Jump to content
Dogomania

" Miesieczniny" Agata - przerodzilo sie w galerie.


sota36
 Share

Recommended Posts

Moj pies - konczy ukonczyl 5 miesiecy - ma 53 cm w klebie , wazy 23 kilo i juz jest "doroslym facetem", :D bo odkryl ze mozna siusiac na 3 lapkach!!!

Zeby byl zdrowy i szczsliwy jak dotad z nami - tego mu zycze, a jak bede umiala to umieszcze "mamutka" w galerii na pieknych zdjeciach.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moj pies - konczy dzis 5 miesiecy - ma 53 cm w klebie , wazy 23 kilo i juz jest "doroslym facetem", :D bo odkryl ze mozna siusiac na 3 lapkach!!!

Zeby byl zdrowy i szczsliwy jak dotad z nami - tego mu zycze, a jak bede umiala to umieszcze "mamutka" w galerii na pieknych zdjeciach.

Gratulacje (choć spóźnione) urodzinkowe ( no, może na czasie będzie już na pół, roczku :wink: ) :new-bday:

To Twój piesek wcześnie "to" odkrył :klacz:

Wektor prawie do 1,5 roku "na latawca" "to" robił :oops: :wink: :P

Jak piesek ma na imię? I gdzie jego fotki :niewiem: :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ojej przepraszam! Dawno tu nie zagladalam - mlody wyrosl - jest zdrowy, troche niszczy, m.in. zniszczyl (przez nieuwage mojego meza) plytke ze swoimi dzieciecymi zdjeciami :( , pogryzl tez dywan i wieszak z przedpokoju, zjadl moj papec - no trudno - nikt nie jest doskonaly - hihihi. Teraz dzielnie pomaga w malowaniu i tapetowaniu- wsadza nochala we wszystko. Chodzi do psiej szkoly i jest z niego pociecha.
Mam prosbe - czy ktos moglby mi umiescic pare ocalalych zdjec Gutka??? Dziekuje.

Link to comment
Share on other sites

No teraz Agat to juz wazy ze 35 kilo!!! Przyros ma wzorcowy - a to nie hipcio, tylko skrzyzowanie mamutka z leniwcem i mopem, czyli po prostu briard plowy. I to nie jest juz "kajtek" tylko robi sie z niego "facet", w przynajmniej w jego mniemaniu... (a dalej siusiac mu sie zdarzy jak dziewczynce...)

Link to comment
Share on other sites

Fotki Agata szły piechotą i doszły :D
pierwsze zdjęcie Agata w nowym domku/28-10-2004/
[img]http://img278.echo.cx/img278/9932/281020046xy.jpg[/img]
mokry mop , czyli briard w kąpieli :lol:
[img]http://img278.echo.cx/img278/5838/mokrymop6sj.jpg[/img]
sielskie życie wiejskiego psa ,czyli mieszczuch na wsi
[img]http://img278.echo.cx/img278/6197/wianek9bm.jpg[/img]
[img]http://img278.echo.cx/img278/9109/ogrd7ar.jpg[/img]
[img]http://img278.echo.cx/img278/7241/kranik9li.jpg[/img]

Jako pierwsza pozwolę sobie napisać , Super Agat :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nie dziwie sie że sie uśmiechasz , on jest tak słodki że obowiązkowo uśmiech od ucha do ucha . Briardy są super , babka która prowadzi szkolenie na które chodze z Ozzym ma szalona ,ale super wyszkolona sunie ,tyle że czarna .
Ania czekała na zdjęcia , a teraz jej nie ma :evil: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...