Jump to content
Dogomania

dobra hodowla ONów - jak poznać dobre szczenię?


skye

Recommended Posts

Szukam dobrej hodowli ONów, najlepiej w okolicach Bydgoszczy. (Ale jeśli będzie trzeba to mogę jechać po psa gdzieś daleko)
Co rozumiem przez dobrą hodowle:
- szczeniaki zrównoważone
- linia w miarę wolna od chorób
Efektywny wygląd psa mnie w ogóle nie interesuje, nie będę go wystawiać.
Będę baaardzooo wdzięczna za pomoc. :evil_lol:
Czy ktoś nie ma informacji na temat czarnych ONów?
Po czym poznać dobrego ONa?
Na jakie badania zwracać u rodziców? (Na co choruje ta rasa?)
Pozdrawiam serdecznie i baardzo proszę o pomoc wszystkich miłośników tej pięknej rasy :smile:

Link to comment
Share on other sites

Witam.
Jestem technikiem weterynarii w USA, wiec mam nadzieje ze moge ci choc troche pomoc w tematach medycznych i na co powinnas (powienienes) zwracac uwage przy zakupie szczeniaka odnosnie drowia.