Jump to content
Dogomania

Lanolina


Ato

Recommended Posts

[quote name='Ato']Chciałam zapytać czy lanolinę kosmetyczną dla psów (używam z 1All System) można zastąpić lanoliną farmaceutyczną? Nie znam się na tym zupełnie a tu jest tyle doświadczonych osób więc może ktoś próbował?[/quote]
Dopiszę się bo też chciała bym wiedzieć:evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

Próbowałam ;) i radzę zostać przy Allsystemie. Lanolina farmaceutyczna była w postaci stałej, zapach wiadomo :roll: I ni jak nie dało się tego wymieszać z odżywką i rozprowadzić na sierści. Stosując allsystema i ich zaleceń lanolina starcza naprawę na długo. Farmaceutyczna - wątpliwa oszczędność :evil_lol: No chyba że do smarowania opuszek na przykład.

Link to comment
Share on other sites

Zdecydowanie nie byłam;) i musiałąm zużyć duuuuużo szamponu aby to z psa zmyć. Ja na miniaturowego , mocno obrośniętego pudla zużywam lanoliny zgodnie z instrukcją czyli 1 łyżeczkę. Musisz po prostu spróbować jaka ilość będzie odpowiednia dla twojego psa dla uzyskania porządanego efektu : mniej lub bardziej natłuszczony włos.
Do butelki (mi wystarcza taka 330 ml) wlewam odżywkę (1 łyżka) do tego dodaję łyżeczkę lanolin, następnie uzupełniam do 1/3 dobrze ciepłą wodą (to co leci z kranu) i mieszam. Poczym uzupełniam do końca wodą też ciepłą. Wylewam w miarę rónomiernie na wilgotnego psa, czekam ok. 5 min. i spłukuję ciepłą wodą. Lanolina zostaje na włosie i pod wpływem ciepłej wody jeszcze się rozprowadzi po włosie a później dodatkowo pod wpływem szczotki i suszarki.
Miłej zabawy;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest p1142589

An [url=http://www.achrfuelpump.com/oxygen-sensor-china-86/]oxygen sensor[/url], or lambda sensor, is an electronic device that measures the proportion of oxygen (O2) in the gas or liquid being analyzed.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 7 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation