Jump to content
Dogomania

Amber house Bydgoszcz - czy ktoś ma/miał szczeniaczka z tej hodowli?


Aga12

Recommended Posts

Mnie najbardziej zależy czy pieski z tej hodowli,nie mają ukrytych wad genetycznych,czy hodowca jest rzetelny,nie chcę trafić na naciągacza.To będzie mój pierwszy zakup yorka,jestem więc zielona w tym i boję się ,żeby mi ktoś nie wciskał szczeniaka,z którym na oko dla laika jest wszystko w porządku,a po kilku tygodniach,miesiącach okaże się,że coś mu dolega w sensie złej budowy,wady genetycznej, itd.i spędzę z nim więcej czasu u weta niż w domu.Oczywiście nie chodzi mi tu o zwykłe choroby,bo tego nie da się przewidzieć i tu nie miałabym pretensji.
A może polecilibyście mi jeszcze inną,sprawdzoną hodowlę z Bydgoszczy lub okolic?

Link to comment
Share on other sites

Może Tigrunia zechce się wypowiedzieć jak zajrzy na forum ;)
Co do szczeniaków,to ja chciałabym pieskagdzieś około sierpnia,więc jest jeszcze trochę czasu.
Princess_York dzięki za stronkę z hodowlami,juz jakiś czas temu,też na nia natrafiłam i przeglądałam.Zadzwoniłam też nawet do 3 hodowców:Amber House,Ars Ashanti i Zodiac's love.Pani z Zodiac's love,raczej mnie zbywała i chyba nie miała ochoty na udzielanie informacji.Powiedziała,że jak tylko jakieś szczenięta będzie miała w wakacje to do mnie oddzwoni,bo mój numer jej się wyświetlił,co akurat mało prawdopodobne,ponieważ mam włączoną opcję w telefonie,żeby się mój numer właśnie nie wyświetlał,dziwne wrażenie na mnie zrobiła.Natomiast Pan z Amber House i Pani z Ars Ashanti,byli bardzo mili,długo i chętnie ze mną rozmawiali o szczeniaczkach,pielęgnacji,bardzo chętnie odpowiadali na moje pytanie i ogólnie dobrze mi się z nimi rozmawiało już przez telefon,więc jakoś tak skłaniałabym się w kierunku zakupu pieska z tych hodowli.
Ale jesli ktoś mi może coś polecić innego będę wdzięczna.

Link to comment
Share on other sites