Jump to content
Dogomania

Biomill czy Nutram???


agapirat

Recommended Posts

Witam mam pytanie odnosnie tych dóch karm?! Od dawna poszukuję jak najlepszej karmy i studiuję składy! na dzień dzisiejszy mam dwa typy Nutram oraz Biomilla! Nutram to nowość na polskim rynku karma kanadyjska w mojej opini lepsza od Acany a jak wiemy Acana całakiem nieźle się spisuje! Jeśli chodzi o Biolilla to czytając skład ma się wrażenie że to karma idealna no i biorąc pod uwagę iż jest to karma produkcji szwajcarskiej ma sie gwarancje że to co jest w składzie rzeczywiście znajduje się w środku! Obecnie karmie moje psiaki Royalem ale w mojej opini jego jakosć znacznie spadła dlatego też chcę zmienić tylko teraz pytanie na co? Pomiędzy Nutram a Biomillem rożnica na 15kg worku to ok 60zł przy 2 psach w skali misiąca to spora różnica! Co polecacie?

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam, że Ci nie doradzę (choć miałam Nutram-Oral i wg mnie jest ok), ale nie znalazłam nic zachwycającego w tych składach, ot przyzwoite karmy. Po czym wnioskujesz, że skład Biomilla jest idealny?

Biomill Adult Maxi : Mięso z kurczaka, kukurydza, ryż, pszenica, tłuszcz roślinny oraz zwierzęcy, proteiny pochodzenia roślinnego, ryba oraz olej rybi ,pulpa buraczana, oligosacharydy, drożdże, ekstrakt z chrząstki kurczaka, DL-metionina, minerały, witaminy, pierwiastki śladowe.

[SIZE=2]Nutram Adult Large Breed, Skład: