Jump to content
Dogomania

BASENJI na Wystawach (prosimy zakladac oddzielne tematy)!


Basenji
 Share

Recommended Posts

[quote name='Asiaczek']A kto to jest SengaSengana? Ja Ciebie nie znam. Przedstaw się bliżej, zaprezentuj na tym topiku.
Pzdr.[/quote]
NIEEEEEEEEEEEEEEE
Nie przedstawiaj sie pliz!!!!!
oszczedz reszcie:evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol:
Asiaczek szkoda czasu uwierz mi:evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='orsini']NIEEEEEEEEEEEEEEE
Nie przedstawiaj sie pliz!!!!!
oszczedz reszcie:evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol:
Asiaczek szkoda czasu uwierz mi:evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol:[/quote]
to jest odpowiedz na moje pytanie????????:crazyeye: :crazyeye: :crazyeye:
jak by co to Ty mnie świetnie znasz nawet lepiej niż ja i pewnie mnie w tym wyręczysz ?! znasz takie szczegóły mego życia, że nawet ja ich nie znałam więc może lepiej Ty to zrób, czekam na to cały dzień dzisiaj i co ???? doczekam się???? zawsze z wielką uwagą czytam o sobie:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='SengaSengana']doczekałam się już nie raz [B]doczekam się i kolejny[/B] no chyba, że masz teraz mocniejsze leki?[/quote]
nadzieja matka glupich:))))
zawsze mozesz miec takowa:)))
ale sie nie doczekasz:evil_lol: :evil_lol: :evil_lol: :evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='gmk']Zaspałam a tyle straciłam...

[COLOR=blue]Wyjaśniam więc :[/COLOR]
[COLOR=blue]Na wystawie Klubowej w NDM najpierw oceniane były psy w ringach,W tym czasie wszystkie psy były w klatkach, jeden przy tzw, współwłaścicielce która na razie tylko myśli że nią jest (pamiętam przypadek Ebry oby to sie nie powtórzyło), nie będę tu pisała o klatkach zostawiam to dobremu smakowi a nie wielkości portfela, Jeśli ktos sobie zyczy są zdjecia.[/COLOR]
[COLOR=blue]Nastepnie były konkurencje hodowlane na koniec finały. Wszystkie psy z Hodowli Asiaczek były przez cały czas wystawy obecne.[/COLOR]
[COLOR=blue]Dalej uważam cokolwiek i ktokolwiek by nie napisał TO JEST BRAK JAKIEJKOLWIEK ETYKI nie tylko kynologicznej.[/COLOR]
[COLOR=blue]Wyjaśniajac jeszcze Loango nie bierze udziału w konkurencjavch bo nie ma takiej ilości nieprzemyślanych miotów.[/COLOR]

[COLOR=blue]Pozdrawiam [/COLOR]
[COLOR=blue]Grażyna[/COLOR][/quote]

Czysta jak łza i prawie, że święta i nie bój się tak o moje sprawy, ja sobie poradzę tego jestem pewna. Zastanawia mnie co innego co Tobie może strzelić do głowy, odnośnie współwłaścicielstwa. Raczaj nie zajmuj się moimi umowami czy układami, niech one Cię nie obchodzą, bo przede wszystkim to nie twoja sprawa i niech cię głowa nie boli. Gdybym była na miejscu Twoich współwłaścicieli to bym się dopiero obawiała. Po raz kolejny wspominasz Ebre, ja również znam tę historię, dość smutną, ale czy Ty masz prawo wytykać palcami. Oj nie wydaje mi się Pani [B]gmk.[/B] Jesteś ostatnia osobą która powinna to robić.

Link to comment
Share on other sites

[SIZE=3][COLOR=seagreen][B]Orsini - jak Ty żałosna jesteś, nawet tutaj przylazłaś.... żeby snuć intrygi... współczuję Ci wiesz o tym? biedny człowiek z Ciebie.....[/B][/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=seagreen][B]Savannah - nie odpowiadaj bo ona tylko czeka na dyskusję, to jej poziom... bądź mądrzejsza :)[/B][/COLOR][/SIZE]

Link to comment
Share on other sites

dla wtajemniczonych - byłabym ogromnie wdzięczna za nie poruszanie więcej historii Ebry... to boli... zostawmy ją w spokoju, niech sobie biega po łąkach i nie przeszkadzajmy jej w tym....
może to głupia prośba ale jako, że sunia mieszkała u mnie dość długo to byłam z nią związana emocjonalnie a poruszanie historii wywołuje niepotrzebnie wspomnienia...
dziękuję za spełnienie mojej prośby.........

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Ypsylon'][SIZE=3][COLOR=seagreen][B]Orsini - jak Ty żałosna jesteś, nawet tutaj przylazłaś.... żeby snuć intrygi... współczuję Ci wiesz o tym? biedny człowiek z Ciebie.....[/B][/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=seagreen][B]Savannah - nie odpowiadaj bo ona tylko czeka na dyskusję, to jej poziom... bądź mądrzejsza :)[/B][/COLOR][/SIZE][/quote]
[SIZE=4]czyżby ktoś Cię znał Orsini ?????[/SIZE]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Ypsylon']SengaSengana - niestety jest "sławna" i na charcim forum.... widać jest tak osamotniona, że po prostu nie może wytrzymać bez zwrócenia na siebie uwagi... nawet u basenji o których zapewne nie ma zielonego pojęcia![/quote]
ja akurat też na basenji się nie znam i nie zaglądam tu często ale moja wypowiedz o wystawie śćiągnęła ją tu i jej poplecznika więc stąd się tu wzięła :evil_lol: :evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='orsini']Ypsilon a mam wstawic liste pieskow TWOICH???
moze napiszesz co sie z nimi dzieje???
a moze chcesz opowiedziec o pewnym odcinku Expresy Reporterow?
hahahahahaha
kto tam byl gwiazda TV???
hmmm no kto?????:evil_lol: :evil_lol: :evil_lol:[/quote]
ooo uderz w stół a nożyce.... przecież ona nie może nic innego pisać !!!! intryga za intrygą, ja też już się dowiedziałam takich rzeczy o moich psach i koniach, życiu, że w żadne słowo napisane przez Orsini juz nie uwierzę, o nikim, nich sobie pisze co chce , nie rusza mnie juz to :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='orsini']Ypsylon nie zauwazylas, ze Senga jako pierwsza napadla na Asiaczka????a Ty zamiast bronic jej, bo gdyby wystawiala swoje basenji to by napewno dostala zwyciestwo klubu, to tez masz jej za zle,ze je w klatce zostawila??????????[/quote]
gdzie i na kogo napadłam???? nie wiem ani czyje są ta psy ani jak wyglądają, napisałam tylko o wystawie i sytuacji, nie interesuje mnie kto w tym "brał udział", oceniłam po swojemu i tyle

Link to comment
Share on other sites

Odnośnie klatek to [B]gmk[/B] nie mając się do czego przyczepić to napisała o katkach, a jej psy też były w transporterze, a to też pewien rodzaj klatki zamknięcia. Nie no pewnie, Asiaczek powinna trzymać je wszystkie na rękach. To jest właśnie kolejny beznadziejny argument osoby, która nie ma juz czego sie złapac i zaczepić. Przykre, ale prawdziwe. I napewno ma zatrważajace mrożące krew w żyłach tego strasznego wydarzenia dowody.:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Orsini - odpowiem ci raz jeden jedyny bo nie mam zamiaru prowadzić jałowej dyskusji, zwłaszcza z kimś o mentalności natrętnej muchy...
wklejaj sobie listę jaką tylko masz ochotę! jeśli ci to sprawi jakąś satysfakcję to proszę bardzo! :) na innym forum wkleiłaś i co? nic... musisz żyć w błogiej nieświadomości bo ode mnie nie uzyskasz odpowiedzi na tak nurtujące cię pytania.... a jeśli dobrze czytałaś ten topic (w co wątpię) to powinnaś wiedzieć, że Asiaczek zgarnął Zwycięstwo Klubu i Rasy...
co do Expresu Reporterów to sama w domu mam to nagranie :) piękna pamiątka dla mnie :) i pochlebia mi doprawdy, że aż poświęciłaś się i zamówiłaś kopię tego odcinka, to niesamowite... ten program był nagrany w 1994 roku, co za poświęcenie by grzebać tak daleko...
i jeszcze jedno drogie panie - prawie żaden z waszych postów nie jest w temacie... załóżcie nowy topic i tam się wyżywajcie i snujcie sobie intrygi...
no cóż, miłego dnia! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...