Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

  • Replies 767
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Posted

Ooops, przez pomyłkę wysłałam niedopełnione zgłoszenie Su, i potem dosłałam pełne, więc to pierwsze jest fe i można je wywalić.
Pytanie jedno- czy klasa weteranów jest klasą 'oficjalną'? Tzn. chciałam zgłosić mamuciątko, ale ono jest bezksiążeczkowe, a dla jednych zawodów bez sensu jest takową wyrabiać...:oops:

Posted

Tak, weterani są klasą oficjalną. Ale dlaczego bez sensu? Wszyscy chcą zobaczyć Żwirosława :loveu:. Wyrobienie książeczki nie jest aż tak skomplikowane :eviltong:

Posted

Bo wyrabianie książeczki dla jednego w niej wpisu jest pozbawione sensu:eviltong: A klase weteranową widzimy na zawodach pierwszy raz od dłuższego czasu, więc pewnie już mamut nie będzie miał więcej okazji do pobiegania jako weteran:cool3:

Posted

[quote name='Marysia_i_gończy']A robimy sztafetę "gończe górą"? :razz:

Mamy Sagę, Gotę i Unę.
A czwartego, hmmm, jest Rosa na Śląsku, jeszcze nie startowała, albo ja spróbuję Borę namówić, żeby jumping pobiegła, do października powinna dać radę...[/quote]

jstem jak najbardziej za :cool3:

Posted

[quote name='zakla']Pytanie jedno- czy klasa weteranów jest klasą 'oficjalną'? Tzn. chciałam zgłosić mamuciątko, ale ono jest bezksiążeczkowe, a dla jednych zawodów bez sensu jest takową wyrabiać...:oops:[/quote]

Zawody są oficjalne, więc każda zgłoszona para musi mieć książeczkę pracy.

  • 4 weeks later...
Posted

[quote name='Mokka']Koszty warszawskie, niestety :angryy:. Lista rezerwowa otwarta, nadal można się zgłaszać....[/quote]

CZy rezerwowa oznacza ze planujecie powiekszyc limit, czy czekamy do ostatniej chwili az ktoś nie wpłaci lub sie wycofa?

Posted

Nie planujemy zwiększenia limitu, to będzie październik, [B]musimy[/B] skończyć przed zmrokiem. Doświadczenie jednak uczy, że wiele osób się wycofuje, więc na pewno zwolnią się miejsca. Do zawodów jeszcze prawie 2 miesiace, a termin przyjmowania zgłoszeń upływa za ponad miesiąc. Do tej pory wiele może się zmienić.

Posted

Limit zgłoszeń został wyczerpany, przyjmujemy jednak nadal zgłoszenia, które trafiają na listę rezerwowową. W przypadku zwolnienia się miejsc, osoby z listy rezerwowej będą przenoszone na listę główną. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Po uwagę będą brane tylko kompletne zgłoszenia.

W ostatniej kolumnie (akceptacja) znajduje się status zgłoszenia. Jeśli w tej kolumnie znajduje się napis „REZERWA” oznacza, to iż zgłoszenie jest kompletne, ale z powodu wyczerpania się limitu zgłoszeń, znajduje się ono na liście rezerwowej.
Jeśli jest napis „REZERWA - NIE”, oznacza, to iż zgłoszenie znajduje się ono na liście rezerwowej, ale ma braki i do czasu ich uzupełnienia nie będzie brane pod uwagę w przypadku zwolnienia się miejsc na liście głównej.

[U]Dnia 15.09.2009 r. [/U]wszystkie zgłoszenia z listy głównej, które posiadają braki zostaną [U]usunięte[/U].
Są to zgłoszenia, które w kolumnie akceptacja mają "NIE"

Przypominam również o przesyłaniu dowodów wpłat. Zgłoszenia, do których [U]nie otrzymamy potwierdzenia wpłaty do 27.09.2009 r. zostaną usunięte z listy głównej.[/U]

Posted

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Mimo, iż do zawodów pozostało jeszcze trochę czasu, chciałyśmy wrócić z kilkoma ogłoszeniami parafialnymi:p.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]1.Miła, mamy nadzieję, informacja- dzięki frekwencji zawodników i pomocy sponsorów ogłaszamy, iż ulegają obniżeniu opłaty za kolejne psy tego samego zawodnika:[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Drugiego psa- 70zł[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Trzeciego i kolejnego psa- 60zł[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Opłata za pierwszego psa nie ulega zmianie.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]2.Obecnie na liście rezerwowej mamy 30 zawodników, dlatego bardzo prosimy o jak najszybsze zgłaszanie nieobecności na zawodach. Będzie nam i osobom na liście rezerwowej bardzo przykro, jeśli wolne miejsca nie zostaną przez ‘rezerwistów’ wykorzystane. W razie rezygnacji bardzo prosimy o informację na [/SIZE][/FONT][EMAIL="[email protected]"][FONT=Times New Roman][SIZE=3][email protected][/SIZE][/FONT][/EMAIL]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]3.Również w związku z długością listy rezerwowej będziemy BARDZO RESTRYKCYJNIE przestrzegać terminu wpłat. Wszystkie osoby, których potwierdzeń przelewu (nie zlecenia przelewu) nie otrzymamy do 27 września na adres [/SIZE][/FONT][EMAIL="[email protected]"][FONT=Times New Roman][SIZE=3][email protected][/SIZE][/FONT][/EMAIL][FONT=Times New Roman][SIZE=3] zostaną skreślone z listy startowej na korzyść kolejnych osób z listy rezerwowej.[/SIZE][/FONT]


[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]4.I nadal w związku z rewelacyjną frekwencją:multi: zawody, oczywiście, jak już pisałyśmy, będą się odbywały na 2 ringach, a w sobotę zaczną się kilka minut wcześniej w stosunku do pierwotnego planu.[/SIZE][/FONT]
[COLOR=black][FONT=Verdana]7.30-8.30- przyjęcia zawodników (bardzo prosimy o zgłoszenie się wszystkich w tym czasie, niestety nie będzie możliwości zgłaszania się później już w trakcie rozgrywania biegów)[/FONT][/COLOR]
[FONT=Verdana][COLOR=black]8.30- słowo wstępne[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]8.45- zapoznanie z torem[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]ring 1- sędzia Iveta Lukacova:[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Jumping Open (S, M, L)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]A1 (L, S, M)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Agility Open (S, M, L)[/COLOR][/FONT]

[FONT=Verdana][COLOR=black]ring 2- sędzia Roman Lukac:[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Jumping 0 (S, M, L)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Agility 0 (L, M, S)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]A2 (L, M, S)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]A3 (S, M, L)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Agility 0 (S, M, L)[/COLOR][/FONT]

[FONT=Verdana][COLOR=black]na koniec dnia- sztafety- w kolejności S, M, L:megagrin:[/COLOR][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]5.Prosimy o branie dobrego przykładu z ‘czterech pyrkieterów’ i ‘aussie power’:evil_lol: i zgłaszanie sztafet. Przewidujemy udział ponad 30 sztafet, a chciałybyśmy jak najsprawniej przeprowadzić tę konkurencję, dlatego wcześniejsze zgłoszenia pozwolą nam zapanować nad 'kto-jest-z-kim-w-czym’. Przypominamy również, że donacji za udział w sztafecie nie wliczamy do przelewu za zawody, tylko dokonujemy na miejscu do puszki-co-nie-wydaje-reszty.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]6.ostatnie, jeśli ktoś ma ochotę nam pomóc w jak najsprawniejszej realizacji przedsięwzięcia jakim są zawody na 160 par, będzie nam miło, jeśli włączy się w pomoc w trakcie przebiegów, typu stoper, tyczki, skryba. Chętnych do pomocy proszę o pisanie na maila asajkowska_małpiszon_wp.pl podając klasę własnego psa lub klasę, w trakcie której chciałby pomóc. Chętnie bierzemy pomoc nawet przy 1 klasie![/SIZE][/FONT]


[FONT=Times New Roman][SIZE=3]I na koniec- czekamy na wszystkich z otwartymi ramionami w Warszawie, trzymamy kciuki za udane przebiegi i pogodę jak drut- taką jak w zeszłym roku!:sweetCyb:[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]oraz nadmieniamy, że tydzień nas nie ma najbliższy, więc odpowiemy na wszystkie pytania w pierwszych dniach września;)[/SIZE][/FONT]

Posted

[FONT=Comic Sans MS]Opłaty należy uiszczać do 27.09.2009 r. na konto oddziału warszawskiego Związku Kynologicznego w Polsce z dopiskiem ZAWODY AGILITY, nazwisko, imiona psów. Prosimy o przesłanie dowodu wpłaty mailem na adres [email][email protected][/email]. Opłaty na miejscu nie będą przyjmowane!

Związek Kynologiczny w Polsce, Oddział Warszawa
03-802 Warszawa, ul. Lubelska 5/7
ING BSK 74 1050 1025 1000 0023 0027 0143 [/FONT]

Posted

[quote name='zakla']Bardzo sympatyczne wieści.

A my szukamy sztafety- Zuza z Thaią i ja z Suri :)[/QUOTE]


Helloł :) Ja czekam w rezerwie, gapa, gapa gapa... :shake: Żakla czy możesz mi przybliżyć ideę sztafety - przepraszam wszystkich zorientowanych za bzdurne pytania, ale nie mam zbyt długiego doświadczenia "zawodowego" - podejrzewam niestety, ze nawet gdybym weszła do stawki to klasy nam się różnią ??

Posted

Ania, informacje z pierwszego postu o sztafecie ;):
[QUOTE]Zasady sztafety charytatywnej: każda sztafeta składa się z 4 zawodników biegnących w 1 pomiarze czasu. Sztafetę tworzą zawodnicy z jednej klasy wzrostu, dowolnie można wymieszać zawodników klasy '0' i open. Każdy pies będzie miał do pokonania ok. 12 przeszkód. 1 z torów będzie zawierał slalom, 2 będą zawierały przeszkody strefowe, 1 będzie jumpingiem bez slalomu. Tyczki będą na wspólnych dopuszczalnych wysokościach dla klasy '0' i open: L=55cm, M=35cm, S=25cm. Za każdy błąd będzie doliczane 5s do czasu uzyskanego przez sztafetę, za każdą poprawioną dyskwalifikację- 10s (dyskwalifikacja musi być poprawiona i tor pokonany prawidłowo, aby drużyna została sklasyfikowana). Można uzyskać dowolną ilość błędów i dyskwalifikacji.[/QUOTE]

W jednej drużynie mogą być psy z różnych klas, jednakowa musi być tylko kategoria wzrostowa.



Ja też w rezerwie, oby się to zmieniło...

Posted

Zostałem upoważniony przez Zuzię :lol: do zapytania na forum kto poszukuje partnerów do sztafety medium. Zuza w Warszawie w medium biega z szetlandami: Jazzem w A0 (debiut) no i tradycyjnie z Ghandim w openach więc chętnie dołączyłaby do jakiejś 2psiej/suczej dwójeczki
i sztafeta gotowa.
Ew. może "wnieść wkład" do 2-óch teamów, które maja już po 3 psy.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...