Jump to content
Dogomania

Genetyka


MAf55

Recommended Posts

Witam czy mógłby mi ktoś wyliczyć wskażnik Inbredu. I powiedzieć mi czy inbred który wystąpił jest nieszkodliwy dla następnego potomstwa.

Ponieważ kompletnie nie znam się na genetyce a chciałabym kupic suczkę do swojej hodowli i nie ciałabym zeby potomstwo tej suczki było obciążone wadami genetycznymi proszę was o pomoc. W załączeniu przeyłam szkic  rodowodów ojciec zaznaczony na czerwono jest elementem który się powtarza . Z góry dziękuję za pomoc.

                                                                                     Moja suczka

                                                                 Ojciec                                          matka

                                                      Ojciec                   matka                 ojciec        matka

                                      Ojciec           matka       Ojciec       matka

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
Dnia 2.12.2021 o 21:20, MAf55 napisał:

Witam czy mógłby mi ktoś wyliczyć wskażnik Inbredu. I powiedzieć mi czy inbred który wystąpił jest nieszkodliwy dla następnego potomstwa.

Ponieważ kompletnie nie znam się na genetyce a chciałabym kupic suczkę do swojej hodowli i nie ciałabym zeby potomstwo tej suczki było obciążone wadami genetycznymi proszę was o pomoc. W załączeniu przeyłam szkic  rodowodów ojciec zaznaczony na czerwono jest elementem który się powtarza . Z góry dziękuję za pomoc.

                                                                                     Moja suczka

                                                                 Ojciec                                          matka

                                                      Ojciec                   matka                 ojciec        matka

                                      Ojciec           matka       Ojciec       matka