Jump to content
Dogomania

Szelki


Franco

Recommended Posts

Witam!!! pisze pierwszy raz na tej grupie, ale mam specyficzna prosbe, a wy doskonale sie na tym znacie 8) otoz chcialbym kupic szelki mojemu staffikowi. maja one sluzyc do ciagniecia sanek z dzieckiem. jakie typy, modele polecacie, bo ja jestem zupelnie zielony w tym temacie :(

Link to comment
Share on other sites

Franco, zajżyj na stronę np. Lodowego Jeziora, www.lodowejezioro.pl albo com.pl, nie pamiętam.

Poza tym wpisz w wyszukiwarkę (każdą!!!) Manmat. To jest firma, która produkuje doskonałe szelki i inne akcesoria do, że tak powiem, "ciągnięcia".

Znajdziesz w internecie wiele adresów, sklepów, itd.

Zamów przez internet. Tanio, szybko...

Ja tak robię i polecam metodę. Poza tym, dowiesz się, jakich szelek szukasz dla swojego psa.

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Sorki!

Ale według mnie to szelki się robi na miarę, a już zwłaszcza dla staffika!

Więc radzę poszukać w miejscu zamieszkania jakiegoś fana zaprzęgów, który zdecyduje się uszyć szelki na miarę.

W sklepach są szelki o fasonach odpowiednich dla szpica a nie staffika!!!

Link to comment
Share on other sites

Macie wielką wiarę w firmy i osoby, które wymieniacie.

Ja jednak niestety wątpię, że ktoś z nich zdecyduje sie uszyć indywidualnie szelki dla staffika :-?

Nieztety nie znam też nikogo kto by robił takie rzeczy w okolicy, o której mowa :(

W Bichniowie k/Secemina jest hodowla Eskimoski Domek. Oni mają jakieś szelki więc można podjechać i obejrzeć a potem spróbować samemu uszyć.

Ja sama szyję, ale do Katowic masz trochę daleko, a konieczne jest wzięcie miary + przymiarka i ewentualna korekta.

Może jednak spróbuj w w/w firmach. A nuż się uda :fadein:

Link to comment
Share on other sites

SH, nie wiem czy dla stafika, ale Marta (Wanka-Tanka) i Rowerland na pewno szyją swoje wyroby na wymiar.