Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Czy ktoś wystawiał u tego pana?

Na co zwraca szczególną uwagę przy sędziowaniu?
Ważniejszy jest ruch czy statyka?
Dużą uwagę zwraca na profesjonalną prezentację?
Mocno grzebie w zębach?
Jaki typ psów preferuje?

Szczególnie chodzi mi o V grupę, ale informacje z sędziowania innych grup też się przydadzą :)

Posted

Nas sędziował w tamtym roku (8 grupa). Konkretny, moim zdaniem(jestem jeszcze nowicjuszem) zwracał uwagę na wszystko: i na ruch i na statykę i na wygląd psa(grooming ,szata ), w zębach z tego co pamiętam nie grzebał. Dla nas to była pierwsza halówka, a 4 wystawa w ogóle( i moja i psa) więc młoda była lekko "przerażona", zwrócił na to uwagę, ale i zrozumiał że obie jesteśmy debiutantkami, noty nie obniżył :)

Posted

Dzięki wielkie, nasz pies był na kilku wystawach, ale czuje się jeszcze trochę niepewnie na ringu, przytłacza go trochę ten chaos i chłopak dopiero nabywa obycia z ringiem, choć jest coraz lepiej z wystawy na wystawę ;) czyli można spokojnie jechać do tego sędziego? :)

Posted

Moim zdaniem warto :) Moja sucz już po ok 13 wystawach a dalej różnie bywa z tym obyciem :lol: A to młoda łaske robi że biegnie, a to kica ....bo przecież pieski przed nią biegają...no idzie się pochlastać. Może do setnej wystawy będzie super:razz:

Posted (edited)

[quote name='Tiana']Moim zdaniem warto :) Moja sucz już po ok 13 wystawach a dalej różnie bywa z tym obyciem :lol: A to młoda łaske robi że biegnie, a to kica ....bo przecież pieski przed nią biegają...no idzie się pochlastać. Może do setnej wystawy będzie super:razz:[/QUOTE]

wielkie dzięki za info :)
Może ktoś jeszcze będzie miał jakieś spostrzeżenia? ;)

Edited by mychaaaaa
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

My jesteśmy już po ocenie u tego pana, na Litwie. I się rozczarowaliśmy.