Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
Anna Rapp

HISZPAŃSKI PIES WODNY - Nowinki

Recommended Posts

[SIZE=3][COLOR=blue]Witam Was serdecznie po ponad dwumiesięcznej nieobecności w gronie miłośników wodniaczków i wszystkich innych piesków.[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue] [/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue]Po nagłym i tak bardzo niespodziewanym odejściu naszej Tekilki i jej siedmniu szczeniąt nie miałam siły na pielęgnowanie swojej pasji i miłości do piesków, do wystaw , psich spotkań , tak naprawdę do niczego co miało związek z czterema łapami.[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue]Dzięki przyjaciołom , rodzince i bliskim stanęłam na nogi, nie poddałam się i powoli wracam do Psiego Świata. Małgosiu !!! Zygmuncie!!! ukłony w Waszym kierunku , Jeremi i Małgosia i Marcinek! - DZIĘKUJĘ Wam. Naprawdę bez Waszej pomocy skończyłabym wielką przygodę z Hiszpańskimi Psami Wodnymi.[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue]Również wsparcie hodowców z Finlandii z hodowli ZORRAZO , z której pochodziła Tekilka nie pozwoliło mi zrezygnować z kontynuacji propagowania rasy i dalszego jej poznawania.[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue] [/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue]Chcę podzielić się z wami naszymi nowinkami :[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue] [/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue]Aqua Canis Marinus ( BEZUNIA ) jest w ciąży - spodziewamy się narodzin szczeniąt w drugim tygodniu sierpnia. Krycie odbyło się w Finlandii. Tatus przyszłych szczeniąt - to piękny,o bardzo miłym charakterze reproduktor z Hiszpanii.[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue] [/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue]W naszym domu zamieszkała sunia Chica ( Hug Me Zorrazo ) [/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=blue]Przedstawiam nowego przedstawiciela rasy :[/COLOR][/SIZE]
[IMG]http://images47.fotosik.pl/169/bbf7942cc617be17med.jpg[/IMG]

[IMG]http://images46.fotosik.pl/169/8b066480ecbbdfb5med.jpg[/IMG]

[IMG]http://images39.fotosik.pl/165/43e3f21f758752c0med.jpg[/IMG]

Dzięki niej nasz Marylek wraca do siebie , ona nie pozwala mu na tęsknotę i smutek.
[IMG]http://images44.fotosik.pl/169/e2869d0269f6abf8med.jpg[/IMG]

Niedługo ruszy nasza stronka w internecie - nowa szata , nowości , informacje o narodzinach szczeniąt i zdjęcia.
Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wspaniałe wiadomości,młoda sunia jest przepiękna z niecierpliwością
czekam kiedy pojawi się na wystawach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeszcze chwilkę potrzebuje , ale napewno pokażemy się pod koniec roku.
Do zobaczenia.
[quote name='ROOFI']Wspaniałe wiadomości,młoda sunia jest przepiękna z niecierpliwością
czekam kiedy pojawi się na wystawach.[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na wstępie bardzo mi przykro z powodu Tekilki.
Nowa sunia jest po prostu urocza. Sama zastanawiałam się nad pieskiem tej rasy, ale wybór w końcu padł na barbeta.

Za miesiąc małe szczenię zagości u mnie w domu. Już nie mogę się doczekać.
Życzę pięknych szczeniąt Bezuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam!
Barbety bardzo bardzo mi się podobają - to takie większe hiszpany , a raczej hiszpanki mniejsze barbety. To jedna rodzinka!
Czy mieszkacie w okolicy Warszawy?
Pozdrawiam
[quote name='Rosiczka']Na wstępie bardzo mi przykro z powodu Tekilki.
Nowa sunia jest po prostu urocza. Sama zastanawiałam się nad pieskiem tej rasy, ale wybór w końcu padł na barbeta.

Za miesiąc małe szczenię zagości u mnie w domu. Już nie mogę się doczekać.
Życzę pięknych szczeniąt Bezuni.[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dokładnie to mieszkamy w Warszawie :) Wiem, że to jedna rodzinka :)

Jestem strasznie podekscytowana, szukam wielu informacji o karmach, legowiskach itp. Pozostaje jeszcze problem, że chcę aby maluch został reproduktorem ( w sumie taki był warunek hodowcy) a nie mam zielonego pojęciach o wystawach...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aniu, wiedziałam, że nas nie opuścisz, że Wodniaczki beż Ciebie iTwojego wsparcia - nie będą juz tą samą rasą, którą poznałam dzięki Tobie.:lol:

Cieszę się, że masz Łaciatkę w domu i że Meryl ją zaakceptował. Chica wygląda mi na niezłą rozrabiakę.:loveu:

Może chcesz ją nam pokazać na spacerku na Polach Mokotowskich? Albo jutro albo w piątek rano chcemy się spotkać z tajskim ridgebackiem (piesek o imieniu Hiro), no i moje 2 baski-dziewczynki. Może dołączysz?
Jeżeli Chica może wychodzić i może kontaktować się z innymi psami - zapraszamy!

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zapraszam na privat [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL] chętnie opowiem, pomogę , poradzę. I może jak już będzie maluszek u Państwa to spotkamy się z naszymi pieskami? My mieszkamy w Żelechowie ( kierunek Katowice/Wrocław ok.30 km od Warszawy ).

[quote name='Rosiczka']Dokładnie to mieszkamy w Warszawie :) Wiem, że to jedna rodzinka :)

Jestem strasznie podekscytowana, szukam wielu informacji o karmach, legowiskach itp. Pozostaje jeszcze problem, że chcę aby maluch został reproduktorem ( w sumie taki był warunek hodowcy) a nie mam zielonego pojęciach o wystawach...[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witaj Asiaczku,
Dziękuję bardzo!!!
z przyjemnością spotkam się z Tobą i pieskami.
O której będziecie jutro? i o której w piątek?

[quote name='Asiaczek']Aniu, wiedziałam, że nas nie opuścisz, że Wodniaczki beż Ciebie iTwojego wsparcia - nie będą juz tą samą rasą, którą poznałam dzięki Tobie.:lol:

Cieszę się, że masz Łaciatkę w domu i że Meryl ją zaakceptował. Chica wygląda mi na niezłą rozrabiakę.:loveu:

Może chcesz ją nam pokazać na spacerku na Polach Mokotowskich? Albo jutro albo w piątek rano chcemy się spotkać z tajskim ridgebackiem (piesek o imieniu Hiro), no i moje 2 baski-dziewczynki. Może dołączysz?
Jeżeli Chica może wychodzić i może kontaktować się z innymi psami - zapraszamy!

pzdr.[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jutro będziemy ok. 9.00 rano. Ale jeszcze będę to dogrywała z Olią - napisze SMS'a, OK?

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok czekam.
Ja będę w Warszawie raczej ok. godziny 12.00 - 13.00 , nie będziesz może na drugim spacerku?

[quote name='Asiaczek']Jutro będziemy ok. 9.00 rano. Ale jeszcze będę to dogrywała z Olią - napisze SMS'a, OK?

Pzdr.[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asiaczku,
postaram się przyjechać nawet ok.11.00 - zadzwonię na Twoją komórkę jutro jak będę wyjeżdżać z domu.
Pozdrawiam
[quote name='Asiaczek']Olia potwierdziła jutro godz. 9.00. Może wytrzymamy do 12-tej...?:lol:

Pzdr.[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[B]Aniu[/B]! Śliczna ta wasza nowa [B]Dziewczynka[/B] :D Niech ładnie rośnie i podbija ringi :loveu:

Czy planujecie wyjazd do Bratysławy z Marylkiem ??

pisałaś mi coś o nowej stronce. Kiedy się objawi?

BTW stronki - szukałam fotek wodnych żeby mężowi pokazać (on ciągle nie chce mnie z sobą zabierać bo twierdzi ze pies bedzie przeszkadzał i chciałam pokazać mu że to nie prawda i pies na nurkowaniu to nie balast!) i natknęłam się na fotki z wyławiania płetwy.Nie wiem jak je wcześniej przeoczyłam- super sprawa! Zawsze mnie zachwycały psy które mają odwagę zanurzyć głowe głeboko pod wodę by wydobyć skarb! :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
[SIZE=3][COLOR=blue]Witaj Haniu![/COLOR][/SIZE]
[COLOR=#0000ff]Tak wybieramy się do Bratysławy , juz zgłosiłam Marylka i zarezerwowałam hotel w Bratysławie.[/COLOR]
[COLOR=#0000ff][/COLOR]
[COLOR=#0000ff]Stronka ruszy juz naprawdę niebawem.[/COLOR]
[COLOR=#0000ff][/COLOR]
[COLOR=#0000ff]A Marylek uwielbia pływać i nurkować.[/COLOR]
[COLOR=#0000ff]Obejrzyj sobie filmiki na vimeo.[/COLOR]
[COLOR=#0000ff][/COLOR]
[COLOR=#0000ff]POZDRAWIAM CIĘ![/COLOR]
[COLOR=#0000ff]ps.[/COLOR]
[COLOR=#0000ff]bęziesz w Bratysławie?[/COLOR]
[quote name='Deirdre'][B]Aniu[/B]! Śliczna ta wasza nowa [B]Dziewczynka[/B] :D Niech ładnie rośnie i podbija ringi :loveu:

Czy planujecie wyjazd do Bratysławy z Marylkiem ??

pisałaś mi coś o nowej stronce. Kiedy się objawi?

BTW stronki - szukałam fotek wodnych żeby mężowi pokazać (on ciągle nie chce mnie z sobą zabierać bo twierdzi ze pies bedzie przeszkadzał i chciałam pokazać mu że to nie prawda i pies na nurkowaniu to nie balast!) i natknęłam sięna fotki z wyławiania płetwy.Nie wiem jak je wcześniej przeoczyłam- super sprawa! Zawsze mnie zachwycały psy które mają odwagę zanużyć głowe głeboko pod wodę by wydobyć skarb! :p[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aniu, wszystkie fotki ze spaceru na PM sa juz u mnie w Galerii. Kopiuj sobie fotki Chicuni i Maryla do woli!:lol:

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak!! Jadę! na całe cztery dni albo dłuzej (zwiedze w końcu byłe demoludy :evil_lol: ) Mamy w ten sam dzień obie grupy - Twoja 8 i moja 9, ale myslę ze spędzę troszkę czasu przy ringu sędziego Rui'za bo chcę się przyjrzeć i swiatowym hiszpanom i portugalom!! Potem będę gnała pod ringi pudli (strzyżenie!!) i innych groomerkowanych psów bo chcę co nieco podpatrzeć, ufocić no i nawiązać kontakty! Mam obiecany mały pokaz poza halą w nagrodę za "zasługi" przy pewnych dwu pudlach :multi: - mam nadzieję że upchnę wszystko w ten ostatni dzień- będę jak na sprężynce pewnie śmiagać :evil_lol:
Mam nadzieję na cud i uprzejmość organizatorów ze "mi" ;) wszystko poukładają w miarę ładnie i nie będę musiała się skserować!
Mam zamiar znowu Cię zaczepić (jako i w Poznaniu 2006) i tym razem będę bardziej uparta na zawieranie blizszych znajomości (w poznaniu byłaś taka skupiona na ringu ze tylko umęczyłam Tekilę, nie zawracając Ci wiele głowy!!) :p - czas "skonskumować" znajomość mailową :razz:

co Ty na to?? :D

filmiki koniecznie obejrzę :) (z TZcikiem :razz: - niech się do mysli na więcej psów i to wodniackich przyzwyczaja :D )


zdjęcia Asiaczka ze spaceru obejrzane! Jejku, jaki kontrast między szczylkiem a dorosłym - jak zawsze przesłodki!! Chica, będę się pewnie wiecznie powtarzać, - prześliczna dziewusia! :loveu:
który to z babasków towarzyszy? Z imienia to ja wyłacznie kojarzę Sonika ale ich tam wiele więcej u Baskomaniaków mieszka!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asiaczku!
Dziękuję bardzo i pozdrawiam.
[quote name='asiaczek']aniu, wszystkie fotki ze spaceru na pm sa juz u mnie w galerii. Kopiuj sobie fotki chicuni i maryla do woli!:lol:

Pzdr.[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haniu!
Z przyjemnością spotkam się z Tobą i nareszcie będzie okazja aby się mam nadzieję spokojnie i bliżej poznać.
Napiszę na privat , myslę,że najbezpieczniej będzie wymienić się nr.telefonów tak abyśmy napewno się znalazły.
Baski na spacerku to sunie Asiaczka - to hodowczyni z prawdziwego zdarzenia! ma piekne , utytułowane basenji - zajrzyj do niej na stronkę!
[url=http://www.basenji.pl/]BASENJI :: Hodowla Basenji ASIACZEK ::[/url]

Mam nadzieję,że będzie duuuużo hiszpanów na Światowej wystawie.
Napewno przyjadą psy i suczki z hodowli Zorrazo z Finalndii.
Będzie co pooglądać;)
Do zobazcenia !

[quote name='Deirdre']Tak!! Jadę! na całe cztery dni albo dłuzej (zwiedze w końcu byłe demoludy :evil_lol: ) Mamy w ten sam dzień obie grupy - Twoja 8 i moja 9, ale myslę ze spędzę troszkę czasu przy ringu sędziego Rui'za bo chcę się przyjrzeć i swiatowym hiszpanom i portugalom!! Potem będę gnała pod ringi pudli (strzyżenie!!) i innych groomerkowanych psów bo chcę co nieco podpatrzeć, ufocić no i nawiązać kontakty! Mam obiecany mały pokaz poza halą w nagrodę za "zasługi" przy pewnych dwu pudlach :multi: - mam nadzieję że upchnę wszystko w ten ostatni dzień- będę jak na sprężynce pewnie śmiagać :evil_lol:
Mam nadzieję na cud i uprzejmość organizatorów ze "mi" ;) wszystko poukładają w miarę ładnie i nie będę musiała się skserować!
Mam zamiar znowu Cię zaczepić (jako i w Poznaniu 2006) i tym razem będę bardziej uparta na zawieranie blizszych znajomości (w poznaniu byłaś taka skupiona na ringu ze tylko umęczyłam Tekilę, nie zawracając Ci wiele głowy!!) :p - czas "skonskumować" znajomość mailową :razz:

co Ty na to?? :D

filmiki koniecznie obejrzę :) (z TZcikiem :razz: - niech się do mysli na więcej psów i to wodniackich przyzwyczaja :D )


zdjęcia Asiaczka ze spaceru obejrzane! Jejku, jaki kontrast między szczylkiem a dorosłym - jak zawsze przesłodki!! Chica, będę się pewnie wiecznie powtarzać, - prześliczna dziewusia! :loveu:
który to z babasków towarzyszy? Z imienia to ja wyłacznie kojarzę Sonika ale ich tam wiele więcej u Baskomaniaków mieszka!![/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to fajnie, liczę na spotkanko!
na mailika też grzecznie poczekam :)

baski Asiaczka znam choc bardziej dzięki Baskomaniakowi który udziela się na forum na który podawałam Ci linka do mojej galerii z moją grzyweczką.... Bo na dogo jest tyle wątków i tematów że w życiu bym do Asiaczkowej galerii sama z siebie nie dotarła. A tak przynajmniej wiem co to Sonik i reszta babaskowej bandy :D

Ja ciągle w komórce mam Twój numer który mi rok temu podawałaś- mam skromną ksiazkę z numerami to tam sobie siedzi na wszelki słuczaj :D Ale napisz mi w mailu bo a nuż go zmieniłas??

też podejrzewam że hiszpańców wiele zjedzie. Ja juz nawykłam do ich mnogości, no ale to czołowa, najpopularniejsza hiszpańska rasa więc na każdej wystawie hiszpanków jak mrówków! :cool1: Za to portugalków - nic a nic.... mam nadzieję na kilka z Beneluksu i może kto ze Stanów przyjedzie?? :multi: Tak czy siak - wiele sobie po tej wystaweczce obiecuję! :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haniu,
e-mail wysłałam przed chwilką i zapomniałam o nr.telefonu 601511576
Napewno zobaczymy się w Bratysławie!!!
Pozdrawiam i zajrzyj na e-mail.
[quote name='Deirdre']No to fajnie, liczę na spotkanko!
na mailika też grzecznie poczekam :)

baski Asiaczka znam choc bardziej dzięki Baskomaniakowi który udziela się na forum na który podawałam Ci linka do mojej galerii z moją grzyweczką.... Bo na dogo jest tyle wątków i tematów że w życiu bym do Asiaczkowej galerii sama z siebie nie dotarła. A tak przynajmniej wiem co to Sonik i reszta babaskowej bandy :D

Ja ciągle w komórce mam Twój numer który mi rok temu podawałaś- mam skromną ksiazkę z numerami to tam sobie siedzi na wszelki słuczaj :D Ale napisz mi w mailu bo a nuż go zmieniłas??

też podejrzewam że hiszpańców wiele zjedzie. Ja juz nawykłam do ich mnogości, no ale to czołowa, najpopularniejsza hiszpańska rasa więc na każdej wystawie hiszpanków jak mrówków! :cool1: Za to portugalków - nic a nic.... mam nadzieję na kilka z Beneluksu i może kto ze Stanów przyjedzie?? :multi: Tak czy siak - wiele sobie po tej wystaweczce obiecuję! :p[/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Deirdre']
zdjęcia Asiaczka ze spaceru obejrzane! Jejku, jaki kontrast między szczylkiem a dorosłym - jak zawsze przesłodki!! Chica, będę się pewnie wiecznie powtarzać, - prześliczna dziewusia! :loveu:
który to z babasków towarzyszy? Z imienia to ja wyłacznie kojarzę Sonika ale ich tam wiele więcej u Baskomaniaków mieszka!![/quote]
Rude - to sunia o imieniu domowym Żelka (JELLY JOSHREEN AsiaczekFCI), a trikolorka to Erka (LOVE IS IN THE AIR Asiaczek FCI). Dzięki, że zajrzałaś i że fotki się podobają!:lol:

[quote name='Anna Rapp']Haniu!
Baski na spacerku to sunie Asiaczka - to hodowczyni z prawdziwego zdarzenia! ma piekne , utytułowane basenji - zajrzyj do niej na stronkę!
[URL="http://www.basenji.pl/"]BASENJI :: Hodowla Basenji ASIACZEK ::[/URL]
[/quote]
Dzięki Aniu za miłe słowa.:lol:

[quote name='Deirdre']
baski Asiaczka znam choc bardziej dzięki Baskomaniakowi który udziela się na forum na który podawałam Ci linka do mojej galerii z moją grzyweczką.... Bo na dogo jest tyle wątków i tematów że w życiu bym do Asiaczkowej galerii sama z siebie nie dotarła. A tak przynajmniej wiem co to Sonik i reszta babaskowej bandy :D
[/quote]
Nie wiem tylko, czy Baskomaniak wymienia wszystkie baski-babaski mieszkające u nas czy też ogranicza się tylko do kilku wybranych...
Bo u mnie w Galerii sa równiez nasze, lecz mieszkające u innych Właścicieli... Troszkę się uzbierało tych naszych/nienaszych babasków...:lol::loveu:

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Anna Rapp']Haniu,
e-mail wysłałam przed chwilką i zapomniałam o nr.telefonu ....
Napewno zobaczymy się w Bratysławie!!!
Pozdrawiam i zajrzyj na e-mail.[/quote]
Aniu, dokładnie mam ten numer i napisałam CI sms - więc masz i mój namiar :D Mailika widziałam i odpisałam :)
Super! Cieszę się na to spotkanko! Mam nadzieję że bliskosc Słowacji poskutkuje spotkaniem wielu innych psich znajomych co dla mnie teraz szczególnie istotne - nie łatwo mi spotkać poslkich znajomych obecnie :razz:

[quote name='Asiaczek']Rude - to sunia o imieniu domowym Żelka (JELLY JOSHREEN AsiaczekFCI), a trikolorka to Erka (LOVE IS IN THE AIR Asiaczek FCI). Dzięki, że zajrzałaś i że fotki się podobają!:lol:[/quote]
no ba - ładne psiaki, ładne foty, to się podobają bez dwu zdań!

Erkę kojarzę dobrze bo min innymi ona z reszta rodzeństwa u nas, w konkursie foto, wygrała jako "podpora dla mamusi" :) Żelkęchyba już mniej. No i Sonika bo często się o nim mówi tez jako o byłym super-aktorze kociokwika :D

Baskomaniak raczej wymienia cześciej te domowe baski których też niemało..... :) A wszystkie ślicznosci!

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Deirdre']
no ba - ładne psiaki, ładne foty, to się podobają bez dwu zdań!

Erkę kojarzę dobrze bo min innymi ona z reszta rodzeństwa u nas, w konkursie foto, wygrała jako "podpora dla mamusi" :) Żelkęchyba już mniej. No i Sonika bo często się o nim mówi tez jako o byłym super-aktorze kociokwika :D

Baskomaniak raczej wymienia cześciej te domowe baski których też niemało..... :) A wszystkie ślicznosci![/quote]
A ja nie kojarzę tej fotki; muszę dopytać MKM.:evil_lol:

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...