Jump to content
Dogomania

Canisulin a cena


aguskaq

Recommended Posts

Witam. Mój pies ma cukrzyce bodajże od 3 lat. Jest to suczka, lat 12. Problem polega na tym, że nie była sterylizowana a teraz ze względu na złe wyniki badań nie może być. Miesiąc temu miała kryzys weterynarz nie dawał szans na przeżycie, a jednak. Psiak żyje ma się dobrze. Jedynym problemem jest duża dawka insuliny którą dostaje. Rano 0,25mg i wieczorem 0,25mg co sprawia, że insulina Canisulin 2,5 ml starcza nam na 5 dni. Problemem jest cena najpierw było 25zł za ampułkę teraz 30. Miesięcznie koszt ok 200zł. Rodzice mają dość wydawania pieniędzy więc kupuję za swoje niestety obciąża to dość moje konto, gdyż jestem studentką. Moje pytanie brzmi czy można gdzieś taniej kupić insulinę? Czy jest jakies "dofinansowanie" do insuliny? Albo może ktos ma do sprzedania nieco taniej. Raz udało mi się załatwić insulinę za 17zł/sztuka więc miesięcznie wychodziło niecałe 100 zł i było ok. Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

obecnie caninsulinu nie ma w hurtowniach,jest z nia jakis problem,jest tylko dostępny caninsulin do penów ale on jest jeszcze drozszy.spytaj weta o zamiane na ludzką insuline,albo przejście na tabletki "dla cukrzyków"(takze leki z apteki dla ludzi)

Link to comment
Share on other sites

Witaj,ja ze swoim psiakiem i jego cukrzycą jestem już 3 rok,i jak już ci podpowiedziano,idź do veta i zapytaj czy możesz zmienić na lente vos którą łatwiej załatwić i na ludzką receptę jest tania,musisz popytać znajomych może ktoś jest chory na cukrzycę to ci załatwi receptę albo jak masz znajomego lekarza to ci może pomoże.Ja zaczynałem z caninsuliną ale przeszedłem na lente vos.Napisz coś o swoim psie duży?ile ma lat?i jaki ma poziom cukru w ciągu dnia?
Pozdrawiam Maciek

Link to comment
Share on other sites