Jump to content
Dogomania

Kaszel i biała piana u cocker spaniela 11m.


slomka88

Recommended Posts

Witam!
Mam suczkę 11 miesięcy rasy Cocker Spaniel. Jest to Nasz pierwszy piesek i nie mam doświadczenia. Staram się doradzać weterynarza w każdej sprawie, w której nie jestem pewna.
Od kilku dni Moja sunia cherla, tzn. kaszle i wydziela się biała piana, którą czasem wymiotuje lub połyka. Wcześniej wymiotowała troszkę jedzenia w pierwszym dniu kasłania, ale myślałam, że to z przejedzenia.
Ostatnie 2 dni ma napady kaszlu w nocy ok. 30minut.
Wczoraj byliśmy z nią u zaufanego weta, ale on powiedział, że nie widzi żadnych zmian w gardle. Może to być przeziębienie i nie dał narazie żadnych lekarstw tylko kazał podawać witaminę C.
Jednak dzisiaj w nocy zaczęła znowu kaszleć i trwało to ok. 2godzin oczywiście wydzielała się biała piana i wymioty.
Nie wiem czy robić jej jakieś prześwietlenie czy najpierw spróbować pójśc do weta, zeby dał odpowiednie lekarstwa.
nie chcę wyjść przed weterynarzem na jakąś upierdliwą i przewrażliwioną, ale szkoda mi mojej suni, że się tak męczy tym kaszlem.
Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

To może być jakaś wirusowa infekcja górnych dróg oddechowych. Skoro wet osłuchał,obejrzał migdały i nie znalazł nic niepokojącego to zupełnie słusznie, że na razie powstrzymał się z antybiotykiem.

Możesz jeszcze spokojnie dołączyć jakiś łagodny syrop np. Stodal jest bardzo dobry i zwykle akceptowany smakowo przez psiaki;)
no i przez parę dni oszczędzaj sunię ( nie za długie i mniej forsowne spacery)żeby "wydobrzała":lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead