Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

• Replies 741
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

[quote name='Czarodziejka']Ech, gdyby można było napisać:
Tak! Alep kocha koty, wszystkie bez wyjątku - ślepe, głuche i chrome!
Sypia z kotami i je z kotami z jednej miski! Śnią mu się tylko koty!
A tak..........trzeba sprawdzić.[/quote]

in English or german?
:oops: ;)

Posted

Pewna rodzina z Niemiec jest zainteresowana Alepem
dostałam taki mejl od Pani z Niemieckiej Fundacji
"[SIZE=2]Nun meldete sich eine ganz liebe Familie, die Alep adoptieren möchten!! :-)
Einer ihrer Hunde ist vor kurzem gestorben, sie haben noch eine Hündin, die ohne einen anderen Hund an ihrer Seite etwas traurig ist.
Die Frau nimmt ab und an Pflegehunde bei sich auf, deshalb fragt sie, ob Alep auch mit Rüden verträglich ist.[/SIZE]
[SIZE=2] Sie haben noch 2 hundeerfahrene Katzen, die eine davon ist blind.[/SIZE]
[SIZE=2]Du hast ja geschrieben, das Alep Katzen ignoriert.[/SIZE]
[SIZE=2]Nun meine Frage an Dich:[/SIZE]
[SIZE=2]Hattest Du ihn schonmal bei Dir zu Hause oder war Alep irgendwo, wo es Katzen gibt?Kennt er Katzen im Haus? Oder nur auf der Strasse?
Wie verhält er sich, wenn er eine Katze sieht? Geht er nur weg, oder ist er sogar lieb zu ihnen?[/SIZE]
[SIZE=2]Die Familie hat ein schönes Haus und einen großen Garten, Alep hätte dort freie Platzwahl. Entweder Couch, garten oder Fussbodenheizung im Flur:)
Er kann hin wo er will.[/SIZE]
[SIZE=3][SIZE=2]Es ist den Menschen natürlich sehr wichtig zu wissen, wie sich Alep Ketzen gegenüber verhält[/SIZE]."
Panstwu zmarł pies , ich sunia jest bardzo smutna z tego powodu ,potrzebuje psiego towarzystwa, sa tam co prawda 2 koty (wychowane z psami) ale nie wystarczaja jej.Panstwo daja Dt(co jakis czas) i zapytuja czy Alep nadaje sie do takiego domu ,gdzie sa koty (jeden niewidomy) pojawiaja sie nowe psy ,gdzie moze miec do dyspozycji ogród,kanape lub ogrzewana podłoge w korytarzu?:razz: To jest dom stały nie DT :)
odpisałam,niczego nie ukrywałam ,zobaczymy co dalej

[/SIZE]

Posted

[quote name='katya']Czy da radę wprowadzić Alepa do kociarni???

Natalia, a co tu ukrywać?[/quote]
a chociazby to ze Alep pogonił koty które sie nim interesowały i gdy sie do nich zblizał zaczeły uciekac, a wiec go sprowokowały, ja z nim czesto wychodziłam i kotami sie nie interesował ,tylko ten jeden raz wykazał wieksze zainteresowanie, cale szczescie ze nie szczekał ,nie warczał przy tym ,bardziej chciał sie pobawic,albo powachac on nie jest agresywny cale szczescie :)
a przy ktorej budzie jest Wołga?

Posted

Ja jutro nie mogę, bo jadę na sterylkę i kastracje, zabiegi umowione, ale może w czwartek mi sie uda. Po prosu mozna Alepa podprowadzic blizej kotow. I zobaczymy. To bardzo spokojny pies.

Posted

Vielen Dank für die Übersetzung :) und dann auch noch so schnell!! :-)

Kannst Du mir bitte auch die Antwort übersetzen?
Oder stand dies schon in der Mail von eben?

War Alep mit Hündinnen im Zwinger damals oder auch mit Rüden? Ist er kastriert?
Fragen über Fragen, entschuldigung :oops:

Posted

[quote name='Hundehilfe Polen']Vielen Dank für die Übersetzung :) und dann auch noch so schnell!! :-)

Kannst Du mir bitte auch die Antwort übersetzen?
Oder stand dies schon in der Mail von eben?

War Alep mit Hündinnen im Zwinger damals oder auch mit Rüden? Ist er kastriert?
Fragen über Fragen, entschuldigung :oops:[/quote]

Alep war im Zwinger mit Ruden und Hundinen( mit Wolga,sie ist seine grosse Freundin ;) ,ich glaube dass er kastriert ist
um 21:40 habe ich eninen maile gesend und dort ist alles uber Alep :)