Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
Gotrek

Bulowate i dzieci

Recommended Posts

Chyba jeszcze takiego tematu nie było :roll:, a jak było to mod zrobi porządek ;).

Pozwolę sobie, więc wkleić ostatnią sesję zdjęciową moich bab :)
A teraz co bulterier jada na śniadanie :lol:
W pieluszce czysto...
[URL="http://www.bulik.eu.org/gallery2/d/8082-2/IMGP3059.jpg"][IMG]http://www.bulik.eu.org/gallery2/d/8083-2/IMGP3059.jpg[/IMG][/URL]

..mordka umyta...
[URL="http://www.bulik.eu.org/gallery2/d/8084-2/IMGP3061.jpg"][IMG]http://www.bulik.eu.org/gallery2/d/8085-2/IMGP3061.jpg[/IMG][/URL]
..teraz test smaku..i
[URL="http://www.bulik.eu.org/gallery2/v/Migotka/2008/08Lut/IMGP3063.jpg.html"][IMG]http://www.bulik.eu.org/gallery2/d/8087-2/IMGP3063.jpg[/IMG][/URL]
Mniam! :diabloti:
[URL="http://www.bulik.eu.org/gallery2/d/8088-2/IMGP3065.jpg"][IMG]http://www.bulik.eu.org/gallery2/d/8089-2/IMGP3065.jpg[/IMG][/URL]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podobny temat już istnieje, z tym że to staffiki i dzieci
[url]http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=93166[/url]
Fotki bombowe :loveu::loveu::loveu: pięknie razem wyglądają te "baby" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szkoda ,że nie mozna pokazać tych zdjęć w całym kraju na bilbordach i w telewizji:loveu::loveu::loveu::evil_lol::evil_lol::evil_lol:

zdjęcia rewelacyjne :multi::multi:-ja chcę bullteriera:lol::lol:,na dzidzię poczekam aż córcia urodzi;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Canaveral-staff']Szkoda ,że nie mozna pokazać tych zdjęć w całym kraju na bilbordach i w telewizji:loveu::loveu::loveu::evil_lol::evil_lol::evil_lol:[/quote]
zdjecia naprawde rewelka, ale znajac nasz ktaj, to komentarze bylyby zaraz
- pokazcie zwloki tego dziecka, albo a potem go zjadl :shake:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hehe :lol:
Właśnie czekam tylko jak jakis SE lub Fakty poproszą o zdjęcia, żeby ubarwić kolejne opowiadanie pożarcia dzieci przez psy :].

Share this post


Link to post
Share on other sites
no w końcu przecież zaczyna od stopki :evil_lol::evil_lol::evil_lol:
zdjęcia rewelka :loveu:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Patka']no w końcu :loveu:[/quote]
Nie "wkońcjuj" mi tu tylko wklejaj Polę i Rudolfinę :eviltong:
Miło mi, że fotki się podobają :). Pozwolę sobie jeszcze na kilka ;).
Nauka handlingu ;)
[URL="http://img125.imageshack.us/my.php?image=imgp3141um8.jpg"][IMG]http://img125.imageshack.us/img125/3432/imgp3141um8.th.jpg[/IMG][/URL]
Jak śpisz to skorzystam z twojej poduszki
[URL="http://img125.imageshack.us/my.php?image=imgp3143cg5.jpg"][IMG]http://img125.imageshack.us/img125/962/imgp3143cg5.th.jpg[/IMG][/URL]
A czyje to ucho?:roll:
[URL="http://img125.imageshack.us/my.php?image=imgp3144gy4.jpg"][IMG]http://img125.imageshack.us/img125/9516/imgp3144gy4.th.jpg[/IMG][/URL]
Chyba pieska :)
[URL="http://img125.imageshack.us/my.php?image=imgp3145jk7.jpg"][IMG]http://img125.imageshack.us/img125/903/imgp3145jk7.th.jpg[/IMG][/URL]
Aha, a po co piekowi oczy?:cool1:
[URL="http://img116.imageshack.us/my.php?image=imgp3147jh6.jpg"][IMG]http://img116.imageshack.us/img116/6365/imgp3147jh6.th.jpg[/IMG][/URL]
Uszy też nie potrzebne :evil_lol:
[URL="http://img125.imageshack.us/my.php?image=imgp3151or1.jpg"][IMG]http://img125.imageshack.us/img125/6396/imgp3151or1.th.jpg[/IMG][/URL]

Share this post


Link to post
Share on other sites
świetne foty... taki wielki pies i takie małe dzieciątko,co jak widać zna sie juz doskonale na instrukcji obsługi psa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[IMG]http://img80.imageshack.us/img80/6386/dsc04591sm0.jpg[/IMG]

[IMG]http://img90.imageshack.us/img90/3341/dsc06541ta7.jpg[/IMG]

[IMG]http://img144.imageshack.us/img144/7065/dsc07076my1.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trzynastoletnia Natascha i 15 miesieczny wyluzowany Staffik:evil_lol:
ale to wcale nie znaczy ze zawsze sie pozwala wziac tak na kolanka dziecku:razz:[URL="http://[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images33.fotosik.pl/200/0865869c7ca30135.jpg[/IMG][/URL"]http://[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images33.fotosik.pl/200/0865869c7ca30135.jpg[/IMG][/URL][/URL]]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Katik staram sie jak najczesciej bo tylko tam moje bestie moga sie wyszalec :grins: dzisiaj bylam w takim malym parku w centrum katowic i jakas osobka naslala na mnie policje :mad: naszczescie panowie byli bardzo mili i dali mi tylko pouczenie :eviltong:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[IMG]http://img107.imageshack.us/img107/7336/200804010234zm5.jpg[/IMG]

[IMG]http://img404.imageshack.us/img404/7607/200804010232jn9.jpg[/IMG]

[IMG]http://img363.imageshack.us/img363/7555/200804010228gh5.jpg[/IMG]

[IMG]http://img378.imageshack.us/img378/9885/200804010225js6.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Bullila.nl']Bidulki w kagancach:-( oj oj ale kiedy trzeba to trzeba;)[/quote]

zapraszam Cie do naszej galerii tam jest duzo fotek bez kaganca :eviltong:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Tengusia']zapraszam Cie do naszej galerii tam jest duzo fotek bez kaganca :eviltong:[/quote]
Bylam widzialam i podziwialam suuper:cool2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dziękuję :oops: dodam tylko, że chłopczyk jest synem sąsiadów, nie moim :) a ciemna suka została oddana przez poprzednich właścicieli, bo się dzieci ponoć boi... :shake:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...