Jump to content
Dogomania

Kącik koniarzy


Mi.

Masz swojego konia?  

186 members have voted

  1. 1. Masz swojego konia?

    • Mam :)
    • Niestety nie mam
    • Na razie nie mam, ale sądze, że już niedługo czterokopytny zagości w moim domu :)
    • Mam, ale chyba niedlugo będziemy musieli się rozstać...
    • Nie mam i mieć nie będe


Recommended Posts

[B]Nasz stary wątek zginął bezpowrotnie wraz z porządkami forum więc zakładam nowy temat;). Caaałyyy poświęcony koniom:cool3:. Chwalcie sie tu swoimi pociechami lub doswiadczeniami:cool1: zapraszam wszystkich jezdzacych oraz tych co dopiero chca zaczac przygode z konmi;)[/B]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Melduję się jako koniarz!
Ja jeżdżę od 2,5 roku , na początku w klubie Vena Sport w Łajskach (pod Legionowiem k. W-wy) a teraz przeniosłam się naprzeciwko do kj "Ławra" :)
Konie i jeździectwo to moje drugie hobby :loveu: ale na własnego kopytniaka niestety brak czasu i pieniędzy... Może kiedyś.
Teraz właśnie szukam jakiegos dobrego obozu jeździeckiego na środek sierpnia ,niestety, na wszystkich dobrych miejsca są pozajmowane więc pewnie spędze ten czas po prostu w stajni :) Może znacie jakiś obozik gdzie jeszcze byłoby miejsce? :cool3:

Link to comment
Share on other sites

[B]ja mam juz za soba jeden oboz, teraz w poniedzialek wyjezdzam na drugi wiec trzeci chyba odpada, nawet konny:eviltong:. Po za tym trze sie bedzie zajac dzierzawionym koniem:). Ale jak znajde jakis oboz z wolnym miejscem to powiadomie Cię an_bzik:razz:[/B]

Link to comment
Share on other sites

o fajnie :eviltong: temacik dla mnie :evil_lol:
jeżdżę konno od 8 lat :) ale nie jakoś tak super wyczynowo :) planuje jeszcze w tym roku zrobić sobie papiery instruktora jazdy konnej :)