Jump to content
Dogomania

Wystawy - o co w tym wszystkim chodzi ;)


Guest L'or

Recommended Posts

Hej.
Nie wiem czy to jest dobry dział, nie widziałam również, aby taki temat już był. Czytałam o tym wszystkim na innych stronach, ale tam jest napisane w niezrozumiałym dla mnie języku. Jestem kompletnym laikiem co do wystaw, tzn. byłam na międzynarodowej w Białymstoku jako 'widz' więc wiem jak to przebiega, co trzeba robić itp. Nie wiem tylko spraw czysto formalnych typu do jakiej 'grupy' mam zapisać Wadera, w tym momencie 7,5 miesięcznego, czy można 'pójść' z nim w kilku kategoriach. Np. jeśli chcę wystąpić w Młodym Prezenterze i wystąpię tam z Waderem to on nie może występować już w innych kategoriach? Czy ktoś np. z forum mógłby mi wystawić psa? Za jakąś opłatą, więc ile to by wynosiło, zależnie od tego jak byśmy zadecydowali? W związku z tym, że przydałoby się już zgłaszać na wystawy, to jakie polecacie? Krajowe, czy również zagraniczne? Proszę o taką instrukcję obsługi dotyczącą wystaw ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tematów oczywiście było sporo i najwięcej informacji znajdziesz na stronie [URL="http://www.zkwp.pl"]Związek Kynologiczny w Polsce[/URL]
Ale jak wiadomo dla laików jest to kompletnie niezrozumiałe i wcale sie nie dziwie ;) Bo jak ja zaczynałam przygode z wystawami to mimo przeczytania regulaminu i przegladania tematów na forach to mialam ogrooomne trudnosci.

Jeżeli twój pies ma 7,5 miesiaca to obecnie moze brac udzial tylko w klasie szczeniąt. Ale jak wiadomo wystawa na która zgłosisz bedzie sie odbywala pozniej ;)

Wg regulaminu
[quote]6. Psy mogą być zgłaszane na wystawę wyłącznie do jednej z następujących klas:
a) klasy szczeniąt - wiek od 6 do 9 miesięcy,
b) klasy młodzieży - wiek od 9 do 18 miesięcy,
c) klasy pośredniej - wiek od 15 do 24 miesięcy,
d) klasy otwartej - wiek powyżej 15 miesięcy,