Jump to content
Dogomania

Nożyczki dla pudla


sachma

Recommended Posts

Szukam lekkich, wygiętych, długich nożyczek do pudla..
Nie znam się i chciałam prosić o rekomendację.. za 2 tyg wystawa w Sopocie, pojadę i obejrzę, ale chciałabym się wcześniej zorientować jakie firmy, w jakich sklepach, jakie mają ceny, żeby nie przepłacać na wystawie, ale wiedzieć już na czym stoję, żeby w przypadku okazji od razu sobie jakieś kupić na wystawie ;)

Link to comment
Share on other sites

w jakich sklepach można dostać Rose Line?
bo powiem szczerze, że znam tylko Germapol i tam ceny z rose line 6cali gięte nie są aż tak powalające..
myślałam o tych [url]http://germapol.istore.pl/pl,product,1311843,nozyczki,fryzjerskie,rose,line,6,5,cala,giete,bezpieczne.html[/url] albo o tych [url]http://germapol.istore.pl/pl,product,1311848,nozyczki,fryzjerskie,rose,line,7,5,cala,giete.html[/url] w zależności od tego które będą lepiej w ręce leżały.. u hodowczyni potrzymałam w łapce kilka par nożyczek i wtedy zdałam sobie sprawę że muszę w łapce potrzymać zanim kupię ;)

Link to comment
Share on other sites

no dla mnie to jest długie :P jak teraz macham takimi ze sklepu "fryzjerskimi" które są na prawdę maluchne :P Mam pudla średniego - myślę że takie 6,5-7,5" będą w sam raz..

ponawiam pytanie o sklepy internetowe gdzie można nabyć nożyczki rose line

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

[quote name='sachma']no dla mnie to jest długie :P jak teraz macham takimi ze sklepu "fryzjerskimi" które są na prawdę maluchne :P Mam pudla średniego - myślę że takie 6,5-7,5" będą w sam raz..

ponawiam pytanie o sklepy internetowe gdzie można nabyć nożyczki rose line[/QUOTE]


RL mają na pewno chłopaki z petgroomu, mi z przesyłką wyniosły 250 około, jak pamiętam. Ale moje to 8,5 cala, do dużego :) W Krakowie tez planuję u nich nabyć RL ale giete do pomponów Igorrita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation