Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Czytam i mam wrażenie jakbym sama pisała powyższe posty. Pierwsze zamówienie w Żaba składałam latem. Kierowana oszczędnością na przesyłce, wybrałam opcję płatności z góry, no i jak wyżej, dziesiątki telefonów i maile bez odpowiedzi, aż do dnia, kiedy legowiska zostały wysłane. Wówczas to, doczekałam się - PO TRZECH TYGODNIACH - odpowiedzi. Składałam to na karb wakacji. Obecnie, nie nauczona doświadczeniem, kierując się wysoką jakością produktów, skusiłam się na ponowne zamówienie. Na mail znowu nie otrzymała odpowiedzi; dzwonić zapewne nie mam po co.... Tym razem jednak, jeśli nie uzyskam zapłaconego towaru w regulaminowym terminie, który mija za chwilę, zamierzam złożyć doniesienie o wyłudzeniu pieniędzy na policję. Nie planuję stresować się, jak poprzednim razem i odpuścić bez względu na wysokość wydanej kwoty.

Posted

Myślę, ze chętnych do wniesienia pozwu bedzie więcej. Na początek sugeruje rzecznika praw konsumenta.
Jeszcze w listopadzie ŻABA reagowała na wpisy na forum i na GG. Od dwóch miesiecy jakby zapadli sie pod ziemię, a może ŻABA zrobiła wiecej przekrętów i w końcu ją posadzili(???) tylko jak odzyskać stracone pieniądze?

Posted

[quote name='Martina55']DOSTAŁAM LEGOWISKO. Po 1,5 mies.
A to dzięki policji.Złożyłam zeznania i po kilku tyg legowisko przyszło do domu. Także radzę udać się na policję. Pozdrawiam[/QUOTE]

U mnie na razie wysłany drugi mail, kilka głuchych telefonów, GG nieaktywne, no ale ja czekam "dopiero" 3 tygodnie :D. Na policję wybieram się po upływie miesiąca od złożenia zamówienia. Swoją drogą, dziwi mnie postawa tej "firmy"; jakby za wszelką cenę mieli na celu zrazić do siebie klienta.

  • 3 weeks later...
Posted

Szanowni Forumowicze,

Kancelaria Max Incasso działając w imieniu Wierzyciela zwraca się z prośbą do osób poszkodowanych przez firmę ŻabaNet o wskazanie aktualnych danych dot. dłużnej firmy ŻabaNet, w tym rachunku firmowego. Wierzyciel będący w posiadaniu prawomocnego nakazu zapłaty, zamierza przeprowadzić skuteczną egzekucję.

Jednocześnie zwracamy się do właścicieli firmy ŻabaNet do kontaktu celem dobrowolnego uregulowania należności.

Prosimy kontaktować się na adres mail: [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]

z wyrazami szacunku
Kancalaria Max Incasso

  • 4 months later...
Posted

[quote name='zabanet']POST NAPISAŁA Ewa Werduch - INFORMUJĘ, że jest to pomówienie, post niezgodny z prawdą - SPRAWĄ POMÓWIENIA zajmą się odpowiednie organy.[/QUOTE]
Skoro to nie prawda to może mój przykład,

[TABLE="width: 100%"]
[TR="class: sectiontableheader, bgcolor: #cccccc"]
[TD="class: Stil2, colspan: 2"][B]Informacje o zamówieniu[/B][/TD]
[/TR]
[TR="class: Stil1"]
[TD]Numer zamówienia:[/TD]
[TD]270[/TD]
[/TR]
[TR="class: Stil1"]
[TD]Data zamówienia:[/TD]
[TD]środa, 30 listopada 2011[/TD]
[/TR]
[TR="class: Stil1"]
[TD]Stan zamówienia:[/TD]
[TD]Zarejestrowane[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Do dnia dzisiejszego nie zrealizowane, wpłata była natychmiast po złożeniu zamówienia w ciągu 5 minut. Zero - 0 - ZERO - kontaktu, anie przepraszam, ani nieco później ani pocałuj mnie w d...ę.
64 zł - pooooszło. Pierwszy raz ktoś tak mnie potraktował. Bardzo radzę unikać tego pana i tą firmę. Krótko mówiąc OSZUST !!!

Jeśli się nie podoba to co piszę to proszę do sądu. Mam dowody.

Na policji stwierdzili że się zajmą sprawą, ale do dzisiaj nie wiem i nie chcę wiedzieć co dalej.

Pies się nie doczekał, ja zwiodłem się strasznie.

OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!!

  • 10 months later...
Posted

Sądząc po numerze zamówienia to zbyt wielu klientów nie mają...
jednak czytając opinie na sklepolandii [URL]http://www.sklepolandia.pl/prezentacja-13590[/URL] mam wrażenie że długo nie pociągną jako firma...

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Ja akurat z ich usług nie korzystałem, ale naszła mnie pewna refleksja. Oczywiście w przeszłości miałem masę tego typu sytuacji. Teraz najpierw dzwonię i sprawdzam mailowo czy odpisują. Jak nie odbierają telefonów i nie odpowiedzą na proste pytanie w stylu "czy taki rozmiar jest", "czy taki kolor", "czy dało by się wysłać jeszcze dziś" (proste sprawdzenie), to nie zawracam sobie głowy, bo wiem że w razie problemów będzie tak samo.

Posted

[quote name='Darecko']Ja akurat z ich usług nie korzystałem, ale naszła mnie pewna refleksja. Oczywiście w przeszłości miałem masę tego typu sytuacji. Teraz najpierw dzwonię i sprawdzam mailowo czy odpisują. Jak nie odbierają telefonów i nie odpowiedzą na proste pytanie w stylu "czy taki rozmiar jest", "czy taki kolor", "czy dało by się wysłać jeszcze dziś" (proste sprawdzenie), to nie zawracam sobie głowy, bo wiem że w razie problemów będzie tak samo.[/QUOTE]

Ja stosuję taką technikę: Zamawiam za pobraniem,jeśli do 7 dni paczka jest to ok odbieram ją i bez problemu.Jeśli przyjdzie później(bez wcześniejszego kontaktu ze mną)nie odbieram jej,bo po tym czasie zwykle zamówienie składam już w innym sklepie.Raz dałam się naciąć z wpłatą na konto,więcej się nie dam.Wolę zapłacić więcej i mieć pewność że paczka dojdzie :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...