Jump to content
Dogomania

Malamuty szukajace domu! Pomoz!


Recommended Posts

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

w Starachowicach znaleziono mix chyba mamutka z onkiem, jest raczej młodziutki,nie podnosi jeszcze łapy do sikania,tylko ,że zęby górne siekacze ma okropne ! także dokładnie nie wiadomo w jakim jest wieku ...

[IMG]http://images39.fotosik.pl/206/2cded4a66ec41f9bmed.jpg[/IMG]

[IMG]http://images46.fotosik.pl/209/5e37f9fe4be9b223med.jpg[/IMG]

[IMG]http://images41.fotosik.pl/206/fa80ddec89098c41med.jpg[/IMG]

[IMG]http://images48.fotosik.pl/209/a0c91d4b300da462med.jpg[/IMG]

Link to post
Share on other sites

[quote name='jolek68']jedyny jaki sensowny znam to u orphy ;) ale ona ma już coś jeszcze na dt i...:shake:[/quote]

Jolek PLISSSS rozpuść wici po malamutowych i hs bo ja to świeżynka i nie wiem gdzie i do kogo zastukać o pomoc.

Link to post
Share on other sites

Presley trafił do schroniska 5.08.2008r. z Wieruszewa. Jest przyjaznym psiakiem, lecz wśród samców potrafi dominować.W stosunku do człowieka przyjazny i bardzo towarzyski, sam przychodzi po pieszczoty i głaskanie.
[IMG]http://img36.imageshack.us/img36/9955/dsc01405d.jpg[/IMG]
[IMG]http://img153.imageshack.us/img153/3540/presleyqm7.jpg[/IMG]
[IMG]http://img117.imageshack.us/img117/1243/presleyih9.jpg[/IMG]
[IMG]http://img87.imageshack.us/img87/1292/presley3.jpg[/IMG]
[IMG]http://img527.imageshack.us/img527/222/presley4.jpg[/IMG]


Przebywa w schronisku w Koninie(Wielkopolska)
tel.0-63 243-80-38

Link to post
Share on other sites

[URL="http://www.fmix.pl/zdjecie/1244026/dsc06013/rozmiar/2"][IMG]http://i3.fmix.pl/fmi1238/d58caaf3001944454ae1da02[/IMG][/URL]

Cioteczki i Wujkowie od malamutów pomóżcie jeśli możecie:placz:
Cudny pies w jastrzębskim schronie, mocnej budowy nie znam się :oops: ale wygląda na malamuta. Bardzo spokojny, zrównoważony, nie reaguje na inne psy,same zalety, ale ma jedną wadę minimum 6 lat.
Nie ma swojego wątku, ale tu jest o nim wspomnienie.

[URL]http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?p=13358122#post13358122[/URL]

Link to post
Share on other sites

Malamut w schronisku w Ostrowie Wlkp.

Pies jest młody i przekochany, na widok człowieka aż cały chodzi. Gdy odejdzie się od jego kojca zaczyna rozpaczać.

Jest ładnie zbudowany, taki puchaty misio. Na widok kota oczywiście szał.

Oby nie został adoptowany jako ozdoba ogrodu "bo ładny".

[URL=http://img171.imageshack.us/i/39976253.jpg/][IMG]http://img171.imageshack.us/img171/171/39976253.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img11.imageshack.us/i/48308379.jpg/][IMG]http://img11.imageshack.us/img11/892/48308379.jpg[/IMG][/URL]

Link to post
Share on other sites

Do schroniska w Iławie warminsko-mazurskie- trafiła bardzo wychudzona sunia alaskana-jest młoda -ma ok roku, bardzo garnie się do dzieci, biega z innymi psami. Przebywa w budynku- ma dobra opieke. Zostanie wysterylizowana.
Czeka na nowy domek!

Kontakt do schroniska- Kierownik: Kamila 664176028

Nie moge wstawic foty -jak tylko mi sie uda to zaraz wrzucam

Link to post
Share on other sites

Malmutka z Iławy, o której pisała Ania:

[IMG]http://img41.imageshack.us/img41/25/dsc08326o.jpg[/IMG]

[IMG]http://img197.imageshack.us/img197/451/dsc08331e.jpg[/IMG]

[IMG]http://img21.imageshack.us/img21/6453/dsc08328w.jpg[/IMG]

NIE PATRZCIE NA SYF- REMONT MAMY AKURAT. :p

Link to post
Share on other sites

[B][COLOR="Red"]W łódzkim schronisku przebywa ta o to piękność ( nie znam się na rasie i może to jest husky) moż ktos z was bedzie chciał jej pomóc ona jest tak przestraszona.
[/COLOR][/B]
[url=http://schronisko.doskomp.lodz.pl/index.php?co=psy&nr=4025]Schronisko dla Zwierząt w Łodzi[/url]

Link to post
Share on other sites

[quote name='Annia'][B][COLOR=Red]W łódzkim schronisku przebywa ta o to piękność ( nie znam się na rasie i może to jest husky) moż ktos z was bedzie chciał jej pomóc ona jest tak przestraszona.
[/COLOR][/B]
[URL="http://schronisko.doskomp.lodz.pl/index.php?co=psy&nr=4025"]Schronisko dla Zwierząt w Łodzi[/URL][/QUOTE]
szczęśliwie odnaleźli się właściciele ;) i tak jak sądziłam jest starsza, ma 12 lat ;)

Link to post
Share on other sites

W jednym ze schronisk przebywa taki oto psiak:

[URL=http://img20.imageshack.us/i/c7i6387168.jpg/][IMG]http://img20.imageshack.us/img20/1965/c7i6387168.jpg[/IMG][/URL]


[URL=http://img69.imageshack.us/i/c7i6374158.jpg/][IMG]http://img69.imageshack.us/img69/8574/c7i6374158.jpg[/IMG][/URL]

Niestety pies jest przy budzie, na łańcuchu. Nie wychodzi na spacery.
Nie chcę publicznie pisać skąd jest pies, żeby się jakiś oszołom nie zjawił i nie zabrał do psedo. Niestety w schronie nie mają zbyt dużych doświadczeń w odławianiu pseuduchów.
Jeśli ktokolwiek będzie miał jakieś pomysły wszelkie info podam na Pw.
I jeszcze raz przepraszam za tę konspirację.

Link to post
Share on other sites

Do schronu w Brodnicy trafiło to cudo...psiak jest wielki, przytulaśny, nie wykazuje agresji do ludzi, do innych zwierząt na razie tez nie. W schronisku jest od tygodnia...błąkał sie w okolicznych lasach. Bardzo ładnie chodzi na smyczy, podaje łapę i rozdaje całusy. Ma ok1- 2-białe zęby i zachowanie szczeniackie.
Pies jest cudny -po wykapaniu bedzie wielkim białym michem!!! Pomóżcie znaleźć mu dobry dom! Pomożemy w transporcie za zwrotem kosztów!
Kontakt do mnie:
[EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL], tel . 506092595

[IMG]http://images50.fotosik.pl/226/3428204248b53977.jpg[/IMG]

[IMG]http://images42.fotosik.pl/137/44e4b651ff411fb3med.jpg[/IMG]

[IMG]http://images40.fotosik.pl/221/9e49295653906b32med.jpg[/IMG]

[IMG]http://images36.fotosik.pl/112/ad0721861db063cbmed.jpg[/IMG]

Link to post
Share on other sites

jest cudowny!!!straszny przytulas- podaje łapę aby go głaskać, uwielbia spać-ciagle sobie leży w budzie i nie chce mu się wyjść tylko słychać jak ogon mu wali jak się cieszy...w końcu powoli wychodzi i się wykłada na głaski:)
daje sobie zajrzeć wszędzie, jest boski!!!
Oczywiście ,ze nie ma problemu z kastracją- z tym,że potem adopcja bedzie płatna 100zł. W schronie mamy full z miejscami, Biały siedzi sobie sam w kojcu, ale miejsc brak i nie wiem jak długo bedzie sam ...bije sie z myslemi bo moze go wezme po kwarantannie do mnie na dt. mam wolny awaryjny kojec....ale czy znalazłby sie szybko domek dla niego?
tyle tych szpicowatych w schronach...

aaa nie dodałam,ze to pies, który potrafi sie usmiechać:)

Link to post
Share on other sites

To dobrze, ze adopcja bedzie platna :razz: przynajmniej byle kto go potem nie wezmie. Zreszta jakbys go wziela na DT to my zobowiazujemy sie chlopaka oglaszac wiec tyle bys miala z glowy. Tak czy inaczej w ogloszeniach zawsze podajemy kontakt na nas zeby sprawdzac chetnych a dopiero potem kontaktujemy ze schronem lub oddajacym. Poza tym mysle, ze takie cudo na dom dlugo czekac nie powinno :cool3: Mlodziutki i fajny :loveu:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements


×
×
  • Create New...