Jump to content
Dogomania

pozycja wystawowa


lolka75

Recommended Posts

Witam serdecznie!!! Chcialabym sie dowiedziec jak wyglada pozycja wystawowa psow zaprzegowych (konkretnie samojedow). Czy moze sa gdzies jakies schematy, a moze ktos posiada fotki czy szkice jak wystawiac psiaki. Na pewno inni uzytkownicy forum ( a laicy - jak ja;) ) chetnie zobaczyliby jak powinna wygladac postawa psa na ringu. Moja sunia ma dopiero 3 miesiace ale mozna byloby juz ja czegos uczyc. Z gory dziekuje za jakiekolwiek rady:p . Pozdrawiam serdecznie milosnikow psiakow:loveu:

Link to comment
Share on other sites

bardzo dziekuje.....tylko czy wszystkie te pozycje sa prawidlowe?? Wlasnie o to mi chodzilo. Na co zwrocic uwage: czy na ustawienie tynych nog, czy przednie lapy w prostopadle do podloza, czy podtrzymywac ogonek czy sam ma lezec w dobrej pozycji?? Jestem kompletnie zielona dlatego pytam tak upierdliwie ;)

Link to comment
Share on other sites

Spoważnieje, to kwestia czasu. Ale ustawienie i chodzenie ringowe warto wpajać szczeniakowi od kiedy pojawi się w domu. Na początku efekty nie będą spektakularne, ale cierpliwością, małymi kroczkami i smakołykami jesteś w stanie zdziałać cuda. Cwicz często i krótko, żeby pies się szybko nie znudził. To dla niego ma być zabawa, nie kara, takie stanie. ja jestem w trakcie przyuczania szczeniaka, w niedzielę pierwsza wystawa, zobaczymy. Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='lolka75']dziekuje bardzo.....nie spodziewalam sie ze tak szybko dostane odpowiedz. Tylko ze moja malenka to raczej zajmuje sie gryzieniem mnie po rekach a nie staniem w jakiejkolwiek pozycji:evil_lol: ...mam nadzieje ze spowaznieje:p[/quote] to może zaczniesz o nauki bezruchu i wpatrywania się w smakołyk bez poprawiania łap? Kilka sekund na początek potem pomalutku więcej. Jak będzie wytrzymywać np. 30 sek zacząć dotykać łapki, a dopiero potem ustawiać.
No i oczywiście krótkie sesje 2-3 powtórzenia i przerwa.

Link to comment