Jump to content
Dogomania

Czy warto??


merle92
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie, otóż mam psa, który ma ponad 3 lata i chciałabym go wystawić. Niestety wcześniej, gdy był mały nie było za bardzo jak, ja byłam rzadko w mieście, a nikt inny z rodziny, krótko mówiąc by sie nie nadawał. Czy takiego psa jest w ogóle sens zacząć wystawiać? Czy głupio wygląda, gdy pies nie ma osiągów za szczeniaka?

Link to comment
Share on other sites

ja zaczelam wystawiac jedna z moich suk, gdy miala ponad 3 lata. wczesniej przytrafila jej sie okropna kontuzja i wlasciwie uznalismy, ze nie bedziemy jej pokazywac, bo po co.

Ale ona jest naprawde piekna i na swiatowce w helsinkach, gdzie wystawialismy nasza młodsza sunie, zostalismy namowieni, by zaczac ja wystawiac.

mialam mega stresa - pies po mega bolesnej rehabilitacji, nieufny do ludzi itd.

poszlo super:) to ona mnie wspierala w ringu, a nie ja ją. ciagle gapila sie na mnie i probowala ogarnac temat za nas obie:) miala potem jakas tam wpadke, ze sedzia, ktory byl w typie jej oropedy niezbyt przypadl do gustu, wiec usiadla i uznala, ze ni chu chu nie gadamy z nim, ale ja do tego podeszlm tak: mam juz jedna gwiazde, a w tym przypadku liczy sie tylko to, zeby pies dobrze sie czul, wiec od razu powiedzialam sedziemu, ze musi Ronji pomoc i dal jej ciastko i powiedzial "ale jestes sliczna, bedziesz ze mna gadac czy nie?" i pogadala, co nie:))))

w pol roku ogarnelysmy championat Polski.

 

Dodam, ze jezeli chodzi o sam temat wystawiania sie czyli "jak stac w postawie i lasnie biec" to do tej pory pracowalam tylko ze szczeniakami i myslalam, ze z dorolym, rozpieszczonym psem bedzie trudniej. nieprawda. gadka wygladala zupelnie inaczej niz w przypadku 12 tyg pupsa, co gryzie cie w palce. po prostu powiedzialam psu, co ma robic i on to robil-bez wydurniania sie itp.

 

Wiec sprobuj, co ci szkodzi. to fajna zabawa.

Link to comment
Share on other sites

Super! Dziękuję bardzo za odpowiedź. ^^ Trochę się tylko obawiam o reakcje mojego psa na inne na ringu, tym bardziej, że jest to samiec. Jak ćwiczę sobie z nim na ogrodzie, to pewnie, że biega tak jak ja na ringówce, ale boję się, że na ringu może zacząć gonić inne psy i traktować to jako zabawę. ;/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...