Ato Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 Chciałam zapytać czy lanolinę kosmetyczną dla psów (używam z 1All System) można zastąpić lanoliną farmaceutyczną? Nie znam się na tym zupełnie a tu jest tyle doświadczonych osób więc może ktoś próbował? Quote
werbena520 Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 [quote name='Ato']Chciałam zapytać czy lanolinę kosmetyczną dla psów (używam z 1All System) można zastąpić lanoliną farmaceutyczną? Nie znam się na tym zupełnie a tu jest tyle doświadczonych osób więc może ktoś próbował?[/quote] Dopiszę się bo też chciała bym wiedzieć:evil_lol: Quote
IraKa Posted December 4, 2008 Posted December 4, 2008 Próbowałam ;) i radzę zostać przy Allsystemie. Lanolina farmaceutyczna była w postaci stałej, zapach wiadomo :roll: I ni jak nie dało się tego wymieszać z odżywką i rozprowadzić na sierści. Stosując allsystema i ich zaleceń lanolina starcza naprawę na długo. Farmaceutyczna - wątpliwa oszczędność :evil_lol: No chyba że do smarowania opuszek na przykład. Quote
Elitesse Posted December 4, 2008 Posted December 4, 2008 ja stosowalam lanoline farmaceutyczna - ale wymieszana pol na pol z oliwka dla dzieci - do smarowania lap w sniegowe dni coby sie sniegowe kulki nie robily - efekt super Quote
Ato Posted December 11, 2008 Author Posted December 11, 2008 Bardzo dziękuję za odpowiedź! W aptece powiedzieli mi, że jak się rozgrzeje tę lanolinę, to będzie w płynnej postaci. No ale jak IraKa przetestowała i nie była zachwycona, to chyba jednak zostanę przy psiej. Quote