Jump to content
Dogomania

Galeria nowo przybyłego Atrey'a, i wspominki Junki ['].

Recommended Posts

Posted

Witam chciałabym wam przedstawić moją sucz Junkę :) Jest to sznaucer miniaturowy :) Urodziła się 16.III.2006 roku. Jest naprawdę bardzo sympatyczna, chociaż strasznie dziamgotliwa(zapewne jak każdy sznaucer) :diabloti:

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

No i teraz mieszanka.
Na początek z wakacjiw kajaku :) strasznie nie chciała do niego wejść, a później nie chciała wyjść :)

Z piłeczką.

I pies, który uczy się latac wykorzystujac do tego swoje uszyska :diabloti:

Posted

Chyba jestem pierwszym gościem w waszej galerii :)

Junka jest śliczna. Widziałam was jak przyszliście na trening agility bo ja jestem w grupie początkującej i mam treningi przed wami :)

Pozdrawiam

Posted

wiemy wiemy :) kojarzymy. Jak w ta niedziele będzie trening to przyjade wczesniej, żeby was troszkę pofocić. Dziekujemy za zaglądnięcie :lol:

Posted

O kolejna, ktora mi tu z borderami :angryy: Elka to myślalam, że na trenigu oczy wydrapie bo ona tez za borderami a ja za aussie! I mamy konflikt :evil_lol: U nas w cavano jest podział: shetlandy, aussie i bordery i każdy trzyma swoją stronę i nie ustępuje. Jak bys nas czasem posluchała...... :diabloti:

Posted

Junka napisał(a):
O kolejna, ktora mi tu z borderami :angryy: Elka to myślalam, że na trenigu oczy wydrapie bo ona tez za borderami a ja za aussie! I mamy konflikt :evil_lol: U nas w cavano jest podział: shetlandy, aussie i bordery i każdy trzyma swoją stronę i nie ustępuje. Jak bys nas czasem posluchała...... :diabloti:

Hahahaha:evil_lol::evil_lol: Bordery są the best:diabloti:

Posted

:mad: Ale i tak będe zdolna kupić drugiego psa jak się wyprowadze od rodziców bo sie na drugiego nie zgadzają i to jeszcze takich rozmiarów:angryy:

Posted

Junka napisał(a):