Jump to content
Dogomania

sota36

Members
  • Content Count

    7,770
  • Joined

  • Last visited

About sota36

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • AIM
    1257867
  • Website URL
    http://[img]http://img223.imageshack.us/img223/5610/banerek11fi.jpg[img]
  • Skype
    sota36

Converted

  • Biography
    Varium et mutabile semper femina.
  • Location
    Chorzow
  • Interests
    kynologia, antropologia,historia, hippika,dolce far niente:)
  • Occupation
    historyk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sota36

    Atos

    Mija dzis 10 lat.nie zapomnialam.Kazdego dnia moje mysli biegna do Ciebie.
  2. sota36

    Leoš Jančík (CZ)

    Troche mialam , po przeczytaniu tu opnii na Jego temat, jechac do Krakowa, na miedzynarodowke. Co prawda na konkretnej ocenie mi ne zalezalo, bo championat mamy, ale na tej konkretnej wystawie musialam sie pojawic, a ow Pan wlasnie tam ocenial.I jakie mam wrazenia - bardzo dobre, sympatyczny , otwarty, zwraca uwage na ruch, budowe. Uslyszalam wiele milych slow i komplememtow na temat mojej suki, pytal skad ja mam, pochwalil wybor. Sedzia porozmawial - uzasadnial glosno i wyraznie. Polecam!Obserwowalam tez jak ocenial briardy - dlugo i dokladnie, fakt obstawialam inaczej, wybral briarda tez fajnego, ale zastabawial sie doprawdy dlugo! Duzo trzeba bylo biegac. Wszystko rowniez - glosno, wyraznie.
  3. Na fb wpisz jola zoltowska - widera :)
  4. noooooooooooooooooooooooooooo:))))
  5. sota36

    XIX MWPR Katowice, 21-23.03.2014

    TAK! Co do gburowatosci ochrony sie zgadzam, do Katowic przyjezdzam od lat! I jako sprzedawca i jako wystawca, czy najnormalniej jako widz. Jest fatalna! Jak wykladzina na lodowisku...
  6. sota36

    Champion of Champions, Leszno, 23.02.2014

    Powiem tak: zglosilam El ], bo ma JCH, mam nadzieje, ze w Katowicach...skoczymy CH. Dlatego tez ja do nastenego Leszna zglosze, i dla mnie i dla hodowczyni. Czyli w 2015 zagoscimy na tej wystawie. I na tym koniec, jesli chodzi o tego typu show.
  7. sota36

    Małgorzata Wieremiejczyk - Wierzchowska

    Mam dobre zdanie o Pani Sedzi. Zaczepila mnie z powodu tego, ze mam rzadka rase i chciala, a mala byla wtedy szczeniakiem, Katowice 2013,zobaczyc. porozmawiala o rasie, podotykala- mila! Oceniala nas pozniej w mlodziezy, byla rowniez mila, bardzo komunikatywna. Z zainteresowaniem ogladala juz wtedy moja "mlodziezowke".
  8. sota36

    Bydgosz Walentynkowa i Nocna 8-9.02.2014

    Czy komus wpadl w obiektyw schapendoes?
  9. [quote name='Pysia']Super! Tylko machaj kobieto bo ja pamiętam psy ( pod warunkiem że są niufami lub pulikami :oops: ) a wygląd ludzi umyka mi w 5 minut... Taka przypadłość.... W 10 minut potrafię nazwać 10 niufów lub pulików ich imionami wskazując który jest który a ...natychmiast zapominam kto jest właścicielem po drugiej stronie smyczy :oops: Pamiętam co mówią/mówili nawet kilka lat. Niestety wygląd umyka. Aparat sie przyda ;)[/QUOTE]ok:))))))))Bedzie Popierdulka - Rozpierduszka, wiec z pewnoscia zauwazysz!
  10. Pysia- ja tez bede:))Chyba po lub przed Wami-jak moge to wraz z malzem- pomozemy! We triojke z 3 wariatami czterolapymi zawsze razniej:)ps.n aa i mam nowy aparat- sprawny, nie taki jak w Kielcach:)i duzy fajny kenel:)Najprawdopodobniej rozlokuje sie na stoisku Arion, bo chyb malz bedie asystowal, damy rade!
  11. sota36

    Aneta Sobkowska-Dopierała

    [quote name='ania334']Taka sobie, ma tylko 2 grupy. Jak inni mają po 10 grup. Kultura wiele do życzenia, subiektywna, poza tym związki kynologiczne mało ją zapraszają. Na fb zaprasza na siłę wszystkich, jak popadnie, nie znając ich, narzuca się obcym hodowcom, to potem hodowcom jest niezręcznie. Nieetyczna. Oni jej słodzą a potem ona ich ocenia. Żart.....[/QUOTE]...fakt...ZART..Twoj post! Aczkolwiek...NIESMACZNY, NIERZECZOWY i NIEOBIEKTYWNY!
  12. ta wystawa ozpoczynamy nowy sezon:)
  13. sota36

    XIX MWPR Katowice, 21-23.03.2014

    [quote name='Ravk']Poprawione. Przepraszam za niedogodności.[/QUOTE] Oj tam...zdarza sie! Najwazniejsze , ze jest juz ok:)
  14. sota36

    XIX MWPR Katowice, 21-23.03.2014

    BEDZIEMY dla Sedzi i mam nadzieje, ze moje marzenia sie ziszcza:))) ps. formularza nie ma jeszcze???
  15. Pani oceniac bedzie w Katowicach, w przyszlym roku, macie jakies informacje na jej temat?Na co zwraca uwage?
×