Jump to content
Dogomania

Badania naukowe na temat zaprzegow


agacia

Recommended Posts

Skopiowane z malahuskity:

"> > > Dzieñ dobry,

Nazywam się Elżbieta Januszkiewicz. Jestem studentką Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie i pod kierunkiem prof. Andrzeja Dąbrowskiego, piszę pracę magisterską o walorach rekreacyjnych sportu zaprzęgowego. W związku z powyższym proszę o pomoc w postaci wypełnienia załączonego kwestionariusza ankiety, w której pytam m. in. o motywy, które kierowały Panią do podjęcia tej formy aktywności, jaką uprawia Pani dyscyplinę sportu zaprzęgowego, ile czasu poświęca Pani psom, w jaki sposób psie zaprzęgi realizują walory rekreacyjne. Bardzo mi zależy, aby zgodziła się Pani odpowiedzieć na pytania załączonego do listu kwestionariusza ankiety, nie jest ich dużo; mam więc nadzieję, że znajdzie Pani czas i chęci na jego wypełnienie, a wypełniając udzieli Pani odpowiedzi zgodnych z prawdą. Prowadzone przeze mnie badania są anonimowe, a interpretując wyniki ankiety nie będę posługiwała się danymi badanych osób (w ankiecie nie proszę o podanie tych informacji). Jeżeli przy wypełnianiu ankiety napotka Pani na jakieś trudności, np., jeżeli któreś z pytań sformułowałam w sposób niejasny lub nieprawidłowy proszę o uwagi.

Jeżeli to nie stanowi dla Pani problemu bardzo proszę o przesłanie ankiety do Pani znajomych, którzy również zajmują się sportem zaprzęgowym. Zależy mi bowiem na „przeankietowaniu” jak największej grupy osób; aby moje badania były reprezentatywne.

Jeśli zdecyduje się Pani na wzięcie udziału w moich badaniach

proszę o nadesłanie odpowiedzi na adres: [email protected]

lub [email protected] do końca października 2004roku.

Z góry dziękuję, mając nadzieję, że pozytywnie rozpatrzy Pani moją prośbę.

Elżbieta Januszkiewicz"

Link to comment
Share on other sites

I nie wierze Tajraga, że na geografi nie możnaby pod żaden przedmiot piodciągnąć takiego tematu:)