BORA Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Czy ktoś karmił tą karmą? Na razie karmię Acana Puppy Junior, ale Tora ostatnio coraz mniej chętnie chce ją jeść. Zastanawiam się nad zmianą i tak patrzę na różne karmy ;) Na składach nie znam się za bardzo, ale wydaje mi się, że nie jest najgorszy mielone mięso kurcząt (mączka), mielona żółta kukurydza, tłuszcz z kurcząt (stabilizowany z wit. E), kukurydziana mączka glutenowa, mielona pszenica, ośrodki pszeniczne,świeże mięso z kurcząt z dodatkiem podrobów (wątroba, nerki), suszone odtłuszczone mleko (skwaszone), ekstrakt z mięsa kurcząt /hydrolizat /, fosforan dwuwapniowy, chlorek potasu, chlorek sodu, węglan wapnia, chlorek choliny, kwas sorbinowy, wit.A, D3, K, B12, ryboflawina, niacyna, d-pantotenian wapnia, pirydoksyna /wit. B6/, tiamina /wit.B1/, kwas foliowy, biotyna, siarczan żelaza, tlenek manganu, siarczan cynku, siarczan miedzi, jodan wapnia, selenian sodu. Quote
psiulka Posted April 4, 2006 Posted April 4, 2006 Może na forum Krakvetu ktoś o tym napisze jak się zapytasz, bo za niedługo będą tam te produkty. Może ktoś już próbował. Quote
BORA Posted April 4, 2006 Author Posted April 4, 2006 [quote name='psiulka']Może na forum Krakvetu ktoś o tym napisze jak się zapytasz, bo za niedługo będą tam te produkty. Może ktoś już próbował.[/quote] Już jest ta karma w Krakvecie :lol: Dlatego pytam, bo zawsze u nich zamawiam, a za jakiś czas skończy się nam karma i trzeba będzie chyba inną zamówić ;) Quote
MonikaSz Posted April 4, 2006 Posted April 4, 2006 W wyprawce szczenięcej prócz miesięcznej porcji karmy (szczerze mówiąc nie pamiętam co dostawała ...) dostaliśmy 1 kg karmy K-9 dla dorastających szczeniaków - niestety mimo stopniowej zmiany suczysko miało dosyć luźne kupska. Dałam znać o tym hodowczyni, ale trudno mi powiedzieć czy była dobra czy nie, bo za krótko dawałam tą karmę. To tyle z mojej strony. Quote