Jump to content
Dogomania

agabass

Members
  • Content Count

    2,846
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About agabass

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Location
    Kraina Basko

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. [I][FONT=Comic Sans MS]Witam serdecznie[/FONT][/I] [I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Zwracam sie do Was z uprzejma prosba. W sobote zmarl moj tata. Obecnie mieszkam w Londynie, zabralam ze soba niedawno Gomeza. Dablika moge zabrac dopiero w marcu/kwietniu. Niestety moja mama zostala teraz sama z psami, czyli z Dablikiem i Maniem. Z przykroscia musialam podjac decyzje o oddaniu Mania, moja mama nie jest wstanie zostac z dwoma psami. Czy mozecie pomoc mi w poszukiwaniu dla niego nowego domu. Wprawdzie wyjeżdżam w niedziele ale moja [COLOR=#ff6666]mama bedzie dostepna pod nr tel 0 507 026 703, ja [COLOR=#ff6666]jestem [/COLOR]do niedzieli pod tym tel. [I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=#ff6666]517 418 548 [/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/I] [I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=#000000][I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Jestem zdruzgotana, smierc mojego taty zskoczyla mnie bardzo. Nie tak mnialo byc, no coz zycie. Przylecialam wczoraj w nocy do Warszawy i zostaje do niedzieli, jeżeli jest ktos, kto moze mi pomoc w tej sprawie, to bede bardzo wdzieczna,. Serce mi pęka od tych wszystkich zmartwien. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie[/SIZE][/FONT] [/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3] [I][COLOR=#000000][I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Aga[/SIZE][/FONT][/I] [/COLOR][/I] Manio [IMG]http://c50.grono.net/57/58/gallery-64007178-500x500.jpg[/IMG] [IMG]http://c33.grono.net/227/162/gallery-64007180-500x500.jpg[/IMG] [/SIZE][/FONT]
  2. [I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][I][FONT=Comic Sans MS]Witam serdecznie[/FONT][/I][/SIZE] [I][SIZE=3][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Zwracam sie do Was z uprzejma prosba. W sobote zmarl moj tata. Obecnie mieszkam w Londynie, zabralam ze soba niedawno Gomeza. Dablika moge zabrac dopiero w marcu/kwietniu. Niestety moja mama zostala teraz sama z psami, czyli z Dablikiem i Maniem. Z przykroscia musialam podjac decyzje o oddaniu Mania, moja mama nie jest wstanie zostac z dwoma psami. Czy mozecie pomoc mi w poszukiwaniu dla niego nowego domu. Wprawdzie wyjeżdżam w niedziele ale moja [COLOR=#ff6666]mama bedzie dostepna pod nr tel 0 507 026 703, ja [COLOR=#ff6666]jestem [/COLOR]do niedzieli pod tym tel. [I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=#ff6666]517 418 548 [/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/SIZE][/I][/FONT][/I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3] [I][I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=#000000][I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Jestem zdruzgotana, smierc mojego taty zskoczyla mnie bardzo. Nie tak mnialo byc, no coz zycie. Przylecialam wczoraj w nocy do Warszawy i zostaje do niedzieli, jeżeli jest ktos, kto moze mi pomoc w tej sprawie, to bede bardzo wdzieczna,. Serce mi pęka od tych wszystkich zmartwien. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie[/SIZE][/FONT] [/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3] [I][COLOR=#000000][I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Aga[/SIZE][/FONT][/I] [/COLOR][/I][/SIZE][/FONT][/I] Manio [IMG]http://c50.grono.net/57/58/gallery-64007178-500x500.jpg[/IMG] [IMG]http://c33.grono.net/227/162/gallery-64007180-500x500.jpg[/IMG] [/SIZE][/FONT]
  3. [I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][I][FONT=Comic Sans MS]Witam serdecznie[/FONT][/I][/SIZE] [I][SIZE=3][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Zwracam sie do Was z uprzejma prosba. W sobote zmarl moj tata. Obecnie mieszkam w Londynie, zabralam ze soba niedawno Gomeza. Dablika moge zabrac dopiero w marcu/kwietniu. Niestety moja mama zostala teraz sama z psami, czyli z Dablikiem i Maniem. Z przykroscia musialam podjac decyzje o oddaniu Mania, moja mama nie jest wstanie zostac z dwoma psami. Czy mozecie pomoc mi w poszukiwaniu dla niego nowego domu. Wprawdzie wyjeżdżam w niedziele ale moja [COLOR=#ff6666]mama bedzie dostepna pod nr tel 0 507 026 703, ja [COLOR=#ff6666]jestem [/COLOR]do niedzieli pod tym tel. [I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=#ff6666]517 418 548 [/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/SIZE][/I][/FONT][/I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3] [I][I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=#000000][I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Jestem zdruzgotana, smierc mojego taty zskoczyla mnie bardzo. Nie tak mnialo byc, no coz zycie. Przylecialam wczoraj w nocy do Warszawy i zostaje do niedzieli, jeżeli jest ktos, kto moze mi pomoc w tej sprawie, to bede bardzo wdzieczna,. Serce mi pęka od tych wszystkich zmartwien. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie[/SIZE][/FONT] [/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3] [I][COLOR=#000000][I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Aga[/SIZE][/FONT][/I] [/COLOR][/I][/SIZE][/FONT][/I] Manio [IMG]http://c50.grono.net/57/58/gallery-64007178-500x500.jpg[/IMG] [IMG]http://c33.grono.net/227/162/gallery-64007180-500x500.jpg[/IMG] [/SIZE][/FONT]
  4. [quote name='basenjifiona']Aga, dziękuję i życzę Tobie wszystkiego najlepszego :)..nie wiesz ile miałem dziś pytań jak z Viki walczyliśmy i wygraliśmy CACIB na wystawie w Rzeszowie :)trzymam kciuki za Ciebie i chłopaków :))))bo my z Agą się rozumiemy jak Baseji w stadzie heeee.....nie tylko ....:lol:[/quote] ciekawe co to za pytania :cool3: trzymaj trzymaj bo jak sie uda to zabiore dwoch za jednym zamachem moja droga polowa na razie wychodzi z zalozenia ze najpierw powinnismy wziasc jednego a za trzy mce 2 mongoliona ja bym ich wziela za jednym zamachem i moze tak zrobie, ale to sié jeszcze okarze co wywalcze hehe jak to w zyciu kompromis nieustanne
  5. cdn na poprzednią stronę też warto zajrzeć ;) pozowaliśmy ze ho ho Mania [IMG]http://c50.grono.net/57/58/gallery-64007178-500x500.jpg[/IMG] [IMG]http://c33.grono.net/227/162/gallery-64007180-500x500.jpg[/IMG] Gomez [IMG]http://b62.grono.net/183/171/gallery-64007281-500x500.jpg[/IMG] [IMG]http://b12.grono.net/187/13/gallery-64007177-500x500.jpg[/IMG] i narada wojenna [IMG]http://c50.grono.net/119/208/gallery-64007181-500x500.jpg[/IMG]
  6. [B][I][SIZE=3]Witam Wszystkich[/SIZE][/I][/B] [B][I][SIZE=3]Zwracam się do Was z prośbą. W październiku wyjeżdżam do Angli na pół roku, albo na rok. Mam trzy psy Gomez, Dablika i [COLOR=red]Mania[/COLOR]. Moi rodzice zgodzili sie zostać z dwoma psami. Niestety musze poszukac domu dla njmłodszego z nich. Manio to piesek którego miałam na współwłasność z koleżanką, która po roku mi go oddała, bo nie maiała dla niego czasu. Miałam mu poszukać domu wcześniej, ale przyzwyczaiłam się do niego i go pokochałam. Nikt wcześniej nie poswięcał mu zbyt duzo czasu, dlatego też bardzo cieźko mi o tym pisać przez te wszystkie miesiace - jest u mnie od lutego - patrzyłam jak sie zmienia jego charakter i jak staje się naprawde szczesliwy. Z bólem serca przychodzi mi myśl o jego oddaniu. Szukam dla niego kochajacej rodziny, która bedzie miała dla niego czas i obdaży go bezgraniczna miłością. Moge go oddać na stałę lub na czas mojego pobytu w Angli. Oczywiscie dokładałabym się do jego utrzymania. Gdyby nie te pogiete przepisy w Angli ... oh jestem zrozpaczona. [COLOR=red]Proszę POMÓŻCIE!!![/COLOR][/SIZE][/I][/B] [B][I][SIZE=3]Dziękuję Aga[/SIZE][/I][/B]
  7. miło Was powitać dziweczyny [B]wasiu Alu [/B]i [B]Asiaczku[/B] czasem uda mi się tu zajrzeć i coś wrzucić :eviltong:
  8. [quote name='Alicja'][FONT=Arial][COLOR=red][B]Dzień doberek Nasz Qdłaczku :loveu::loveu::loveu:[/B][/COLOR][/FONT] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=red][B][SIZE=4]Szukamy Domeczku dla Qdłaczka [/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [/quote] Cześć Kudłaty trzymam za ciebie kciuki i sercem jestem z Tobą. Ukłon w stronę naszych Dogomaniaczek :modla:
  9. akurat wpadłam i co widzę zdjecia z dworu hahah masz rację Asiaczku niezła fota to chyba jakiś układ taneczny you can dance :eviltong::lol:[url]http://img138.imageshack.us/img138/321/resizeofimg2844aex9.jpg[/url]
  10. Hej fotoski fajne naprawde. Co do mojego udziału to jeżeli chodzi o Mania to jestem wszoku, że coś wogóle wyszło - postrzeleniec straszny. A jeżeli chodzi o tę fotę, to chyba go błagam o to żeby już mnie nie meczył :evil_lol::lol::evil_lol: [IMG]http://img340.imageshack.us/img340/6931/resizeofimg2433aqu6.jpg[/IMG]
  11. [url]http://i26.photobucket.com/albums/c120/Maga300/album5/1-2-1.jpg[/url] [B]Moje zwierzęta nie mają wstępu na kanapę i jestem z tego dumna :p[/B] ]http://i26.photobucket.com/albums/c120/Maga300/album5/1-2-2.jpg [url]http://i26.photobucket.com/albums/c120/Maga300/album5/1-2-3.jpg[/url] widać, ż e nie tylko oczytane ale i dobrze ułożone i od kanapy z dala :lol:
  12. [quote name='Dusia3']I chciałam dumnie oznajmić, że: po pierwsze zalogowałam się, po kilku ciężkich próbach:multi: po drugie weszłam do grona wielbicieli rasy basenji :loveu:, raczej w odwrotnej kolejności, to znaczy najpierw stałam się wielbicielką rasy po trzecie ten śliczny Maluszek, bez strzałki na czole, który nosi takie piękne imię LESSON OF LOVE Asiaczek będzie już niedługo członkiem mojej rodziny :lol: pozdrawiam serdecznie Wszystkich, a w szczególności Panią Joasię[/quote] Witamy w rodzinie basenji Asiaczków. Miałam przyjemność miachać wczoraj twojego chłopczyka, a mojego siostrzeńca. Jest cudny, reszta maluchów zresztą też. Mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś na spacerkujak maluch podrośnie. Pozdrawiam Aga
×
×
  • Create New...