Jump to content
Dogomania

Puchar Polski 2009 Bytom, 4-5.04.2009


Wafelek

Recommended Posts

Do końca terminu zgłoszeń jeszcze tylko [B]2 tygodnie[/B] - zapraszamy do zgłaszania się! :-)

A do zgłoszonych zawodników:
- zainteresowanych piątkowym treningiem na hali
- chętnych do pomocy przy zawodach
bardzo prosimy o wypełnienie niniejszej ankiety:
[URL="http://agility.katowice.pl/index.php?option=com_jforms&view=form&id=2&Itemid=70"]Zawody - ankieta[/URL]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zgłoszenia są przyjmowane do dnia 15 marca włącznie. [B][COLOR=Red]Bardzo prosimy również o dokonywanie w tym terminie opłat (przelewem na podany numer konta), czyli do 15 marca włącznie.[/COLOR][/B]

Dodatkowa informacja:

[COLOR=#ff0000]UWAGA!!! [COLOR=Black]Osoby prywatne lub firmy, które jeszcze chciałyby umieścić swoją reklamę w katalogu lub w formie baneru na stadionie prosimy o jak najszybszy (do 15tego marca) kontakt z biurem ZK oddziału Bytom mail:[/COLOR][B] [COLOR=#000000] [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL][/COLOR][/B][/COLOR]

Link to comment
Share on other sites

Kilka słów na temat hali i miejsca rozgrywania zawodów:

Hala jest otoczona z każdej strony wysoką bandą (lub ścianą;), zatem ring będzie całkowicie oddzielony od innych psów i widzów. Za bandą jest trybuna dla publiczności. Wejścia do obiektu są dwa: główne, z parkingu, duży hol z szatniami (takie na kurtki;), tam też najprawdopodobniej będą stoiska handlowe, i tylko od przodu jest dojście na trybuny. Od tyłu jest mniejsze wejście (szatnie, zaplecze techniczne).
Na zewnątrz jest duuuuży park wzdłuż rzeki (ale nie radzę kąpać w niej psów, chociaż... kaczki tam mają się dobrze;-) ). Boisko z trybunami, na którym rozgrywane będzie IPO jest wzdłuż tego parku, za stadionem też jest park, nawet z jakimś stawem (ale nie wiem, jak on wygląda).
Pomiędzy boiskiem a halą jest hotelik z restauracją/bufetem.

[URL="http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&t=k&msa=0&msid=100479426341790045147.0004645e342bd4bbd7eb5&ll=50.314366,19.069519&spn=0.008619,0.021458&z=16"]Tutaj[/URL] jest mapka tego terenu z maps.google w wersji zdjęcia lotniczego.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Felki Ghandi i Jazz']Wygląda na to, że desantujemy się do Bytomia:multi:[/quote]

Cieszę się :-)

Co do miejsca na psa - chcemy wygospodarować miejsca na klatki z psami, tak, żeby nie były przy ringu, ale czy będzie ono ciche... to już zależy od samych psów w tych klatkach ;-)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='PATIszon']
Ok zglosilam sie wreszcie. O malo co nie zapomnialam....[/quote]

A ja pamiętam - tylko się jeszcze zastanawiam czy dam radę...
Głównie finansowo :-( na Puchar Ras zgłosiłam 2 psy....
Muszę siąść i się podliczyć...:-(

Link to comment
Share on other sites

[quote name='CHI']A ja pamiętam - tylko się jeszcze zastanawiam czy dam radę...
Głównie finansowo :-( na Puchar Ras zgłosiłam 2 psy....
Muszę siąść i się podliczyć...:-([/quote]

Gocha, przyjeżdżaj do nas, dasz radę... no bo jak to tak... zawody bez TAAAKIEGO bulteriera??:-) i, i... bez jedynego w swoim rodzaju boksera....??
[SIZE=1]

ps. i Aries podrósł już na tyle, że nie będę się bała, że Funia go stratuje ;-)[/SIZE]

Link to comment
Share on other sites

Nowe informacje:

1) pewnie co poniektórzy już zauważyli na liście zgłoszeń, że jakiś czas temu zostały przydzielone numery startowe - wszystkich pechowców (czyt. tych, którzy mają nie taki numer jaki by chcieli) zapewniam, że odbyło się to na drodze losowania (oczywiście za wyjątkiem osób biegających w jednej klasie lub sąsiednich klasach z dwoma psami)
2) możemy w końcu ze 100% pewnością napisać, że wykładziną będzie tzw.sztuczna trawa - dokładnie ta, która jest używana na wystawie w Katowicach w "Spodku" na ringu honorowym, na której były zawody flyballu i frisbee
3) podajemy już szczegółowy program zawodów:

[FONT=Arial, sans-serif][B]PIĄTEK[/B][/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]od 18:30 [/B][/FONT][FONT=Arial, sans-serif] rejestracja zawodników[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif][B]19:00 – 21:00 [/B][/FONT][FONT=Arial, sans-serif]treningi (szczegółowy grafik treningów prześlemy zgłoszonym na trening zawodnikom mailowo)[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]SOBOTA[/B][/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]8:00-9:00 [/B][/FONT][FONT=Arial, sans-serif]rejestracja zawodników[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif][B]9:00 OTWARCIE ZAWODÓW[/B][/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B] Biegi zawodników:[/B][/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif]- agility 0 (sobotnie) [/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] - egzaminy A1[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] - egzaminy A2[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] - egzaminy A3[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] - agility 0 (sobotnio-niedzielne)[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]12:30 PRZERWA[/B][/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif][B]13:30 Biegi zawodników:[/B][/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif]- agility open[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] - jumping 0 (sobotni)[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] - jumping open[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]17:00 Sobotnie podsumowanie – dyplomy, nagrody, medale...[/B][/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]NIEDZIELA[/B][/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]8:00-8:30 [/B][/FONT][FONT=Arial, sans-serif]rejestracja zawodników[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]8:30 Biegi zawodników:[/B][/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif]egzaminy A1[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] egzaminy A2 [/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] egzaminy A3[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] agility 0 (niedzielne)[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] agility open[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]12:15 PRZERWA[/B][/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]13:00 Biegi zawodników:[/B][/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif]jumping 0 (sobotnio-niedzielny)[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] jumping open[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif] jumping 0 (niedzielny[/FONT][FONT=Arial, sans-serif][B])[/B][/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif][B]16:30 ZAMKNIĘCIE ZAWODÓW[/B][/FONT]

[SIZE=1](oczywiście: organizatorzy dopełnią wszelkich starań, aby program nie uległ zmianom, lecz zastrzegają sobie możliwość zmian - zwłaszcza tych czasowych ;-) )[/SIZE]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Wafelek']
1) pewnie co poniektórzy już zauważyli na liście zgłoszeń, że jakiś czas temu zostały przydzielone numery startowe - wszystkich pechowców (czyt. tych, którzy mają nie taki numer jaki by chcieli) zapewniam, że odbyło się to na drodze losowania (oczywiście za wyjątkiem osób biegających w jednej klasie lub sąsiednich klasach z dwoma psami)
[/quote]
Ale ja tu widzę pewną niedogodność, bo Sajko ma z Bezą numer 36, czyli ostatni w MA2, a w MA3 jest tylko jeden Drago, w związku z czym w openach wypadają tuż po sobie.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Magda i Saga']Myślę, że Ania Makosz (nr 73 i 74) w S3 i Beata Banaszak(nr 68 i 69) w L3 chętnie miałyby chwilę na odsapkę[/quote]

Numery startowe to te w pozycji "numary startowe", całkiem po prawej ;-)

[quote name='Napisał [B']FRODKA[/b] ]
[I]No to też mają chwilę na odsapkę ,czyli pomiędzy ich biegami jest bieg 2 innych psów. [/I][/quote] Mają więcej czasu, tylko excelowa formuła kłamała w internetowej wersji ;-) Już to poprawiłam na tak, jak powinno być- jeszcze raz, dzięki za uwagi[I].
[/I]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mokka']Chciałabym tylko nieśmiało dodać, że odstęp 2 psów to dla jednego przewodnika może być za mało.[/quote]

Haniu, spokojnie - wiemy o tym. Nie zauważyłam, że nie wstawiłam w tym miejscu ręcznie numeru, jak mamy w dokumentach u siebie, tylko była rozciągnięta formuła excela.

[quote]Co nie zmienia faktu, że ja i tak nie widzę tych 2 psów między kolejnymi przebiegami Ani i Beaty ;).[/quote]Nie ma i nie będzie :diabloti: Wyjaśniłam już Ani (Sajkowskiej) na maila, a tobie jeszcze raz dziękuję za czujność.

A na przyszłość - byłabym wdzięczna o wysyłanie tego rodzaju uwag do mnie na priv, żeby nie zaśmiecać tak strasznie tego wątku deliberacjami na temat numerów startowych... ;-)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='FRODKA']No to też mają chwilę na odsapkę ,czyli pomiędzy ich biegami jest bieg 2 innych psów.[/quote]
Tego nie rozumiem :roll:.
Chciałabym tylko nieśmiało dodać, że odstęp 2 psów to dla jednego przewodnika może być za mało. Psa, z którym się biegło należy odstawić na miejsce, wyciągnąć następnego, rozgrzać, doprowadzić na start. 2-3 minuty to trochę krótko.
Co nie zmienia faktu, że ja i tak nie widzę tych 2 psów między kolejnymi przebiegami Ani i Beaty ;).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...