Jump to content
Dogomania

Jak powinien wyglądać kontakt z hodowcą?


Recommended Posts

Chciałabym sie dowiedzieć, jakie są ogólne zasady kontaktu przyszłego właściciela z hodowcą . Mam na mysli sytuację, kiedy szczenięta sie już urodziły i są jeszcze u hodowcy. Jak częsty powinien być kontakt, zdjęcia (jeśli dzieli nas spora odległość). nie mam doświadczenia i nie wiem czego powinnam oczekiwać od hodowcy:multi:

Link to comment
Share on other sites

Ja myśle że to wygląda różnie ;) Zależy od hodowcy. Np ja jak jeszcze moja sunia była u hodowcy to odwiedziłam ją 2 razy + trzeci raz jechaliśmy wybierać. Oczywiście nadal utrzymujemy kontakt i co pare miesięcy jedziemy na strzyżenie. Chyba raz bylismy tak o w odwiedziny.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='blanol']Chciałabym sie dowiedzieć, jakie są ogólne zasady kontaktu przyszłego właściciela z hodowcą . Mam na mysli sytuację, kiedy szczenięta sie już urodziły i są jeszcze u hodowcy. Jak częsty powinien być kontakt, zdjęcia (jeśli dzieli nas spora odległość). nie mam doświadczenia i nie wiem czego powinnam oczekiwać od hodowcy:multi:[/quote]
To zalezy od Ciebie. Sądzę ze zaleznie od tego jakie wykazujesz zainteresowanie i chęc kontaktu, taki bedzie odzew hodowcy.

Link to comment
Share on other sites

Ja staram się wykazywać zainteresowanie, ale ta chęć kontaktu jest tylko z mojej strony. Prawie dwa tygodnie temu hodowczyni obiecala mi fotki i nic, w między czasie oczywiście się kontaktowałam i zawszy słyszałam "jutro wyślę" no i nic. zaczynam się martwić. Bardzo mi zależy na informacjach, ale z drugiej strony nie chcę być "Namolną babą"!

Link to comment
Share on other sites

Dużo zależy też od samego hodowcy. My z obecnym pieseczkiem mieliśmy tak: przez kilka miesięcy trwał kontakt emailowy, z częstotliwością 4-5 razy w tygodniu ;) zanim obie strony podjęły decyzję.