Jump to content
Dogomania

Może mi się uda...:)


zakla

Recommended Posts

Mam chyba fajna wiadomosc(jezeli sie wszystko uda). A mianowicie mozliwe ze kupimy trojkolowke i bedziemy z psami jezdzic po lesie:D Mam nadzieje, ze plan wypali.

I mam pytanie- ile przecietna trojkolowka kosztuje?? Bo my mamy tu taka za 620zl, a moze wiecie czy mozna gdzies kupic taniej??

I jakie wybrac uprzeze i linki?? Jak psy do tego przygotowac?? Ogolnie poprosze o wszystkie wskazowki dotyczace nauki psow i wyboru akcesoriow!!!:D

Z góry dziekuje:)

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzilam w kilku sklepach, ktorych adresy znalazlam, ale nadal nie wiem, jak dobrac rozmiary do moich psow:(

Czytalam tez, ze Wiosna szyje szelki dla zaprzegowcow, tylko nie wiem, czy to wciaz aktualne:/. Jak cos, to ja moge je pomierzyc, ale jak juz mowilam nie wiem co i jak, bo ja sie tym nie interesuje. Jestem w sprawie zaprzegow zieloniutka :oops:

I nadal pytam, jak psy nauczyc biegania w zaprzegu?

A linki do kupienia widzialam(chyba to wlasnie takie) tyle z etakze nie wiem jakie mialabym kupic:(

Link to comment
Share on other sites

Zakla, własnie... Pierwsze szelki kupowałam w Internecie na czuja (zresztą byle jakie :-? ) i w sumie to są za małe na starszego, a na młodszego od biedy dobre. Potem drugie rowerlandowskie przymierzalismy na zawodach i teraz wiem, ze dla obu pasuje M tej firmy. 8) I tyle.

Teraz widząc psa na żywo jestem w stanie ocenić, który rozmiar szelek rowerlandowskich będzie pasował tak na 80% :roll: , ale nigdy nie mierzyłam psów pod katem tej tabelki nawet...

Widziałas te tabelkę wyliczania rozmiaru szelek ? :D Dotyczy szelek firmy ManMat akurat... i jest chyba na ich stronie, a na pewno na stronie Lodowego Jeziora - powinno Ci to pomóc :D

Link to comment
Share on other sites

Dzieki:)

A rozmiary moich psó są nastepujące(okolo oczywiscie)

Matrix, wiek 4 lata i10 mies., 72cm w klebie, waga ok. 57kg(latem/wiosną), w klacie ma 92cm, a w szyjce ok. 76cm