norbiwa Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Czytam i mam wrażenie jakbym sama pisała powyższe posty. Pierwsze zamówienie w Żaba składałam latem. Kierowana oszczędnością na przesyłce, wybrałam opcję płatności z góry, no i jak wyżej, dziesiątki telefonów i maile bez odpowiedzi, aż do dnia, kiedy legowiska zostały wysłane. Wówczas to, doczekałam się - PO TRZECH TYGODNIACH - odpowiedzi. Składałam to na karb wakacji. Obecnie, nie nauczona doświadczeniem, kierując się wysoką jakością produktów, skusiłam się na ponowne zamówienie. Na mail znowu nie otrzymała odpowiedzi; dzwonić zapewne nie mam po co.... Tym razem jednak, jeśli nie uzyskam zapłaconego towaru w regulaminowym terminie, który mija za chwilę, zamierzam złożyć doniesienie o wyłudzeniu pieniędzy na policję. Nie planuję stresować się, jak poprzednim razem i odpuścić bez względu na wysokość wydanej kwoty. Quote
sleepy Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 Myślę, ze chętnych do wniesienia pozwu bedzie więcej. Na początek sugeruje rzecznika praw konsumenta. Jeszcze w listopadzie ŻABA reagowała na wpisy na forum i na GG. Od dwóch miesiecy jakby zapadli sie pod ziemię, a może ŻABA zrobiła wiecej przekrętów i w końcu ją posadzili(???) tylko jak odzyskać stracone pieniądze? Quote
Martina55 Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 DOSTAŁAM LEGOWISKO. Po 1,5 mies. A to dzięki policji.Złożyłam zeznania i po kilku tyg legowisko przyszło do domu. Także radzę udać się na policję. Pozdrawiam Quote
norbiwa Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 [quote name='Martina55']DOSTAŁAM LEGOWISKO. Po 1,5 mies. A to dzięki policji.Złożyłam zeznania i po kilku tyg legowisko przyszło do domu. Także radzę udać się na policję. Pozdrawiam[/QUOTE] U mnie na razie wysłany drugi mail, kilka głuchych telefonów, GG nieaktywne, no ale ja czekam "dopiero" 3 tygodnie :D. Na policję wybieram się po upływie miesiąca od złożenia zamówienia. Swoją drogą, dziwi mnie postawa tej "firmy"; jakby za wszelką cenę mieli na celu zrazić do siebie klienta. Quote
Max Incasso Posted February 9, 2012 Posted February 9, 2012 Szanowni Forumowicze, Kancelaria Max Incasso działając w imieniu Wierzyciela zwraca się z prośbą do osób poszkodowanych przez firmę ŻabaNet o wskazanie aktualnych danych dot. dłużnej firmy ŻabaNet, w tym rachunku firmowego. Wierzyciel będący w posiadaniu prawomocnego nakazu zapłaty, zamierza przeprowadzić skuteczną egzekucję. Jednocześnie zwracamy się do właścicieli firmy ŻabaNet do kontaktu celem dobrowolnego uregulowania należności. Prosimy kontaktować się na adres mail: [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL] z wyrazami szacunku Kancalaria Max Incasso Quote
samaprawda Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 [quote name='zabanet']POST NAPISAŁA Ewa Werduch - INFORMUJĘ, że jest to pomówienie, post niezgodny z prawdą - SPRAWĄ POMÓWIENIA zajmą się odpowiednie organy.[/QUOTE] Skoro to nie prawda to może mój przykład, [TABLE="width: 100%"] [TR="class: sectiontableheader, bgcolor: #cccccc"] [TD="class: Stil2, colspan: 2"][B]Informacje o zamówieniu[/B][/TD] [/TR] [TR="class: Stil1"] [TD]Numer zamówienia:[/TD] [TD]270[/TD] [/TR] [TR="class: Stil1"] [TD]Data zamówienia:[/TD] [TD]środa, 30 listopada 2011[/TD] [/TR] [TR="class: Stil1"] [TD]Stan zamówienia:[/TD] [TD]Zarejestrowane[/TD] [/TR] [/TABLE] Do dnia dzisiejszego nie zrealizowane, wpłata była natychmiast po złożeniu zamówienia w ciągu 5 minut. Zero - 0 - ZERO - kontaktu, anie przepraszam, ani nieco później ani pocałuj mnie w d...ę. 64 zł - pooooszło. Pierwszy raz ktoś tak mnie potraktował. Bardzo radzę unikać tego pana i tą firmę. Krótko mówiąc OSZUST !!! Jeśli się nie podoba to co piszę to proszę do sądu. Mam dowody. Na policji stwierdzili że się zajmą sprawą, ale do dzisiaj nie wiem i nie chcę wiedzieć co dalej. Pies się nie doczekał, ja zwiodłem się strasznie. OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!! Quote
Donatka112 Posted May 9, 2013 Posted May 9, 2013 Sądząc po numerze zamówienia to zbyt wielu klientów nie mają... jednak czytając opinie na sklepolandii [URL]http://www.sklepolandia.pl/prezentacja-13590[/URL] mam wrażenie że długo nie pociągną jako firma... Quote
Madziunia_Krk Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 Ich strona już nie działa ... chyba zwinęli interes. I dobrze bo na rynku nie ma miejsca dla nieuczciwych ludzi. Quote
Darecko Posted August 26, 2013 Posted August 26, 2013 Ja akurat z ich usług nie korzystałem, ale naszła mnie pewna refleksja. Oczywiście w przeszłości miałem masę tego typu sytuacji. Teraz najpierw dzwonię i sprawdzam mailowo czy odpisują. Jak nie odbierają telefonów i nie odpowiedzą na proste pytanie w stylu "czy taki rozmiar jest", "czy taki kolor", "czy dało by się wysłać jeszcze dziś" (proste sprawdzenie), to nie zawracam sobie głowy, bo wiem że w razie problemów będzie tak samo. Quote
Lady P Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 [quote name='Darecko']Ja akurat z ich usług nie korzystałem, ale naszła mnie pewna refleksja. Oczywiście w przeszłości miałem masę tego typu sytuacji. Teraz najpierw dzwonię i sprawdzam mailowo czy odpisują. Jak nie odbierają telefonów i nie odpowiedzą na proste pytanie w stylu "czy taki rozmiar jest", "czy taki kolor", "czy dało by się wysłać jeszcze dziś" (proste sprawdzenie), to nie zawracam sobie głowy, bo wiem że w razie problemów będzie tak samo.[/QUOTE] Ja stosuję taką technikę: Zamawiam za pobraniem,jeśli do 7 dni paczka jest to ok odbieram ją i bez problemu.Jeśli przyjdzie później(bez wcześniejszego kontaktu ze mną)nie odbieram jej,bo po tym czasie zwykle zamówienie składam już w innym sklepie.Raz dałam się naciąć z wpłatą na konto,więcej się nie dam.Wolę zapłacić więcej i mieć pewność że paczka dojdzie :) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.