Jump to content
Dogomania

Jurand widzi... sercem. Pomózmy, inaczej nie przetrwa zimy w schronisku


Recommended Posts

  • Replies 641
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Juraś pozdrawia z jesiennych spacerków :) Jeszcze troszkę i minie rok od kiedy jest u nas. Jak on sie w tym czasie zmienił - pamiętam jak na początku chodziliśmy za nim krok w krok , uczyliśmy komendy stop. A teraz doskonale odnajduje sie na ogrodzie:) A gdy idę z miską a on jest daleko to mam wrażenie jakby odzyskiwał wzrok tak szybko i perfekcyjnie przychodzi do mnie :) Nabrał ciałka przez ten rok, zapoznał  z wieloma psami i z każdym z nich fajnie się dogadał .gdy idę z miską a on jest daleko ode mnie to mam wrażenie jakby odzyskiwał wzrok - tak szybko i perfekcyjnie idzie do mnie :)

 

dvgbqc.jpg

 

2qt91k9.jpg

 

x6alaw.jpg

 

2jfac2c.jpg

 

A pamiętacie takiego Jurasia??

 

10neptg.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wszystkim zainteresowanym piszę że w końcu udało się nanieść poprawki w poście 4 czyli wpłaty i wypłaty Jurasiowej kasy :) Jak pisałam już u Tolka na wątku to długo trwało ale w końcu się udało i może nie wszystko nadal działa jak trzeba ale moge pisać posty i są one widoczne,moge edytować by nanieść poprawki a to jest sukces :) Jednocześnie muszę Was poinformować że Jurkowi domek się szykował ale niestety nic z tego nie wyszło :( Razem Dexterką i kilkoma osobami które są z nami od samego początku po sprawdzeniu domku i rozmowie z przyszłą-niedoszłą opiekunką Jurka doszłyśmy do wniosku że to jeszcze nie ten domek. Pani może i psiolubna ale troszkę narastała w nas obawa że bardziej w typie "zbieraczki" po za tym Juraś do szczęścia potrzebuje człowieka a tu z racji pracy i obowiązków człowiek nie byłby w stanie dać mu odpowiednio dużo czasu i siebie ... Podsumowując : Juraś musi trafić do domu gdzie bedzie miał lepiej niż u Dexterki[co łatwie nie jest ;) ] w hoteliku bo z deszczy pod rynnę absolutnie nie zgodzę się go "wsadzić" i basta !

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kochani jakiś czas temu wpadłam na super genialny pomysł, aby Jurkowi kupić kurteczkę, aby w chłodniejsze dni mógł dłużej brykać na dworze skoro,aż tak bardzo to lubi. Wiewoira zorganizowała akcję na fb, szybko znalazła się dobra dusza , która cudną, cieplutką kurtkę psiakowi podarowała :) No i zobaczcie co musiałam dzisiaj na fb napisać :

 

 

 

Juraś dostał przepiękną, polarkową kurteczkę , ( dziękujemy Anna Basik ) ale wcale nie ma ochoty jej zakładać. Kłapie zębami , bryka jak konik. Staram się powoli , stopniowo go do nie przyzwyczajać, kładę na grzbiet i podaję smakołyki. Dużo gorzej jest jak chce mu ją zapiąć . Dobrze,że Jurand ją dostał , bo ciotki by mnie pogoniły za moje pomysły Prz okazji zarówno my jak i nasi podopieczni, ( a w szczególności Jurand, życzymy Wam udanego Sylwestra i szczęścia w Nowym Roku :))

 

 

Pocieszyć się możemy cudnym wyglądem Jurasia :

 

2je4fhd.jpg

 

2gt88eb.jpg

 

wvojg1.jpg

 

3008wu1.jpg

Link to post
Share on other sites

Jurasiu cudny,wiem że Ci dobrze u Dexterki bo przecież u niej niej nie może być inaczej ;) Jednach z całego serca życzę Ci na nowy rok wspaniałego i własnego domu z ciepłym leżonkiem,fajnym ogródkiem i kochającym człowiekiem ... Byś kochał i był kochany :loveu:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Pozwolę sobie troszkę pocytować Wiewoirę z fb. Ona ma teraz ograniczony dostęp do dogo.

 

Nasz Jurand ostatnimi czasy zrobił się troszkę marudny i rozdrażniony,może to pogodą,może wiek zaczyna dawać się mu we znaki a może coś innego mu dokucza.By wyeliminować czynniki chorobowe Jurand miał  wykonane badania : morfologia + biochemia.

Wszystko niby ok, oprócz mocznika,on jest bardzo podwyższony, ale reszta parametrów nerkowych ok,wiec nie ma co panikować.Póki co wetka zaleca przejście na dietę niskobiałkową i po ok 1msc powtórkę badania.

Sklep Vipet , który sponsoruje karmę dla Tolka i Jurasia jak zwykle nas nie zawiódł i bardzo szybko przysłał nam nową karmę - Bosch Special  Light . Bardzo im za to dziękujemy.

Karma oczywiście smakuje Jurandowi jak najbardziej , je ją już ok tydzień czasu , jeszcze 3 i robimy powtórkę z badań.

A o to skan wyników Jurasia

Koszt badania to 75 zł

 

2yowetx.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jueasiu 

cudny 

zdrowenka zdroooooooowenka 

serduchem slemy 

tobie i braciszkom, love%281%29.gif

hoteliczkowi cudnemu

Wiewioreczko co slychc serce co slychac?

Link to post
Share on other sites

Wiewoira nie ma dostępu do dogomanii, dlatego przekopiuję z fb to co napisała :

 

''

Kochani,niestety wykrakałam Emotikon frown

W poniedziałek dzwoni tel,widzę Dexterka .Mi od razu żołądek się ściska jak Magdzia do mnie dzwoni.Odbieram i słyszę od Magdy że jest problem u Jurasia .
Jak widzicie na zdj ma chłopak taką luźną skórę na gardełku,wole które są zawsze dobrze widoczne u owczarkowatych z gładką sierścią.
Magda zauważyła że miejsce to stało się opuchnięte i drażliwe przy dotyku.
Od razu 100 teorii co to może być...
Teraz Jurand miał mieć robione badania kontrolne więc ma mieć wizytę weta.Ustalamy z Magdą że przy tej wizycie zostanie to obadane,że mam być pod tel bo jeśli bedzie podejrzenie że to tarczyca to trzeba bedzie zdecydować jakie badania robimy.
Wczoraj wet był,obadał chłopaka i stwierdził że to nie tarczyca ale wcale nas nie pocieszył bo powiedział że to węzły chłonne Emotikon frown Krew została pobrana ,w badaniach powinno wyjść jeśli pojawił się jakiś stan zapalny jednak gdyby nie wyszło bedzie trzeba zrobić USG.
Jak by mało tego było to Jurandzik zrobił się okropnie niegrzeczny i nie pozwala się dokładnie obadać,odstawia cyrki przy pobieraniu krwi,kłapie paszczą ,warczy jak dziki zwierz a potem ma focha na wszystkich i nie życzy sobie obecności "wrednych" ludzi co jego święty spokój zakłócają Emotikon smile
To trochę wesołe bo jak trafił do hoteliku to można było z nim zrobić wszystko,jednak teraz bardzo utrudnia to Magdzie codzienną kontrolę ogólnego stanu Juranda i wetowi badania no i nam bo każde badanie dokładniejsze bedzie droższe bo trzeba bedzie podawać Jurandowi płytkie znieczulenie Emotikon unsure
Postaram się jeszcze dzisiaj zrobić zestawienie wpłaty na Juranda żeby dokładnie przedstawić Wam Juradowe finanse.
Bez owijania napiszę że każda nawet drobna wpłata jest na wagę złota bo jak każdy kto ma zwierza to wie że nawet błahostka jest kosztowna w leczeniu,zwierzaki nie mają zniżek a leki dla nie są zawsze dość drogie Emotikon frown
Trzymajcie kciuki bardzo mocno za dobre wyniki i żeby to okazało się drobną dolegliwością."

 

 

Od siebie dodam,że wyniki już dotarły- mocznik spadł , ale niestety dalej jest powyżej normy. Reszta ok.

 

Wiewoira bardzo prosi , aby deklarowicze , którzy posiadają fb odezwali się na Jurkowym wydarzeniu bądź bezpośrednio do niej. https://www.facebook.com/events/1428052230743009/

 

https://www.facebook.com/JaWiewora?fref=nf

 

 

ou6w5h.jpg

 

ann0c0.jpg

 

2qaisl5.jpg

 

15zlb9y.jpg

 

op8uom.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements


×
×
  • Create New...