adda Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Evelina']A to ile jest z Zakopanego do Krakowa ? :o[/quote] O mamo, a ja nie doczytałam i zrozumiałam, że z Wawy do Zakopca :oops: Quote
Wojtecki Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Evelina']A to ile jest z Zakopanego do Krakowa ? :o[/quote] od centrum Zakopanego - do końca "zakopianki" (w miejscu gdzie się zaczynają ślimaki-rozjazdy w różne strony Polski) jest ok. 100-105 km Quote
Wojtecki Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='adda'][quote name='Evelina']A to ile jest z Zakopanego do Krakowa ? :o[/quote] O mamo, a ja nie doczytałam i zrozumiałam, że z Wawy do Zakopca :oops:[/quote] A ja gdzieś czytałem, że dużo ludzi nie rozumie instrukcji i w ogóle tekstów pisanych :lol: :scared: Quote
Evelina Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [b]Adda[/b], widac, ze patrzysz na swiat przez warszawskie okulary :lol: Moje pytanie nadal jest aktualne :lol: Quote
adda Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Evelina'][b]Adda[/b], widac, ze patrzysz na swiat przez warszawskie okulary :lol: Moje pytanie nadal jest aktualne :lol:[/quote] He he, Wojtecki już odpowiedział :D Ale mogłaś nie zauważyć, bo sie wymandrzał :evilbat: Quote
Wojtecki Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='adda'][quote name='Evelina'][b]Adda[/b], widac, ze patrzysz na swiat przez warszawskie okulary :lol: Moje pytanie nadal jest aktualne :lol:[/quote] He he, Wojtecki już odpowiedział :evilbat:[/quote] 8) :wink: :D Quote
adda Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Wojtecki']A ja gdzieś czytałem, że dużo ludzi nie rozumie instrukcji i w ogóle tekstów pisanych :lol: :scared:[/quote] :evil: Quote
Wojtecki Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='adda'][quote name='Wojtecki']A ja gdzieś czytałem, że dużo ludzi nie rozumie instrukcji i w ogóle tekstów pisanych :lol: :scared:[/quote] :evil:[/quote] no sie nie gniewaj :lol: toż ja tak z czystej sympatii :D Quote
adda Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Wojtecki']no sie nie gniewaj :lol: toż ja tak z czystej sympatii :D[/quote] Oł kej :D Quote
Wojtecki Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='adda'][quote name='Wojtecki']no sie nie gniewaj :lol: toż ja tak z czystej sympatii :D[/quote] Oł kej :D[/quote] uff,no to dobrze,bo się już zacząłem obawiać o własne życie :fadein: Quote
Evelina Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='adda']He he, Wojtecki już odpowiedział :D Ale mogłaś nie zauważyć, bo sie wymandrzał :evilbat:[/quote]Faktycznie i opowiedzial i sie wymandrza, jak to blondyn :lol: Pisalam w tym czasie i mi umklo :lol: No wiec biorac pod uwage podany dystans to nawet TGV potrzebowaloby 20min. 8) Quote
adda Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Wojtecki']uff,no to dobrze,bo się już zacząłem obawiać o własne życie :fadein:[/quote] Gdyby nie Poświata, która jest miłą osobą i zapewne brak niejakiego Wojteckiego bardzo by jej doskwierał... :wink: :D Quote
Wojtecki Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Evelina'][quote name='adda']He he, Wojtecki już odpowiedział :D Ale mogłaś nie zauważyć, bo sie wymandrzał :evilbat:[/quote]Faktycznie i opowiedzial i sie wymandrza, jak to blondyn :lol: Pisalam w tym czasie i mi umklo :lol: No wiec biorac pod uwage podany dystans to nawet TGV potrzebowaloby 20min. 8)[/quote] No, chyba że polski hydraulik dokręci zaworek, to może w lepszym czasie nawet i TGV by dojechał :lol: Quote
adda Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Wojtecki']No, chyba że polski hydraulik dokręci zaworek, to może w lepszym czasie nawet i TGV by dojechał :lol:[/quote] Albo Wojtecki będzie w tym ustrojstwie woźnicą :lol: Quote
Evelina Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='adda'][quote name='Wojtecki']No, chyba że polski hydraulik dokręci zaworek, to może w lepszym czasie nawet i TGV by dojechał :lol:[/quote] Albo Wojtecki będzie w tym ustrojstwie woźnicą :lol:[/quote]Pod warunkiem ze dobra mape dostanie :lol: Quote
adda Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Evelina']Pod warunkiem ze dobra mape dostanie :lol:[/quote] A będzie miał w ogóle jakiś wybór drogi? :o Quote
Evelina Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='adda'][quote name='Evelina']Pod warunkiem ze dobra mape dostanie :lol:[/quote] A będzie miał w ogóle jakiś wybór drogi? :o[/quote]Woznica chyba musi miec mape, bo jak sobie popije i w polu zabladzi ? :hmmmm: U nas kiedys TGV na lake wjechalo, wiec nigdy nie wiadomo :roll: Quote
adda Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Evelina']Woznica chyba musi miec mape, bo jak sobie popije i w polu zabladzi ? :hmmmm:[/quote] A to to nie jedzie po jakiś torach? :roll: [quote]U nas kiedys TGV na lake wjechalo, wiec nigdy nie wiadomo :roll:[/quote] Jak to? :o Quote
aga1215 Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 c.d.: [b]"Swissmetro, czyli superszybki, przypominający pocisk pociąg mógłby, zdaniem szwajcarskich konstruktorów, osiagać maksymalną prędkość 500 km/h. Podziemny wagon przewoziłby jednorazowo około 200 osób w tunelu 50 metrów pod powierzchnią. Wewnątrz panowałaby częściowa próżnia - warunki podobno do tych na wysokości około 15 tyś. metrów. Kursy odbywałyby się co kwadrans. 22-kilometrowy testowy tunel wybudowano już pod Lozanną. Sprawdzane są tam wagony i osiągi metra. Inwestorom zależy na jak najszybszym rozpoczęciu budowy. Rozważa też budowę podziemnej nitki na trasie do Warszawy. Przedstawiciele konsorcjum nie chcą mówić jednak o kosztach projektu Zakopane-Kraków, choć zapewniają, że chcą w całości sfinansować inwestycję. Jeśli otrzymają stosowne zezwolenie, tunel w małopolsce mógłby być gotowy w trzy lata, a podróż kosztowałaby tyle, co zwykłym pociągiem"[/b] rzeczywiście brzmi to jak z Lema :hmmmm: :niewiem: gazeta jest dość solidna, w końcu wydawana jest nie tylko w Polsce :P byleby tylko tego nie budowali nasi rodacy :shock: :evilbat: hi, hi - bagażnik nie przeszkadzałby :wink: Quote
Evelina Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='adda']A to to nie jedzie po jakiś torach? :roll: [quote]U nas kiedys TGV na lake wjechalo, wiec nigdy nie wiadomo :roll:[/quote] Jak to? :o[/quote]A no normalnie, wyjechalo z torow i pojechalo sobie na lake, przy predkosci 300 km/h. Byla jedna poszkodowana osoba, kobieta ze zwichnietym palcem :o [b]Aga1215[/b], takie opowiastki to ja na stosowna poleczke odkladam :lol: Fakt, ze gazeta wydawana jest nie tylko w Polsce o niczym nie swiadczy. Wiesz jakie pier-dolonka potrafia za granica wypisywac ? :lol: Quote
asher Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Evelina'][quote name='adda']A to to nie jedzie po jakiś torach? :roll: [quote]U nas kiedys TGV na lake wjechalo, wiec nigdy nie wiadomo :roll:[/quote] Jak to? :o[/quote]A no normalnie, wyjechalo z torow i pojechalo sobie na lake, przy predkosci 300 km/h. Byla jedna poszkodowana osoba, kobieta ze zwichnietym palcem :o [/quote] Hehehe PKP nie gorsze - parę lat temu lokomotywa ludziom do domu wjechała 8) Quote
Wojtecki Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='aga1215']c.d.: [b]"Swissmetro, czyli superszybki, przypominający pocisk pociąg mógłby, zdaniem szwajcarskich konstruktorów, osiagać maksymalną prędkość 500 km/h. Podziemny wagon przewoziłby jednorazowo około 200 osób w tunelu 50 metrów pod powierzchnią. Wewnątrz panowałaby częściowa próżnia - warunki podobno do tych na wysokości około 15 tyś. metrów. Kursy odbywałyby się co kwadrans. 22-kilometrowy testowy tunel wybudowano już pod Lozanną. Sprawdzane są tam wagony i osiągi metra. Inwestorom zależy na jak najszybszym rozpoczęciu budowy. Rozważa też budowę podziemnej nitki na trasie do Warszawy. Przedstawiciele konsorcjum nie chcą mówić jednak o kosztach projektu Zakopane-Kraków, choć zapewniają, że chcą w całości sfinansować inwestycję. Jeśli otrzymają stosowne zezwolenie, tunel w małopolsce mógłby być gotowy w trzy lata, a podróż kosztowałaby tyle, co zwykłym pociągiem"[/b] rzeczywiście brzmi to jak z Lema :hmmmm: :niewiem: gazeta jest dość solidna, w końcu wydawana jest nie tylko w Polsce :P byleby tylko tego nie budowali nasi rodacy :shock: :evilbat: hi, hi - bagażnik nie przeszkadzałby :wink:[/quote] :lol: Agnieszko, super to wygląda - w Szwajcarii. W przypadku Polski - taki projekt trąci mi podobnym przekrętem,jakiego chciał dokonać jeden obywatel turecki -co to chciał w okolicach Białej-Podlaskiej budować lotnisko i inne obiekty... jego interesowały przede wszystkim tereny w niskiej cenie. a w przypadku takiego projektu jak kolejka podziemna w tak atrakcyjnym terenie - wiązałoby się to z wywłaszczeniami ludności z terenów objętych planem zagospodarowania przestrzennego... i ktoś,kto wszedłby w taki układ - miałby sporo działek do sprzedania -potem.. Quote
asher Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 [quote name='Wojtecki'] :lol: Agnieszko, super to wygląda - w Szwajcarii. W przypadku Polski - taki projekt trąci mi podobnym przekrętem,jakiego chciał dokonać jeden obywatel turecki -co to chciał w okolicach Białej-Podlaskiej budować lotnisko i inne obiekty... jego interesowały przede wszystkim tereny w niskiej cenie. a w przypadku takiego projektu jak kolejka podziemna w tak atrakcyjnym terenie - wiązałoby się to z wywłaszczeniami ludności z terenów objętych planem zagospodarowania przestrzennego... i ktoś,kto wszedłby w taki układ - miałby sporo działek do sprzedania -potem..[/quote] No to można się spodziewać, że za jakiś czas na zakopiance będzie nadprogramowy korek bo oficjele i inwestorzy będa z pompą czcili rozpoczecie nowej "inwestycji" 8) Quote
aga1215 Posted July 6, 2005 Posted July 6, 2005 [quote name='Wojtecki'][quote name='aga1215']c.d.: [b]"Swissmetro, czyli superszybki, przypominający pocisk pociąg mógłby, zdaniem szwajcarskich konstruktorów, osiagać maksymalną prędkość 500 km/h. Podziemny wagon przewoziłby jednorazowo około 200 osób w tunelu 50 metrów pod powierzchnią. Wewnątrz panowałaby częściowa próżnia - warunki podobno do tych na wysokości około 15 tyś. metrów. Kursy odbywałyby się co kwadrans. 22-kilometrowy testowy tunel wybudowano już pod Lozanną. Sprawdzane są tam wagony i osiągi metra. Inwestorom zależy na jak najszybszym rozpoczęciu budowy. Rozważa też budowę podziemnej nitki na trasie do Warszawy. Przedstawiciele konsorcjum nie chcą mówić jednak o kosztach projektu Zakopane-Kraków, choć zapewniają, że chcą w całości sfinansować inwestycję. Jeśli otrzymają stosowne zezwolenie, tunel w małopolsce mógłby być gotowy w trzy lata, a podróż kosztowałaby tyle, co zwykłym pociągiem"[/b] rzeczywiście brzmi to jak z Lema :hmmmm: :niewiem: gazeta jest dość solidna, w końcu wydawana jest nie tylko w Polsce :P byleby tylko tego nie budowali nasi rodacy :shock: :evilbat: hi, hi - bagażnik nie przeszkadzałby :wink:[/quote] :lol: Agnieszko, super to wygląda - w Szwajcarii. W przypadku Polski - taki projekt trąci mi podobnym przekrętem,jakiego chciał dokonać jeden obywatel turecki -co to chciał w okolicach Białej-Podlaskiej budować lotnisko i inne obiekty... jego interesowały przede wszystkim tereny w niskiej cenie. a w przypadku takiego projektu jak kolejka podziemna w tak atrakcyjnym terenie - wiązałoby się to z wywłaszczeniami ludności z terenów objętych planem zagospodarowania przestrzennego... i ktoś,kto wszedłby w taki układ - miałby sporo działek do sprzedania -potem..[/quote] a co, pomarzyć sobie nie można :evilbat: :wink: :lol: :lol: :lol: potwór z Lochnes w wakacje już nie wystarcza :B-fly: :user: Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.