werduszka Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Temat jak w tytule. Chciałam przestrzec wszystkich potencjalnych klientów tego producenta legowisk z Ustki. Na pierwszy rzut oka oferta proponowana na stronie internetowej ŻabaNetu wydaje się być bardzo atrakcyjna. Bardzo ładne legowiska, zrobione z fajnej tkaniny, atrakcyjne ceny. Lecz drodzy użytkownicy nie dajcie się zwieść. W kwietniu tego roku chciałam zakupić 9 legowisk u tego producenta. Zanim złożyłam zamówienie wykonałam kilka telefonów do biura ŻabaNet. Jednak nikt nie odbierał. Po którejś z rzędu próbie udało mi się z kimś porozmawiać i zdecydowałam się złożyć zamówienie. I to był początek bardzo nie udanej transakcji. Na realizację zamówienia czekałam przeszło ponad 1,5 miesiąca i nie doczekałam się. W tym czasie pisałam maile i dzwoniłam pod nr podany na stronie, jednak nikt nie odbierał telefonu i nie odpisywał. W końcu zdecydowałam się wycofać z zamówienia, ale wtedy jakby magiczną różdżką nawiązał się kontakt. Uspokojono mnie, że zamówienie w trakcie realizacji i zostanie wysłane w przeciągu 2 dni. Nie stało się tak. Któregoś dnia napisałam informację na GG. O dziwo ktoś odpowiedział, jak się później okazało był to jakiś przypadkowy pracownik. Przez chwilę udawało mi się utrzymać kontakt z tą osobą oraz jakieś tam informacje. Wyprosiłam nawet fakturę, ale mimo wysłania wszystkich danych firmy, faktura została wystawiona z błędem, a kontakt ponownie znikł. Po kilkudziesięciu ponownie nieodebranych telefonach do wyżej wspomnianej osoby (to był mój jedyny kontakt i jedyne źródło informacji o moim zamówieniu) otrzymałam smsa, że mam więcej nie kontaktować się pod tym numerem, ponieważ jest on prywatny, a ta osoba nie pracuje już w tej firmie. I znowu brak kontaktu i jakichkolwiek informacji o moim zamówieniu. Od chwili zamówienia minęło 1,5 miesiąca, moja cierpliwość się skończyła. Wysłałam więc wezwanie do wydania towaru pod rygorem odstąpienia od umowy kupna. Po 2 tygodniach owe pismo wróciło do mnie z przekreślonym adresem. Domyślam się więc, że owa firma nie istnieje lub zmieniła adres. Dlaczego więc dane na stronie są nieaktualne? Dlaczego nie ma kontaktu z klientem? Dobrze, że nie wpłaciłam zaliczki bo oprócz straconego czasu i nadszarpniętych nerwów straciłabym pieniądze. Szanowni Państwo, szczerze nie polecam transakcji z Panem Sebastianem Pieczńskim ŻabaNet. Ten Pan nie wywiązał się z umowy, straciłam przez niego wiele czasu i nerwów, nie otrzymałam zamówionego towaru, na którym tak bardzo mi zależało. Jego zachowanie jest nieprofesjonalne a podejście do klienta obnaża niekompetencję przedsiębiorcy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabanet Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 POST NAPISAŁA Ewa Werduch - INFORMUJĘ, że jest to pomówienie, post niezgodny z prawdą - SPRAWĄ POMÓWIENIA zajmą się odpowiednie organy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
werduszka Posted August 4, 2011 Author Share Posted August 4, 2011 Na potwierdzenie powyższych informacji posiadam materiał dowodowy w postaci maili oraz wyżej wspomnianego pisma. Potwierdzić mogą to również świadkowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
werduszka Posted August 4, 2011 Author Share Posted August 4, 2011 Proszę Pana jako niezadowolony klient mam prawo do wyrażania opinii odnośnie przebiegu transakcji z kontrahentem. Żyjemy w wolnym kraju. Sprawą od złożenia mojego zamówienia oraz napisania posta zainteresował się Pan 3 miesiące od złożenia oraz 2 miesiące od zamieszczeniu posta. Polityka Pana firmy odnośnie klienta polega na jego zastraszeniu organami prawa, aby wycofał swoją opinię niż zadośćuczynieniu i jednak pozytywnym wpłynięciu na zmianę jego opinii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
werduszka Posted August 4, 2011 Author Share Posted August 4, 2011 Zarzuca mi Pan również, że podałam w poście Pana imię i nazwisko. Proszę Pana, zakładając działalność gospodarczą, w rubryce "nazwa firmy" podaje Pan swoje imię i nazwisko + nazwa firmy. Tak więc imię i nazwisko staje się informacją podaną do wiadomości publicznej.Tak więc nie rozumiem Pana oburzenia, że podając nazwę Pana firmy ma Pan do mnie pretensje, że podałam pełną nazwę i tym samym naruszam poufność danych osobowych. W dodatku pełna nazwa widnieje również na fakturze, która została mi wystawiona. Mało tego, skąd miałbym wziąć te informacje jeśli nie z Pana strony oraz faktury? Zauważyłam też, że na stronie zaszły zmiany. Nazwa firmy została na stronie zmieniona z ŻabaNet Sebastian Pieczyński na ŻabaNet - Producent Legowisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabanet Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Sznowna Pani złożyła Pani zamówienie za pobraniem, a chciała fakturę że opłaciła Pani gotówką aby móc rozliczyć dofinansowanie - to raz! Kilkakrotnie rezygnowała Pani z zamówienia po czym znowu Pani chciała aby je zrealizowano. Trzecią sprawą jest telefoniczne i mailowe obrażanie moich pracowników, którzy są osobami NIEPEŁNOSPRAWNYMI !!!! Zgodnie z regulaminem sklepu mamy prawo odmówić realizacji zamówienia za pobraniem w przypadku wątpliwości. Takie właśnie wątpliwości nastąpiły. Jest Pani osobą niepoważną i źle wychowaną. Sam fakt nazwania przez Panią osoby niepełnosprawnej "debilem" mówi sam za siebie!!! Ze względu na Pani ordynarne telefony i wiadomości, oraz poniżające traktowanie moich pracowników wstrzymałem realizację zamówienia i zakazałem im kontaktowania się z Panią. O tym fakcie została Pani poinformowana telefonicznie przez mojego pracownika. Nie mam nic więcej do dodania. Jeżeli w przyszłości nabierze Pani szacunku do drugiej osoby, a przede wszystkim odrobiny kultury w kontaktach między ludzkich zapraszam na zakupy. Ze względu na sytuację w chwili obecnej uważam sprawę za zamkniętą. Z wyrazami szacunku ŻabaNet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
werduszka Posted August 4, 2011 Author Share Posted August 4, 2011 Proszę Pana jak mogłam telefonicznie obrażać Pana pracowników skoro nikt nie odbierał telefonu? Zanim Pana pracownik sam do mnie się odezwał wykonałam wiele telefonów pod numer podany na stronie, domyślam się że to Pana numer. Jednak nie raczył Pan odpowiedzieć. Z tego co również widzę po Postach sytuacja jest znacząco inna niż przedstawiona przeze mnie wersja. Odnośnie pracowników Panu podległym, nic nie wiedziałam, że są to osoby niepełnosprawne, gdyż pana strona nie zawiera takich informacji. Pana pracownik, również o tym nie wspomniał. Bardzo przepraszam te osoby, ten epitet był skierowany tylko i wyłącznie do osób które były odpowiedzialne za lekceważenie mojego zamówienia i mnie. Słowo takie padło, owszem, ale na skutek podenerwowania, prawie miesięczną próbą skontaktowania z kimkolwiek w sprawie mojego zamówienia i jego realizacji bądź anulacji. Proszę się nie zasłaniać się osobami niepełnosprawnymi określając siebie tym samym jako filantropa i rozmiękczając serce czytelnika tych postów. Gdyby zatrudniał Pan osoby niepełnosprawne z pewnością taka informacja znalazłaby się na stronie (przynajmniej u przedsiębiorcy, który nie kręci) ponieważ takie zakłady pracy dostają wsparcie o Państwa i mają swój prestiż. Jako szanujący się kontrahent, o olbrzymiej dumie, co można sądzić po powyższym poście, miał Pan obowiązek powiadomić mnie o anulacji mojego zamówienia bez podania nawet dowolnego, wybranego przez siebie powodu. Przecież tak stanowi Pana regulamin na stronie. O anulacji zamówienie do tej pory nie zostałam powiadomiona. Poza tym zostawia to wiele do myślenia przyszłym klientom. Skoro wybiera sobie pan zamówienia i według swojego gustu anuluje je Pan bez powiadomienia klienta. A jeśli chodzi o szacunek, to dziwne jest, że posuwa się Pan do tak kategorycznych ocen osoby której Pan kompletnie nie zna. Dodatkowo biorąc pod uwagę to, jak zachował się Pan wobec mnie, swojego klienta, napisane zadanie doskonale odnosi się właśnie do Pana. Jako niezadowolony klient mam prawo do wyrażania swojej opinii, i będę to robić zgodnie z prawdą. Proszę zapoznać się z zasadami nowoczesnego marketingu mówiącej o tym, że jeden niezadowolony klient, wpływa na innych, potencjalnych klientów, którzy informację przekażą dalej. Wystarczy, że jedna osoba powie dwóm następnym. Powstaje drzewko niezadowolonych klientów. W przeciągu krótkiego okresu czasu takich klientów jest dziesiątki. Teraz proszę przeliczyć to a pieniądze. Ja też już nie chcę rozmawiać na ten temat. Podsumowując, jestem niezadowolonym klientem, który publicznie wyraził swoją opinię na temat przebiegu transakcji. W efekcie klient został zastraszony organami ścigania za, jak podaje druga strona, pomówienia, które na podstawie posiadanych dowodów są prawdą. Ponadto druga strona zasłania się osobami niepełnosprawnymi by osiągnąć cel, ale jaki? Może po to aby zmienić opinię klienta na temat nie udanej transakcji, która została anulowana z bliżej nie określonego powodu. Skoro Pani i ja nie będziemy dalej kontynuować dyskusji refleksje na ten temat zostawiam czytelnikowi. Z wyrazami szacunku, (i tu, uwaga, podpiszę się imieniem i nazwiskiem, a nie nazwą firmy) Ewa Werduch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monia&nero Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Proszę aby użytkownik żabanet natychmiast odpowiedział na moje pw. Ja niestety przelałam pieniądze za posłanie i nie otrzymałam od dnia 26.08 zamówionego legowiska i żadnej info poza rejestracją zamówienia. Nie mogę się do Państwa dodzwonić, nie mam odpowiedzi na meile a Wasze gg cały czas jest nieaktywne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabanet Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Odpowiedź wysłana na PW. Forum nie jest miejscem gdzie uzyskuje się informację na temat zamówień. Na skrzynce firmowej nie widzę żadnej informacji od Pani. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monia&nero Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 niestety tylko w ten sposób udało mi się z Państwem skontaktować. Jednego z podanych na str. telefonów nikt nie odb. a na drugim włączała sie poczta głosowa. Meile wysyłałam z nawet z dwóch różnych adresów ponieważ meile wysyłane ciągle się cofały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jedrysiawski Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 FIRMA Żabanet - PRAWDZIWA KPINA.DZIWIE SIE ,ZE JESZCZE ISTNIEJA.FIRMA ZABANET ZAMOWILA PORAZ KTÓRYS TOWAR NA TERMIN,JEDNAK WPLATY DO DNIA DZISIEJSZEGO BRAK, SPRAWA PRZEKAZANA DO FIRMY WINDYKACYJNEJ,POZNIEJ KOMORNIK,SAD.SZKODA CHLOPAKI, SZKODZICIE POLSKIEMU RYNKOWI,MAM NADZIEJE,ZE ZAJMIE SIE WAMI SAD I POLICJA.OTRZEGAM PRZED FIRMA ZABANET - NIESTETY NIE PLACA ZA TOWAR. A Z POWYZSZYCH WYPOWIEDZI WIDAC,IZ KLIENTOW ROWNIEZ MAJA GDZIES. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoogermany Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 [quote name='jedrysiawski']FIRMA Żabanet - PRAWDZIWA KPINA.DZIWIE SIE ,ZE JESZCZE ISTNIEJA.FIRMA ZABANET ZAMOWILA PORAZ KTÓRYS TOWAR NA TERMIN,JEDNAK WPLATY DO DNIA DZISIEJSZEGO BRAK, SPRAWA PRZEKAZANA DO FIRMY WINDYKACYJNEJ,POZNIEJ KOMORNIK,SAD.SZKODA CHLOPAKI, SZKODZICIE POLSKIEMU RYNKOWI,MAM NADZIEJE,ZE ZAJMIE SIE WAMI SAD I POLICJA.OTRZEGAM PRZED FIRMA ZABANET - NIESTETY NIE PLACA ZA TOWAR. A Z POWYZSZYCH WYPOWIEDZI WIDAC,IZ KLIENTOW ROWNIEZ MAJA GDZIES.[/QUOTE] Conajmniej dziwne spostrzeżenia. Widać że konkurencja nie śpi. Ja sam otrzymywałem maile i dziwne telefony od firm konkurencyjnych próbujących mnie zniechęcić . [B]Ja współpracuję z firmą ŻabaNet od 3 lat[/B], jestem dostawcą i odbiorcą i nigdy nie miałem żadnych problemów. Opóźnienia w dzisiejszych czasach zdażają się każdemu, mi również. [B]Proponuję firmom konkurencyjnym prowadzić uczciwą konkurencję, a nie oczerniać[/B] i do tego uprawiać plagiat. Proszę zauważyć drodzy Państwo, że jak pojawi się nowy produkt w firmie żabanet, za jakiś czas identyczny pojawia się w firmach konkurencyjnych. Gdyby działo się tak jak jest to przedstawiane przez użytkowników to firmy nie było by juz dawno na rynku. POLECAM W 100% bo warto!!! Pozdrawiam Zoo Germany Adam Hotkowicz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monia&nero Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 ja jestem zwykłym uzytkownikiem tego forum a nie zadna firmą konkurencyjną. Zakupy przez internet robię od lat i [B]nigdy [/B]żadna firma nie potraktowala mnie jak żabanet. Gdyby nie post na forum pewnie nikt z tej firmy by sie do mnie nie odezwał nigdy nie dostalabym poslania i wpłaconych pieniędzy. Jako, ze pierwszy raz robilam u nich zakupy tym bardziej powinni się postarać abym chciala do nich wrocić. Najdłużej na towar zamówiony przez internet czekalam 8 dni a w żaba net- pozostawie to bez komentarza...Ja rozumiem, że można mieć opóźnienie jak ktos zamawia 50 poslań ale na boga przy zamówieniu jednego ??? ile można czekać i upominać sie o swoje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marta_Ares Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 nie wiem jak jest obecnie, ale zamawiałam 2 legowiska z firmy Żabanet (ok 2 lata temu) bardzo miła obsługa, potrafili znakomicie doradzić (za pierwszym razem zamówiłam za małe) kolejne dzięki wskazówkom jest znakomite, pies zachwycony służy nam do dzisiaj :) do tego wykonane ze sztruksu u nas ten materiał sprawdził się w 100%, wogóle nie czepia sie sierść do tego:loveu: błyskawiczna przesyłka i miłe gratisy zadowolony klient:evil_lol: [IMG]http://i693.photobucket.com/albums/vv296/Myszka_100/ZIMA/DSC02332.jpg[/IMG] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleepy Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Również dołączyłam do grona osób poszkodowancych przez ŻABĘ. Myslałam, ze tylko ja mam takiego pecha, jak widac – nie tylko.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Byłam na tyle naiwna, że miesiąc temu zapłaciłam z góry za zamówienie, które do dnia dzisiejszego do mnie nie dotarło.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Potwierdzam, że podany na stronie ŻABY numer telefonu stacjonarnego, jak i jedna z komórek całkowicie nie odpowiadają. Drugi numer komórkowy jest czynny, ale nikt nie odbiera telefonu, ani nie reaguje na smsy i wiadomosci nagrywane na poczcie głosowej. Skype też nie działa.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Na moje maile ŻABA zareagowała tylko raz – gdy poprosiłam o numer konta, bo chciałam zrobic przelew. [/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Pozatym trzy razy udało mi się uchwycić ŻABĘ ma gadu-gadu.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Pan, z którym rozmwaiałam na GG był bardzo uprzejmy i miły. Szkoda tylko, że gdy zaczęłam upominać się o legowisko, które zamowiłam lub zwrot pieniędzy, przestał reagować.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Widzę, że ŻABA czasem reaguje na wpisy na forum, więc może taka forma interwencji przyniesie pożądany skutek.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]W regulamienie ŻABA obiecywała dostawę w ciągu max 14 dni roboczych.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Podejrzewam, że ŻABA niesie do mnie zamówione legowisko osobiście na plecach, skoro mija miesiąc i nic!!! Żeby było ciekawiej, po około dziesięciu dniach od daty złozenia i zapłacenia za zamówienie, zmieniło ono status na wysłane i taki status ma nadal. Szkoda tylko, że do mnie nie dotarło!!! ŻABA twierdzi, ze kurier miał stłuczkę, że list przewozowy zaginął, że paczka się zgubiła, że zaraz ją wyślą na nowo wraz z gratisami i co??? I nic!!! Ostatnia obietnica od ŻABY padła 7 listopada – jak widac, były to tylko puste słowa.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Mam nadzieję, że niniejszy post da do myslenia ŻABIE jak i kolejnym potencjalnym klientom.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Liczę, że po lekturze mojego wpisu, ŻABA się nie obrazi i zgodnie z reklamą na ich stronie internetowej, mój pies w końcu dostanie swoje legowisko i przestanie spać w moim łóżku.[/SIZE][/FONT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleepy Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Jak widać, forumowa interwencja poskutkowała. Po ponad miesiącu oczekiwań, ŻABA zrealizowała zamówienie. Legowisko jest estetyczne i miękkie. Mój pies wygodnie się już w nim rozgościł. Szkoda, że cała procedura trwała tak długo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naomi1 Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 [FONT=Tahoma]Niestety i ja musze się dołączyć do osób, które nie SA zadowolone z serwisu, który oferuje firma ZabaNet. [/FONT] [FONT=Tahoma]Zamówienie złożyłam blisko miesiąc temu – otrzymałam informacje zwrotną potwierdzającą, że zostało zaktualizowane…. i cisza. Wysyłam e-maile (na 3 rożne adresy), dzwonie (pod 4 rożne telefony) - nic nie pomaga. Około półtora tygodnia temu udała mi się z kimś porozmawiać – powiedziano mi, że legowisko zostało wysłane kurierem otrzymam informacje na temat wysyłki.[/FONT] [FONT=Tahoma]Do dnia dzisiejszego cisza i brak dostawy !!![/FONT] [FONT=Tahoma]Wygląda na to, że ZabaNet czyta tylko posty na forum. Zatem proszę o natychmiastowa realizacje zamówienia (nr 267) lub zwrot pieniędzy !!!![/FONT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naomi1 Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 I stało się! Legowisko wreszcie dotarło! Wyglada na to, ze moj pesio jest bardzo zadowlonony (naprawde da sie to zauwazyc :) ) Szkoda tylko, ze nie obylo sie bez ponaglajacych e-maili, telefonow i postow w necie. Moze wlasciciel Zabanet przeczyta rowniez te uwagi i postara sie cos zmienic w 'image' firmy i kontaktem z klientami. Nie trzeba wiele. [B]Mi wystrczylby e-mail z info o tym, ze realizacja zamowienia sie przedluza i jaka jest realna data dostawy[/B]. Z powodu braku jakiegokolwiek odzewu nieomal zamowilam drugie legowisko. Jeszcze raz - naprawde nie trzeba wiele ... 2 krotkie zdania w e-mailu by wystarczyly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martina55 Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Witam. Niestety i ja dołączam do grona osób, które nie są zadowolone z firmy ŻABANET. Legowisko zamówiłam 1 grudnia i do dzisiejszego dnia go nie dostałam, a najgorsze jest to, że wpłaciłam pieniądze - całą kwotę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaba476 Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 witam ja również skorzystałam z usług Żabanet, zamówienie złożyłam 12 grudnia (nr 274) na wszelkie sposoby próbuję się z nim skontaktowac czy dostali wpłate i kiedy mogę spodziewac się dostawy i niestety nic. gg też nie odp, status się nie zmienia, a wystarczyło by małe info - wpłate otrzymaliśmy i planowana dostawa będzie xxx. Zaczełam się bac że sklep to fikcja, ponieważ dzowniąc pod nr stacjonarny - słyszę nie ma takiego numeru, jedna komórka odrazu abonent nie dostępny, drugiej nikt nie odbiera. Zawsze zamawiam przez allegro, pierwszy raz przez sklep internetowy, a pięniądze już przelane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martina55 Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 U mnie jest to samo. Z tym że ja chyba w lutym zamawialam u nich legowisko i było wszystko w porzadku. A teraz nie wiem co sie z nimi dzieje.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleepy Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Niestety, w zwiazku z tym, ze legowisko (które otrzymałam po forumowej interwencji) okazało sie bardzo fajne, mój kuzyn równiż skusił sie na ofertę ŻABY. Zamówienie złozył bodajże 21 listopada i do tej pory legowiska nie dostal. Co ciekawsze, mój kuzyn osobiście pojechał do siedziby firmy i zastał drzwi zamknięte i kartkę, że zakład ma "przerwę" na czas świąteczny. Przezornie zostawił im informację na poczcie głosowej i o dziwo, ktoś do niego oddzwonił z informacją, ze przesyłka juz została wysłana. I co??? I lipa!!! To było tydzień temu!!! Do tej pory przesyłki nie ma!!! SZANOWNY POTENCJALNY KLIENCIE - NIE BĄDŹ NAIWNY - WYBIERZ INNY SKLEP!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaba476 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 nie mam sił dziś mija równo miesiąc od mojego zamówienia i nadal czekam na towar.................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleepy Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Czy ktos ma pomysł jak utrzec nosa tym internetowym NACIĄGACZOM??? Zamówienie złozone i zapłacone w listopadzie nadal nie dotarło do odbiorcy. Odradzam korzystanie z usług ŻABY. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monia&nero Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 chyba trzeba wnieść sprawę do rzecznika praw konsumenta albo do sądu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.