Jump to content
Dogomania

BAZA AKIT


bety

Recommended Posts

Szanowni Państwo,

Doszły mnie słuchy, że od dłuższego czasu są rozprowadzane nieprawdziwe informacje na mój temat i bazy akit.

Po pierwsze większość akiciarzy amerykańskich mnie zna i wie że z akitami to ja mam do czynienia od ponad 20 lat - wbrew temu co niektórzy twierdzą. Nie jestem hodowcą - byłam jednak posiadaczem akit, często byłam na wystawach i to nie tylko tych w Polsce ale i zagranicą. Środowisko akit jak i rasę znam doskonale, a to że się teraz nie udzielam to niestety nauczyło mnie tego doświadczenie właśnie z tym środowiskiem. ;)

A teraz co do samej bazy - bazę stworzyłam ja od podstaw, sama robiłam stronę nie wynajmowałam nikogo, nie korzystałam z szablonów itp. Nie jestem informatykiem i wielu strona wydaje się "badziewna", bo nie ma na niej "bajerów" itp. - ja postawiłam na prostotę i tak zostanie.   Sama finansuję istnienie bazy,  serwer nie jest darmowy, żeby nikomu nie przeszkadzały namolne reklamy i strona działała bez problemów. Od samego początku czyli od roku 2008 (a właściwie 2007 bo wtedy były początki) jestem jedynym właścicielem bazy i strony internetowej. Pani Ewa Szeliga - Szeremeta była współpomysłodawczynią całego przedsięwzięcia, we wspólnej rozmowie doszłyśmy do wniosku że takie coś jak baza bardzo by się przydało. Pani Ewa była w początkach tworzenia bazy także osobą uzupełniającą dane i zdjęcia, których brakowało (zwłaszcza jeśli chodzi o psy z początków rasy w Polsce), za co jestem jej bardzo wdzięczna - bo bez jej pomocy wielu psów w bazie mogło by nie być. Tyle historii.