batic Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Chciał bym zacząć hodować rybki w w akwarium wmontowanym w ścianę. Jakiej wielkości powinienem wybrać?Jakie rybki były by najlepsze do tego zbiornika zaznaczam że jestem początkującym hobbystą i liczę na podpowiedź Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PannaAnna Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Najpierw przemyśl jakiej wielkości akwarium możesz wmontować w tą ścianę. Później, zależnie od litrażu i Twoich preferencji można dobrać obsadę ryb. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batic Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Ściana jest szerokości 25 cm. Chciałem zamontować akwarium o wymiarach 50/50/25 cm.Mam znajomego szklarza to mógł by mi wykonać taką skrzynkę.chciał bym się dowiedzieć jaki akcesoria będę musiał kupić w pierwszej kolejności Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PannaAnna Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 No na pewno filtr, oświetlenie, grzałkę. Dalej wszystkie rzeczy typu podloże, korzenie, żywe rośliny. Żywe stworzenia wpuszczać dopiero jak się ustabilizuje rownowaga w zbiorniku, czyli po około miesiącu, przy zastosowaniu odpowiednich preparatów można wczesniej. W takim zbiorniku z ilością ryb za bardzo poszaleć nie mozna. Zdecyduj też czy chcesz akwarium tzw. "towarzyskie" czy o konkretnym biotopie, np. Czarne wody Ameryki Południowej itp. A przede wszystkim odsyłam do bardziej fachowych stron ;). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pysia Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 W tak malutkim zbiorniczku to tylko bojownik niestety. Ewentualnie krewetkarium fajne zrobić. Ja bym poszła w kierunku krewetek karłowatych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...