Jump to content
Dogomania

witam z moja cala druzyna podengo


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przedstawiam szanowną Ekipkę:::

Baqueta: najbardziej beztroski głupol w miocie :D
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images44.fotosik.pl/146/58beceabee386de6med.jpg[/IMG][/URL]

Balizar: podengo pracujący - wypłaszanie królików ze szczelin... skalniaka :D
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images47.fotosik.pl/146/1e6ad14ab512a45dmed.jpg[/IMG][/URL]

Branca: ćwiczy przed podbojem Fińskich Wystaw :D:D:D
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images46.fotosik.pl/145/1ea9432c02647905med.jpg[/IMG][/URL]

no dooobra, baqueta potrafi być poważna jak stróżuje:
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images44.fotosik.pl/146/901bfd04bb837614med.jpg[/IMG][/URL]

na chwilę :)
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images43.fotosik.pl/145/5118d9c60de23f22med.jpg[/IMG][/URL]

1 kg powaznego mysliwego :D
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images39.fotosik.pl/142/d57703b92788617cmed.jpg[/IMG][/URL]


Biegamy bo nam wtedy uszy stają jak dorosłym :cool3:

Mała mama:
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images38.fotosik.pl/141/c9cdeb605f9f5fa4med.jpg[/IMG][/URL]

Mały tata:
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images48.fotosik.pl/146/33bee6cade4b9330med.jpg[/IMG][/URL]

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam się w Waszej galerii, śliczne maluchy :loveu: napisz proszę trochę więcej o nich....

zapraszam również do nas :)
[URL]http://www.dogomania.pl/forum/f696/maks-spark-czyli-galeria-szpicow-wilczych-d-127077/[/URL]

Ania

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

wybaczcie, ze dlugo nie odpowiadalam, ale dopiero wrocilam z wojazy.

maluszki juz w nowych domkach, fotki obiecuje wstawic.

Braneczka w Finskiej Vaasie tonie w luksusie skandynawskiej przestrzeni i milosci nowej rodziny, Baquetka na zasluzonym urlaubie w pieknym domku wakacyjnym pod Berlinem, a moj ulubieniec mamisynek Balizeiro dojrzal i bawi na pierwszych wakacjach w podwarszawskich lasach, gdzie zbiera sily przed wyprawa zycia :) i nabiera krzepy podczas harcow ze starsza siostra z miotu A, czyli nasza 'Prymulka'. Jej zdjecia tez obiecuje wstawic,... powstala galeria, wiec warto zapelniac podengusami.

Link to post
Share on other sites

[quote name='Coracao De Boi']wybaczcie, ze dlugo nie odpowiadalam, ale dopiero wrocilam z wojazy.

maluszki juz w nowych domkach, fotki obiecuje wstawic.

Braneczka w Finskiej Vaasie tonie w luksusie skandynawskiej przestrzeni i milosci nowej rodziny, Baquetka na zasluzonym urlaubie w pieknym domku wakacyjnym pod Berlinem, a moj ulubieniec mamisynek Balizeiro dojrzal i bawi na pierwszych wakacjach w podwarszawskich lasach, gdzie zbiera sily przed wyprawa zycia :) i nabiera krzepy podczas harcow ze starsza siostra z miotu A, czyli nasza 'Prymulka'. Jej zdjecia tez obiecuje wstawic,... powstala galeria, wiec warto zapelniac podengusami.[/quote]

Hello, mam nadzieję, że teraz będziesz częściej na dogo....
Fajnie, że malce są już w swoich domkach, a szczególnie miło mi, że jeden mieszka pod Warszawą....może uda sie kiedyś spotkac :p
Napisz coś więcej o podenkach ich charakterach itd.

A.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

:) a dziekuje... szykujemy sie powoli na Klubowa :)))
w Warszawie nie moglismy sie pojawic - chyba tylko 2 podengo pequeno byly: Famoso i Malinka...

Jesli ktos jest zainteresowany posiadaniem psa tej rasy, piszcie smialo, bo u Pani Krysi Babireckiej jest piesek PrincePolo i suczka Pralinka, z tego co wiem juz do odbioru. Ojcem miotu jest Famoso de Vedras, a mama Dyskusja Kawalkada... maluszki sa biale w laty wiec... cos rudego na opak, szukaja podengolubnych rak i rosna jak na drozdzach :)

ja obiecane zdjecia moich gonczych preparuje wlasnie, a i u Pani Krysi bylam z aparatem wiec podengo parke z Kawalkady tez popstrykalam i fotki sa :)

Link to post
Share on other sites

[quote name='Coracao De Boi']:) a dziekuje... szykujemy sie powoli na Klubowa :)))
w Warszawie nie moglismy sie pojawic - chyba tylko 2 podengo pequeno byly: Famoso i Malinka...

Jesli ktos jest zainteresowany posiadaniem psa tej rasy, piszcie smialo, bo u Pani Krysi Babireckiej jest piesek PrincePolo i suczka Pralinka, z tego co wiem juz do odbioru. Ojcem miotu jest Famoso de Vedras, a mama Dyskusja Kawalkada... maluszki sa biale w laty wiec... cos rudego na opak, szukaja podengolubnych rak i rosna jak na drozdzach :)

ja obiecane zdjecia moich gonczych preparuje wlasnie, a i u Pani Krysi bylam z aparatem wiec podengo parke z Kawalkady tez popstrykalam i fotki sa :)[/quote]

Fajnie, to może w Łodzi się spotkamy :lol:

Czekam niecierpliwie na fotki.....

A.

Link to post
Share on other sites

oh juz juz :)

mialam to jakos bardziej profesjonalnie zapodac, ale czasu niewiele, gorace to lato ;)

wiec wstawiam co mam i bylejak, ale niech bedzie...


Balizeiro Balsa zwany Balsa od niedawna:
Moj macho, jedyny facet ktory lamie mi serce:

[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images41.fotosik.pl/172/52401d7f47b2f3f1med.jpg[/IMG][/URL]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images41.fotosik.pl/172/b4ce28d9a3d21c7amed.jpg[/IMG][/URL]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images40.fotosik.pl/172/a56e3160a501ee27med.jpg[/IMG][/URL]

Barcaca Branca cwiczy juz od dawna pozy wystawowe, pierwszy etap wygladal tak (ponizej) - Mala wlasnie wrocila z pieknych fińskich wakacji i czekam na najswiezsze fotki od jej wlascicielki:

[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images38.fotosik.pl/172/00002fc7eeaf20b6med.jpg[/IMG][/URL]

A to maly pręgus podengowy, brindle, bardzo rzadka sprawa... kolor jest niedozwolony, ale dizajnerski niezwykle, wlascicielka Braneczki wyhodowala takie o to cudo, ktore niezle szaleje z duzo wiekszymi kolegami i sporadycznie z... kometka :D

[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images37.fotosik.pl/172/4a5b844a77cf9331med.jpg[/IMG][/URL]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images47.fotosik.pl/176/63c673f8bb7dfeb0med.jpg[/IMG][/URL]

Na zdjecia Bachty, czyli Baquety Bambu, zwanej w nowej rodzinie - Ellis, czekam... jak dostane od nowego wlasciciela, zamieszcze od razu... dziewczyna musi sobie radzic ze sfora greyhoundow, jak ja znam daje rade ;D

No i w weekend fotki malcow Pani Babireckiej, z tego, co wiem chlopak jeszcze wolny!

Link to post
Share on other sites

genialna fota
[URL]http://images37.fotosik.pl/172/4a5b844a77cf9331med.jpg[/URL]

fajny
[URL]http://images41.fotosik.pl/172/b4ce28d9a3d21c7amed.jpg[/URL]


a masz fotki tego wolnego podenka....?

A.

Link to post
Share on other sites

proszemciem bardzo :cool3:
Princek profesjonalnie:
[URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images47.fotosik.pl/176/10cd733423101847med.jpg[/IMG][/URL]
Princek beztrosko:
[URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images38.fotosik.pl/172/e5a4a5fd425661e8med.jpg[/IMG][/URL]

Endżoj :D

Link to post
Share on other sites

no dobrze - to w skrocie ...fotograficznym :)
sa naprawde potezni :cool3: juz :) na ile pequeno moze oczywiscie ;)


[URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images48.fotosik.pl/183/78305ba714ca9e4fmed.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/183/f78098eec7f318edmed.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images48.fotosik.pl/183/6c4a26d5b9d6218dmed.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images45.fotosik.pl/177/44e7cdd4eef52e47med.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images38.fotosik.pl/173/818f76aeab32da75med.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images46.fotosik.pl/183/3318c30bd6d528f8med.jpg[/IMG][/URL]

dorosli - no nie ;)? :p

Link to post
Share on other sites

Jaki jestem duuuży :lol:
[URL]http://images48.fotosik.pl/183/6c4a26d5b9d6218dmed.jpg[/URL]

ale stójka :crazyeye::lol:
[URL]http://images45.fotosik.pl/177/44e7cdd4eef52e47med.jpg[/URL]

piękne są szkraby, a te uszy, rewelacja :lol:

A.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements


×
×
  • Create New...