Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
LALUNA

PRÓBA INSTYNKTU PASTERSKIEGO 7.06.2008r.

Recommended Posts

Hej RRega:lol:teraz ja cos napisze:
Warto sie wybrac na seminarium, ja o takim marze, jednak jesli psiak ma instynkt moze i bez niego zaliczyc PIP.Fajnie by bylo gdybys po prostu pozbierala pare newsow od ludzi, ktorzy sie na tym znaja i wszystko poukladala sobie w glowce.Jesli bedziesz miala jakikolwiek dostep do owiec, zastanow sie przed bliskim kontaktem swojego psiaka z nimi.Mozna wiele rzeczy schrzanic ,niestety, dlatego warto pytac;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zgadzam się z Martitą. My z Su właśnie zaczynamy zabawę z wełniakami i gdyby nie to, że mam 'do dyspozycji' osobę, która pasie już jakiś czas ze swoimi aussikami, to raczej bym się na to nie zdecydowała. A dla naszej rasy w Polsce nie ma seminariów, ew.Holandia:cool3:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='zakla'] A dla naszej rasy w Polsce nie ma seminariów, ew.Holandia:cool3:[/quote]
Dlaczego nie ma?
Przecież seminaria sa organizowane niezależnie od ZK. Czesto zupełnie prywatnie i kazdy moze je robić. Czesto nawet nie trzeba miec własnych owiec. Dogatuje sie z jakims baca i organizuje. Juz takie tez były.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na razie nic nie było, bo w Polsce jest bardzo niewiele pasących aussików ;) My zaczynamy pod okiem najbardziej w tej kwestii wyedukowanej osoby, więc seminarium z polskimi instruktorami nic nie da:eviltong: Planowane było jakieś semi z hodowcą z usa, może ten temat powróci, jak będzie więcej chętnych. A w Europie jest kilka fajnych pasieniowców, więc jak komuś zależy, to dojechać można.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='zakla']Na razie nic nie było, bo w Polsce jest bardzo niewiele pasących aussików ;) My zaczynamy pod okiem najbardziej w tej kwestii wyedukowanej osoby, więc seminarium z polskimi instruktorami nic nie da:eviltong: Planowane było jakieś semi z hodowcą z usa, może ten temat powróci, jak będzie więcej chętnych. A w Europie jest kilka fajnych pasieniowców, więc jak komuś zależy, to dojechać można.[/quote]
Jedna grupa wystarczy do zrobienia seminarium. No i nie musicie zaraz z USA sciagac, wystarczy z Europy. Mysle ze napewno bedzie duzo chetnych i zwróci Wam sie koszt organizacji .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...