Jump to content
Dogomania

AMAROC CUP 2005


Ati
 Share

Recommended Posts

czesc,

jestem nowa , wszystkich pozdrawiam. :D

Z tego co wiem to w schronisku jest malo miejsc wiec trzeba sie spieszyc. Ale warto bo to noclegi umiejscowione najblizej startu i mety. Standart schroniskowy np. pietrowe lozka ale jest cieplo i bardzo mila atmosfera. Marek obiecal umiescic w niedziele wiecej informacji na temat wyscigu, trasy i noclegow na swojej stronie http://republika.pl/agaguk/amarok_cup_2005.htm

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam,

W imieniu Marka zapraszam na AMAROK CUP 2005, ktory odbedzie sie w Zielencu i Lasowce.

Mid 06-08.01 sprint 08-09.01.2005.

Zgloszenia oraz dokladniejsze informacje dostepne na www.republika.pl/agaguk oraz www.husky.com.pl

W przypadku braku sniego termin zostanie przeniesiony na luty. Ale badzmy dobrej mysli 8)

Pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia na trasie szczegolnie mida :D

Link to comment
Share on other sites

Wiecie, że w tym schronisku facet traktuje rezerwację powaznie, dopiero, jak mu pieniazki wpłyną na konto...? :o :-? Wymoglam, że potwierdzam z wplatą około 15 grudnia, a do tego czasu ma ją trzymac "na słowo" - no bo kto wie, co będzie za ponad miesiąc ? :o

A teraz sie dowiaduję, że termin może być przełożony, i co ? :( Właściciela schroniska nic to nie bedzie obchodziło i pieniążki przepadną... nO bo wątpie, by do 15 grudnia akurat Amarok podejmie juz ostateczną decyzję, czy termin się znieni, czy nie... :roll:

Cholewcia, bedą kłopoty z tym noclegiem... :-?

Link to comment
Share on other sites

Wiecie, że w tym schronisku facet traktuje rezerwację powaznie, dopiero, jak mu pieniazki wpłyną na konto...? :o :-? Wymoglam, że potwierdzam z wplatą około 15 grudnia, a do tego czasu ma ją trzymac "na słowo" - no bo kto wie, co będzie za ponad miesiąc ? :o

Urzad Miasta Duszniki jest w trakcie rozmow z pensjonatami i schroniskiem na ten temat. Beda probowali zalatwic by zaliczki nie przepadaly a byly przekladane na drugi termin lub zwracane.

To jest "kurort" narciarski i w zimowych terminach maja tam zawsze oblozenie. Prosze o wyrozumialosc. Schronisko i inne pensjonaty zyja tylko wylacznie z tego co zarobia zima. Gdy nie ma sniegu nikt tam nie przyjezdza, dlatego zawsze sie tak zabezpieczaja.

W tej chwili w Zielencu jest 20 cm sniegu, rano jeszcze padal.

Wiec my sie szykujemy na 06-09.01,

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

A mam pytanie w sprawie noclegowo-organizacyjnej...

Czy na stake-oucie będzie można nocować? Rozbić namiot, czy jkieś igloo organizator wybuduje..? ;)

Mysle, ze nie bedzie problemu.

No i czy są jeszcze chętni do takiej formy noclegu na zawodach?

Na poprzednich zawodach zawodnicy na midzie mieli miec obowiazkowy biwak z psami na sniegu pomiedzy etapami (+ognisko, herbata z wkladka i siano dla psow). Ale niestety nasi zawodnicy dzwonili i pytali czy to konieczne i czy nie mozna spac w normalnych warunkach. :lol:

W tym roku zamiast biwaku przewidziany jest etap nocny.

pozdrawiam wszystkich steskninych za sniegiem, mrozem i piersiowka pod glowa na nocnym biwaku.

A moze pojsc dalej zamiast namiotu tylko sanie i rozgwiezdzone niebo :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kwatery prywatne

Lasowka 4, A. Mlynarek, 074/ 811-90-07, 502-343-096, 14 miejsc

8, M. Korwel, 811-90-24, 14

22, G. Muskus, 811-90-21, 10

36, H. Filiks, 811-90-11, 17

43, U. Kalak, 602-100-750, 12

44a, K. Kaniewski, 811-90-47, 8

52, T.Pomietlo, 811-90-17, 14

56, J. Gasior, 811-90-33, 14

Link to comment
Share on other sites

Sorry, przydarzyl mi sie falstart :lol:

Strona o wyscigu Amarok Cup 2005: http://amarokcup.w.interia.pl/

Co do noclegu pod gwiazdami to wszystkich zapraszamy. Najtaniej, razem z psami -to taki prawdziwy powrot do korzeni.

Organizator zapewni ognisko i siano dla pieskow. Ale dla domowych pieskow odradzam spanie na sniegu, no chyba ze z maszerem pod namiotem.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Eee... czy ja wiem??? nie sądze żeby psu trzymanemu w domu było za zimno, chyba że będzie z -30, to wtedy może.. ale z drugiej strony jak sobie zrobią jamę w sniegu...

A`propos... po czym poznaje się "domowe piesy"?

Sam sobie odpowiedziales. Uwazam, ze domowe psy mieszkaja w domu, nie na podworku. Odradzam spania na sniegu psom mieszkajacym w ogrzewanym domu, spiacym w lozku (sic!). Oraz AH, Greysterom, ktore maja krotka siersc oraz niewielka tkanke tluszczowa. Wtedy najlepiej podlozyc im siano albo ubrac w ubranko (fajne ma Manmat- cieple, latwo sie je zaklada i sa porzadnie wykonane).

Twoj pies jest przyzwyczajony do spania na dworze wiec fajnie go wziac ze soba pod namiot- zawsze cie ogrzeje. 8)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Moje pytanie dotyczyło tego, jak ktoś patrząc na psa wychodzącego z budynku może stwierdzić że jest to pies domowy :) tym bardziej że prawdy w tym za grosz nie było.. ale to jakby na boku tematu :)

Z naszych wyjazdow na zawody w tym sezonie nici, :( ale dzielnie wam kibicujemy.

A co domowego psa, to nasze piesy chyba ze zwzględu na gatunek futra wygladaja jakby byly domowe. Brud spada , sierść się sama oczyszcza i wyglądają jakby były dopiero co wypucowane.

Kiedyś na spacerze rozłożyła mnie prośba innej spacerowiczki żebym jej raz zrobiła przyjemność i wyszła na spacer z niewyczesanym Lupkiem. A on wtedy od 2 miesiecy szczotki nie widział :-?

No nie było potrzeby ,a nie to że mi sie nie chciało. :oops:

Link to comment
Share on other sites

A kiedy mija termin zgłoszeń ?

Do czwartku wieczorem przed zawodami tj. do 06.01.2005 w przypadku sprintu i do 04.01.2005 (wtorek) przy midzie. Informacje te zamiescimy na stronie wyscigu.

Organizator zastrzega iz moze skrocic ten termin w przypadku duzej ilosci zgloszen, o czym powiadomimy wczesniej zawodnikow.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

To czekamy na potwierdzenie terminu zawodow-dzis 15.12-miala byc podjeta decyzja przez organizatorow.

Ati nie wiem gdzie to przeczytalas? :o

Pamietam, ze informowalam, ze nastawiamy sie na termin styczniowy i juz, oraz ze odwolamy zawody najwczesniej na tydzien przed impreza (czyli sprint do 31.12 a mid 29.12). Jesli ktos zrozumial inaczej to bardzo przepraszam. :oops:

Wiem ze data 15.12 pojawila sie przy rezerwacji noclegow.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...