Jump to content
Dogomania

Najlepsza karma na stawy dla stareg psa.


vena&vivi

Recommended Posts

Tak jak w temacie poszukuje najlepszej karmy na stawy dla dużego staruszka, ma zwyrodnienia. Proszę o opinie zarówno zwykłych bytówek jak i weterynaryjnych. Teraz jemy Royala Mobility. Czekam na waszą pomoc ponieważ samej jest mi trudno zdecydować, nie znam się na składach.

Link to comment
Share on other sites

Ja nie pomogę ale chciałabym zapytać, czy pomaga mu ta RC Mobility? Nam wet też to sprzedał i bardzo się rozczarowałam składem - więcej zbóż, wypełniaczy niż mięsa. Brak danych o ilości chondroityny i glukozaminy. Też się biję z myślami ale skłaniam się ku lepszej niż RC karmie bytowej plus suplementy na stawy.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='filodendron']Ja nie pomogę ale chciałabym zapytać, czy pomaga mu ta RC Mobility? Nam wet też to sprzedał i bardzo się rozczarowałam składem - więcej zbóż, wypełniaczy niż mięsa. Brak danych o ilości chondroityny i glukozaminy. Też się biję z myślami ale skłaniam się ku lepszej niż RC karmie bytowej plus suplementy na stawy.[/QUOTE]
A nie sensowniej dawac oskubane z kosci, wygotowane kurze lapy z ryzem/makaronem i warzywami?
Do tego ewentualnie suplementacja arthroflexem?

Link to comment
Share on other sites