fonfel Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 To prawda, że w wielu sklepach internetowych jest szersza oferta ale nic jednak nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z produktem typu smycz, obroża, halter. Można po prostu dotknąć, porównać akcesoria różnych producentów. A co jeśli nie ma akurat na stanie? Warto pytać i zwracać uwagę, wtedy sprzedawca po entym razie wezmie sobie do serca potrzeby klientow. Oczywiscie zawsze pozostaje zakup via internet why not? Quote
mam psa Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 tez wole robić zakupy w stacjonarnych , można przyjść z psem , zobaczyć towar z bliska . Sklepy, które znam po zapytaniu o jakaś rzecz z reguły są w stanie ją szybko ściągnąć i mieć Quote
Sprytna Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 U mnie w zoologu jedyne czemu mogę się sprzeciwić jest sprzedawanie pedigree :) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.