Jump to content
Dogomania

Małe, czarne kocię w nowm domku :) Dziękuję, cioteczki


iwonamaj

Recommended Posts

Cioteczki, przed chwilka z pomocą młodej sąsiadki zgarnęłam spod bloku małe czarne, kilkumiesięczne kocię... Płakało strasznie, na dworze zimno, co miałam zrobić:-(. Maleństwo wygląda na domowe, pchało się na klatkę schodową i okropnie płakało :-(... Uwielbia być na rekach i na kolanach, a teraz troszkę zjadło i sobie śpi na tapczanie.
Mam dla niego bardzo awaryjny tymczas do wieczora, ale proszę, pomóżcie. Ja w ogóle nie znam się na kotach. Zrobiłam kilka fotek, kto pomoże wstawić?

Edited by iwonamaj
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='iwonamaj']Koteczka jest ewidentnie domowa... Ostrzy pazurki na kanapie, "gniecie ciasto" i uwielbia być na rękach.
Wobec tego chyba zacznę od rozwieszenia ogłoszeń w okolicy. Na razie jest DT na dzisiaj :(...[/QUOTE]

Jest u Ciebie?
Kuwetkę ma? Miseczkę z jedzeniem ma? Na poczatek to najważniejsze.

Link to comment
Share on other sites

Tak, tak mała czarnulka już ustawia moje stado po kontach ;) Ale nie agresywnie tylko w celach zabawowy....rezolutna z niej kiciulka. Uwielbia się bawić i raczej nie jest szczególnie strachliwa :)Ewidentnie to jest kot domowy więc może komuś zginął...może ktoś się odezwie na te ogłoszenia , zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

Mała już u Sebasiana na kolanach wtulona:) Oby właściciel się zgłosił bo widać że człowiek nie jest jej obcy a wręcz przeciwnie, więc jeśli jej ktoś nie wyrzucił to na pewno się zgubiła :)
PS. Widzę żem byka niezłego zasadziła ...rozstawia moje stado oczywiście po kątach wmieszkaniu a nie po kontach bankowych ;)

Link to comment
Share on other sites