Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
Terzia

Ca de Bou wystawa 04.2004 Warszawa

Recommended Posts

Jarek, Gosia asystowała, nie wystawiała :wink:

Co to znaczy, że wystawa będzie gdzie indziej? Nie będzie na hipodromie? A gdzie???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarek, żartujesz sobie teraz???? Chyba kpią sobie z nas. W sierpniu, na hali? TAKIEJ hali????

A co jest przyczyną? Przecież na hipodromie było świetnie? Może za dużo słońca i za malo cienia... A może ktoś już zna długoterminową prognozę pogody i w planach jest burza z piorunami...???

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Hanya a na gadu gadu to ciągle ciebie nie ma

Hmm to dziwne? Może źle podałam GG4798926?

A z resztą ja jestem kobietą pracującą i mam na utrzymaniu 2 kobietki a jedna z nich BARDZO dużo je!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak to- wszystko ma być w tej jednej hali? :o

Gosia

Ale kicha, zamiast przestrzeni i zieleni, ciasnota i ciemność, to juz nigdy nie będzie ten sam klimat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda ze ZKwP nie dba o czlonkow na tyle by przynajmniej nie pogarszac tego co jest nienajgorsze :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
no kolego skoro jestem zaproszony na piwko do rodzinnego miasta mojej mamy to chyba skorzystam - chociaż troszkę ryzykujesz - ja potrafię co nieco w siebie wlać

Damy radę jak cos to bedziesz BARKI pił, a one nie jednego juz uspiły :evilbat:

Zgłoszenie trzeba wysłać do 5.05.04.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas nic ciekawego,Jedlismy duzo w Świeta i teraz spalamy kalorie.

@Gorzała

Jedziemy do Łodzi.Wyjezdzamy w piatek zostajemy do niedzieli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klekotki

W Łodzi w szczeniętach będzie miotowa siostra Lunki-Corteza, ponoć bardzo ładna...Szkoda że nas nie bedzie :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A może ktos ma fotki z Warszawy i wstawi, żeby pocieszyć nasze oczy? :D

Ja cosik mam, ale złej jakości. A z resztą nie umiem tego wklecić, bo nie mam strony www.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@hanya

podejrzewam, ze zobaczymy się w Gdyni i w Gdańsku na wystawach.

obejrzę ją sobie spokojnie na żywca.

No OCZYWIŚCIE, za chwilę ją zgłaszamy.

Acha mam zgłoszenie do Sopotu i tam jest napisane że odbędzie się na hipodromie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak bedziesz w sekcji to możesz się zapytać co z Lunki rodowodem? Bo czekamy od stycznia... I czy możesz się zapytać kiedy będzie ktoś od molosów?

Mniemam że należysz do Gdyni

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie strasz mnie!!! To źle że jestesmy w Gdyni, i co teraz?

W hali Olivii! Przecież tam jest tak mało miejsca i w ogóle kicha, chyba już wolałabym Targi

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Hali to sobie mogą zrobić klubówkę albo krajówkę, ale międzynarodowa?!, Gdzie to się wszystko pomieści?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dalej czekać na rodowód...

Nie wiedziałam że nie ma klimatyzacji, biedne pieseczki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dysponujesz moze jakimis linkami (a jesli tak to moglbys podklepac?) do hodowli majorek z czech i francji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta Ser Chan jest wprost rewelacyjna :lol: , podobny piesek jest na wsi u znajomych...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paco, dzieki w porzadalu zapraszam do obejrzenia zdjec w topicu na molosach (jesli nie widziales) a jakby Ci cos do glowy przyszlo jaki on moze byc jak urosnie to wroz czlowieku zapraszamy bardzo goraco :lol:

Czy Polskie majorki maja dluzsza siersc badz podszerstek od tych np. z Czech?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gorzała

no to my piwka sie w Sopocie nie napijemy!.Nie bedziemy meczyć psiaków w srodku lata w halach.koniec i kropka.My musimy jeszce z nimi dojechac przeciez .Chyba,ze mój brat który mieszka na Gdyni-Dąbrówka udostepni mi mieszkanie na pare dni.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...