Jump to content
Dogomania

Sa tutaj milosnicy Lakelandow?


Karaluch
 Share

Recommended Posts

[quote name='limnolka']Ja zrobilem ze 20 zdjec lakelandow ze swiatowki. A poza tym, jak dobrze pojdzie moze w Polsce kolo czerwca beda tez szczeniaki lakelandow po interchampionce ... kto chetny..? moge tez podeslac kilkanascie zdjec mojej Fusi czyli bialostocka lakelandka
BYSTRA z Fox-Klanu[/quote]

W czerwcu tzn w czerwcu się urodzą? Poza tym kurcze po kim te szczeniaki, rozumiem ze mama to Bystra? I coś więcej o tym, masz hodowlę czy raz pokryłaś suczkę? :roll:

A zdjęcia ja poprosze :evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Planowane krycie Bystrej, w domu nazywanej Dafii, bedzie na polowe marca. Bede kryl psem z zachodu Europy, ale prowadze rozmowy na ten temat z hodowcami i wlascielami dobrych lakelandow, tzn kompaktowych, dobrej kosci i siersci nie mowiac o eksterierze. Ponadto zobaczymy jakie wyniki krycia beda w Fox-Klanie przez Chelines'a, bo to mlody pies (16 mies. dopiero) i chyba jeszcze nigdy nie kryl....
Jak pokonam opor komputera, tzn jak sie zalacza na dogomanii do listow zdjecia to pokaze zdjecia zwyciezcow i pokonanych. Ale wiele bylo ladnych lakelandow, stawka byla bardzo wyrownana. Kazimierski mial trudny orzech do zgryzienia.... ale jakby nie bylo to byla swiatowka

Link to comment
Share on other sites

[quote name='limnolka']Planowane krycie Bystrej, w domu nazywanej Dafii, bedzie na polowe marca. Bede kryl psem z zachodu Europy, ale prowadze rozmowy na ten temat z hodowcami i wlascielami dobrych lakelandow, tzn kompaktowych, dobrej kosci i siersci nie mowiac o eksterierze. Ponadto zobaczymy jakie wyniki krycia beda w Fox-Klanie przez Chelines'a, bo to mlody pies (16 mies. dopiero) i chyba jeszcze nigdy nie kryl....
Jak pokonam opor komputera, tzn jak sie zalacza na dogomanii do listow zdjecia to pokaze zdjecia zwyciezcow i pokonanych. Ale wiele bylo ladnych lakelandow, stawka byla bardzo wyrownana. Kazimierski mial trudny orzech do zgryzienia.... ale jakby nie bylo to byla swiatowka[/quote]

Limnolka w takim razie, moze część zdjęć wyślesz mi? Wtedy je wstawie, a i wytłumaczyć mogę jak się wstawia :evil_lol:
Mój mail: [email][email protected][/email]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='jaszczurka']Ta fotka jest super ;) Co za usmiech ;)
[URL]http://www.dogomania.pl/gallery/pl/pic1252.html[/URL][/quote]

Cudna :D
Ostatnio tak przeglądałam zdjęcie lakelandów i zauważyłam, że są różnie zrobione pod względem sierści (przepraszam, ale ja w groomingu jeszcze nie profesjonalista). Czy w lakelandach jest akurat jakieś ściśle określone szykowanie psa na wystawe? Czy każdy szykuje psa jak chce?

Link to comment
Share on other sites

[B]limnolka[/B], witaj!

[quote name='D0minika']
Fuka, teraz pytania do Ciebie :eviltong:

Jakie kolorki mogą wyjść z podpalanego i pszenicznego lake? Mogą jedne małe być takie, drugie takie?

(....)

I mam pytanie, co do tych innych planowanych dzieciaków Harrego :eviltong: Z tego co wyczytałam, to macie zamiar jeszcze kryć Kasztankę albo Cudaka? Obie na wiosnę? I kiedy by wtedy szcznioery były do odbioru, nie w okolicach czerwca przypadkiem? :eviltong: Później też może być :cool3:
[/quote]
jeżeli chodzi o kolory, to trudno wyczuć - moga być i takie, i taki, mogą być tylko grizzle, raczej nie spodziewam się czarnych - Iluzja takiego genu nie posiada, a Harry raczej też nie.
Co do krycia Kasztanki i Cudnej - z jednej strony wiem, że Gośka chciałaby je pokryć, z drugiej - wiem jak trudno o dobry dom dla lakelanda, delikatnie mówiac to malo popularna rasa:p Więc podejrzewam, ze następne krycia w Fox-Klanie pozostana na razie w fazie marzeń... Chodzi mi po głowie przywiezienie psa z Anglii, więc może wtedy.Trudno w tej chwili cos konkretnego powiedziec, na razie pewne jest jedno, ze Iluzja jest pokryta i zobaczymy co z tego wyniknie.

[B]Asta[/B], to jak lakeland powinien byc zrobiony jest ścisle określone, a to jak lakelandy faktycznie sa przygotowane na wystawy - jest zupełnie osobną sprawa:angryy: Osób, które umieją prawidłowo obrobic lakelanda ze świeca szukac... Dlatego właśnie jak usłyszałam, ze chcesz sprowadzić psa - pytałam czy masz w pobliżu kogoś, kto by Ci pomógł z trymowaniem. Niestety bardzo wiele, nawet ładnych psów jest totalnie oszpecanych przez swoich groomerow... Tak jak pisał Bill - zrobienie lakelanda jest sztuka. I rzecz nie tylko w umiejętnościach, ale także w tym zeby poszczegolne partie zrobic w odpowiednim momencie, a pies nie zawsze odrasta tak samo, wiec lepiej robionego psa miec u siebie żeby nie przegapic wlasciwej chwili. Wlasnie mam ten problem z Iluzja, która ze mna nie mieszka i zupełnie nie moge utrafić w ten właściwy moment:roll:

Link to comment
Share on other sites

[QUOTE]Tak jak pisał Bill - zrobienie lakelanda jest sztuka. I rzecz nie tylko w umiejętnościach, ale także w tym zeby poszczegolne partie zrobic w odpowiednim momencie, a pies nie zawsze odrasta tak samo, wiec lepiej robionego psa miec u siebie żeby nie przegapic wlasciwej chwili.[/QUOTE]

Wiec wychodzi na to, ze najlepiej zeby wlasciciel umial to robic. Nie wiem czy bardzo trudno sie tego nauczyc? Jesli pies chodzi do fryzjera to wiadomo chodzi tam co 3,4 miesiace i fryzjer musi zrobic wszystko na raz. Zeby prowadzac piesia do fryzjera co chwile np. co 2 tygodnie to trzeba by miec bardzo duzo pieniazkow bo oni za kazda wizyte wezma pewnie kolo 80zł. Mi sie wydaje, ze znacznie lepiej jednak wydac te pieniazki na agillity czy flyball, to przynajmniej ogromna frajda dla psa i wlasciciela ;)

Link to comment
Share on other sites

Dafi sliczna :loveu: Mnie się to zdjecie najbardziej podoba:

Ślicznie wygląda, taka malutka, zgrabniutka, normalnie cudo :loveu:
[B]limnolka[/B] skąd wy w ogóle jesteście? Może ze Śląska gdzieś?
[URL]http://www.dogomania.pl/pics/2006/11/30/1164896466-9850248.jpg[/URL]
Chyba się całkiem przekabaciłam co do lakelandów :evil_lol:
Tylko powiem szczerze, ze to trymowanie mnie trochę martwi...

Link to comment
Share on other sites

Dominika a wy wystawowo chcecie sie bardzo udzielac?
Moja koleznka ma welsha i go trymuje 3,4 razy w roku u fryzjerki. Nie wystawia go bo nie zeszlo mu jedno jadro. W kazdym razie psiak ma zdjeciach wyglada ok - nie jest jakas bezwladna zarosnieta kula, wyglada jak welsh;)
Co innego pielegnacja psiaka ktory musi blyszczec na wystawach a co innego pieska do towarzystwa, to na pewno.
Choc jak czytam niektore watki na dogo i te skomplikowane zabiegi w okreslonym czasie to tez mnie to troche przeraza hehe. Jednak z szorstka nie zrezygnuje najwyzej nie bedziemy go wystawiac, swiat sie nie zawali.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='jaszczurka']Wiec wychodzi na to, ze najlepiej zeby wlasciciel umial to robic. Nie wiem czy bardzo trudno sie tego nauczyc? Jesli pies chodzi do fryzjera to wiadomo chodzi tam co 3,4 miesiace i fryzjer musi zrobic wszystko na raz. Zeby prowadzac piesia do fryzjera co chwile np. co 2 tygodnie to trzeba by miec bardzo duzo pieniazkow bo oni za kazda wizyte wezma pewnie kolo 80zł. Mi sie wydaje, ze znacznie lepiej jednak wydac te pieniazki na agillity czy flyball, to przynajmniej ogromna frajda dla psa i wlasciciela ;)[/quote]
[B]Jaszczurka[/B], Ty mi tu nie marudź - Ty masz mnie:lol: Zapewniam Cię, że jeżeli mieszkasz we Wrocławiu i trafi Ci sie ładny szczeniak to Ci nie darujemy, a ja Ci zwierzątko obrobię:diabloti:

Link to comment
Share on other sites

[QUOTE][B]Jaszczurka[/B], Ty mi tu nie marudź - Ty masz mnie:lol: Zapewniam Cię, że jeżeli mieszkasz we Wrocławiu i trafi Ci sie ładny szczeniak to Ci nie darujemy, a ja Ci zwierzątko obrobię:diabloti:[/QUOTE]

:cool3: Fuka napisalam Ci na pw o tych wystawach, zeby wszystko bylo jasne. W razie czego ja chetnie ustapie najlepiej zapowiadajacego sie szczeniaka bardziej zapalonemu wystawcy bo nie chce Was rozczarowac!
Byleby tylko znalazl sie dla mnie lakelandzik, juz sie na prawde nie moge doczekac :evil_lol:
Narazie mam 2 zmartwienia:
Czy iluzja na pewno jest w ciazy i czy urodzi sie jakas sunia :roll: A i trzecie - jak nie urodzi sie sunia to brac psa czy czekac na inny miot?
A tak apropo czy my rozmawialismy o kontaktach lake z innymi psami np. na spacerach?

[b][color=blue]FUKA, powodzenia jutro ;)[/color][/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Fuka']
[B]Asta[/B], to jak lakeland powinien byc zrobiony jest ścisle określone, a to jak lakelandy faktycznie sa przygotowane na wystawy - jest zupełnie osobną sprawa:angryy: Osób, które umieją prawidłowo obrobic lakelanda ze świeca szukac... Dlatego właśnie jak usłyszałam, ze chcesz sprowadzić psa - pytałam czy masz w pobliżu kogoś, kto by Ci pomógł z trymowaniem. Niestety bardzo wiele, nawet ładnych psów jest totalnie oszpecanych przez swoich groomerow... Tak jak pisał Bill - zrobienie lakelanda jest sztuka. I rzecz nie tylko w umiejętnościach, ale także w tym zeby poszczegolne partie zrobic w odpowiednim momencie, a pies nie zawsze odrasta tak samo, wiec lepiej robionego psa miec u siebie żeby nie przegapic wlasciwej chwili. Wlasnie mam ten problem z Iluzja, która ze mna nie mieszka i zupełnie nie moge utrafić w ten właściwy moment:roll:[/quote]

To już wszystko rozumiem :roll: Spokojnie, mam parę znajomych groomerek :) Masz może zdjęcie np. jakiejś swojej bestyjki jak jest wytrymowana? Bo zapewne jest to dobrze zrobione ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='jaszczurka']Dominika a wy wystawowo chcecie sie bardzo udzielac?
Moja koleznka ma welsha i go trymuje 3,4 razy w roku u fryzjerki. Nie wystawia go bo nie zeszlo mu jedno jadro. W kazdym razie psiak ma zdjeciach wyglada ok - nie jest jakas bezwladna zarosnieta kula, wyglada jak welsh;)
Co innego pielegnacja psiaka ktory musi blyszczec na wystawach a co innego pieska do towarzystwa, to na pewno.
Choc jak czytam niektore watki na dogo i te skomplikowane zabiegi w okreslonym czasie to tez mnie to troche przeraza hehe. Jednak z szorstka nie zrezygnuje najwyzej nie bedziemy go wystawiac, swiat sie nie zawali.[/quote]

Ja tam wystawowo nie zamierzam, to moja siostra :cool3: Ona już nawet planuje jakby tu na jakieś wystawy za granicę pojechać, jeśli psior będzie miał warunki odpowiednie :evil_lol: Najlepsze jest, że to ona chce jeździć, a to ja się martwię na zapas, że z tym trymowaniem może być problem, tym bardziej że jak Fuka pisała, nie idzie tak psa zrobić na raz, tylko odpowiednie partie w odpowiednim czasie... :shake:
Ty się masz lepiej jaszczurka, bo masz Fuke na miejscu, a my co? :-( Myslałam o fryzjerze psim, ale jak czytałam opisy co taki fryzjer potrafi zrobić z psem...

Link to comment
Share on other sites

[QUOTE]Jaszczurka ty sie nie martw na zapas , co ;-) . Zobasczysz wszystko samo sie wyjasni :smile: a z trymowaniem to nie jest az tak zle :cool3:[/QUOTE]

No nie powinnam ale wiesz, to przez to, ze juz nie moge sie doczekac ;)
[QUOTE] Ja tam wystawowo nie zamierzam, to moja siostra :cool3: Ona już nawet planuje jakby tu na jakieś wystawy za granicę pojechać, jeśli psior będzie miał warunki odpowiednie :evil_lol:[/QUOTE]
No i super. A zdecydowalyscie sie juz, czy bierzecie szczeniaka z tego miotu, jesli bedzie?
Fajnie by bylo jakbysmy mialy rodzenstwo ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nitencja']Dominika wy z Sosnowca ?? To macie mnie :cool3:[/quote]

Nitencja trzymam za słowo :cool3: My na razie z Mysłowic, od października 2007 będziemy z Gliwic, ale to i tak blisko, tym bardziej że rodziców pewnie będziemy odwiedzać :evil_lol:

[QUOTE]A zdecydowalyscie sie juz, czy bierzecie szczeniaka z tego miotu, jesli bedzie?
Fajnie by bylo jakbysmy mialy rodzenstwo ;-)[/QUOTE]

No my właśnie byśmy chciały, ale jak małe mają być w marcu do odbioru, to za wcześniej dla nas :placz: A raczej nam wszyscy odradzają brać starszego szczeniaka, my też się nad tym zastanawiamy, tym bardziej, że mamy Ola w domu i chcemy żeby się dogadały od razu :shake:

Nie wiem jak Karolina, ale ja już jestem zniechęcona lekko, bo nic się nam nie udaje, szczeniorów nie ma wtedy kiedy byśmy chciały, na wystawę nie dałyśmy rady pojechać :placz:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nitencja']Dominika spoko .... Zawsze mozna znalezc wyjscie z sytuacji. Zobaczycie :) Czasem warto poczekac lub brac na zywiol a wszystko potem jakos sie udaje. Najwazniejszeby psica podbila Wasze serca .......[/quote]

Podbić, to podbije, o to akurat nie trzeba się martwić :evil_lol: No myśleliśmy żeby poczekać z psem jeszcze rok, ale nie wiem... Mi się chce drugiego psa też, Karolinie tym bardziej, a nasz Olo to za kolegą tęskni strasznie :shake:

[QUOTE]Domika to moze dzieci Dafi? ;-)[/QUOTE]

O tym też myśleliśmy :lol: Na razie wszystko jest w fazie testów i omawiania ;)

Link to comment
Share on other sites

[IMG]http://www.ferenzi.com/maddie/pict/image/groomed14fr.jpg[/IMG]

[url]http://www.ferenzi.com/maddie/pict/groomed.htm[/url]

[B]Czy psa TRZEBA az tak skubac do lysa?[/B] To straszne, wyglada jak prosiaczek :crazyeye:

[IMG]http://www.ferenzi.com/maddie/pict/image/groomed1fr.jpg[/IMG]

:smhair2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...