Jump to content
Dogomania

Uszka raz jeszcze-pomocy!


sylwia751

Recommended Posts

Mam problem z uszkami tak generalnie to do kiedy mają się podnieść? Przejżałam wszystkie posty i nie znalazłam tam nic konkretnego. Jessi za tydzień skończy 3 m-ce i uszka ma klapnięte :( czy powinnam się martwić i czy można jeszcze coś zrobić żeby staneły?Próbowałam robić kitki ale on tak długo drapie się po głowie aż gumki prawie się ssuwają :-? czytałam coś o klejeniu może ktoś wie jak i czym?

jak to było z Waszymi uszkami?Igorowi już stały więc jestem zielona w ty temacie a zależy mi żeby stały...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Z moimi uszkami jest wszystko dobrze :wink:

Jesli chodzi o uszy Rockiego to nie mieliśmy z nimi większych problemów. Trzeba im było pomóc na początku, a potem juz bez zarzutu. Pomoglismy w ten sposob, że zbudowaliśmy konstrukcje, w ktorej chodzil przez 2 dni po około 2 godziny. Konstrukcja wyglądała w ten sposób, że skleilismy uszy (każde z osobna, zlożone na poł w pionie oczywiście) tasma klejącą i potem połączyliśmy je sznurkiem(konce sznurka poprzyklejane do uszu). Wyglądało to troche jakby Rocki miał między uszami sznurek do prania rozwieszony. :o

Jeśli chcesz możesz spróbować, psa to nie boli, a sposób jest bardzo skuteczny. Jeżeli jest cos niejasne to pisz, chętnie wyjasnie. :)

Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Sylwia,

Pierwsze co powinnas zrobic to zgolic wloski na uszach do mniej wiecej 1/3 dlugosci liczac od koniuszkow. Zrob to dokladnie ale delikatnie. Wazne aby wloski zgolic na pow. zewnetrznej i wewnetrznej, oraz te ktore odstaja na krawedziach. Mozesz nawet zgolic je do polowy ucha. Wtedy uszka beda lzejsze i jest duza szansa, ze stana. Takie zgolone uszy moze dodatkowo podkleic. W salonie www.yorkcentrum.pl, uszy klejone sa specjalna tasma. Wazne aby nie zachodzily na siebie tylko, aby byly ladnie ulozone obok siebie.