Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
kkasiiiar

Roczny cudowny Onek Smail w swoim domu :)

Recommended Posts

[B]18 sierpnia wiozłam [COLOR=#ff8c00]Wolfa[/COLOR] [URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/229336-Szczeniak-w-typie-Onka-w-swoim-domu-)?p=19356649#post19356649[/URL] z DT w Płocku do DS w Brodnicy , Kasia u ktorej był Wolf wczesniej juz wspomniała o błakajacym sie młodym Onku ciezko bylo znalesc BDT dla Niego a nie chciałam barac odpowiedzialnosci za kolejnego psa bo mam juz 2 psy w DT za ktore finansowo odpowiadam : [COLOR=#ff8c00]Sonie[/COLOR] w BDT u agaton85 ktora własnie teraz przechodzi skomplikowana operacje łapki :[URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/230628-Mikro-suńka-Sonia-ze-złamana-łapka-potrzeba-finansów-na-operacje-łapki-oraz-DT[/URL] oraz [COLOR=#ff8c00]Mikruska[/COLOR] [COLOR=#ff8c00]Dziadeczka w DT w Warszawie[/COLOR] : [URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/229523-Mikro-Staruszek-w-DT-potrzeba-wsparcia-finansowego[/URL]. Udało mi sie zalatwic miejsce dla psa w Punkcie .. przy budzie na łancuchu...
Pies pojawił sie przy trasie szybkiego ruchu nagle i koczował w jednym miejscu , podbił serca miejscowych mieszkańców ktorzy go dokarmiali jednak podróze przez ulice do kolejnych misek mogły sie skonczyc tragicznie. Pies jechał ze mna do Brodnicy gdzie odwiedzilysmy jeszcze Anie i jej hotelik wszyscy byli oczarowani Onkiem jego zachowaniem , pies cala droge grzecznie siedział w samochodzie , strasznie zapadł mi w serce wiec postanowiłam ze dam mu szanse spedził u mnie dwie noce i poprostu nie mam z nim zadnych problemów , swietnie dogaduje sie z Figiem [URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/229496-Żyjący-na-ulicy-biszkoptowy-pies-w-typie-terriera-błaga-o-pomoc-zanim-będzie-za-późno[/URL] ktory jest u mnie rozniez na BDT od martik b. Onka nazwalismy z TZ Smail bo jest wiecznie szczesliwy :) Pies jest bardzo madry , karny , kochany .. taki ciapciak do kochania :) Ma blizny po pogryzieniach na łbie , psyku oraz przednich łapach.[/B]


[COLOR=#ff8c00][B]Nie mogłam tak cudownego psa dac do Punktu na łancuch zeby stracił ta swoja radosc zycia ... Bardzo prosze o pomoc finansowa na karme dla Smaila :)[/B][/COLOR]




[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg801/scaled.php?server=801&filename=dsc02156m.jpg&res=landing[/IMG]
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg23/scaled.php?server=23&filename=dsc02167or.jpg&res=landing[/IMG]
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg525/scaled.php?server=525&filename=dsc02178yd.jpg&res=landing[/IMG]
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg211/scaled.php?server=211&filename=dsc02235z.jpg&res=landing[/IMG]

[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg51/scaled.php?server=51&filename=dsc02238g.jpg&res=landing[/IMG] Edited by kkasiiiar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wczoraj wieczorem byłam z nim na spcerze ładnie chodzi na smyczy nie ciagnie, caly czas skupia sie na człowieku. W dzien siedzi w kojcu jak nikogo nie ma w ogrodzie nie ma z tym zadnych problemów lezy sobie lub gruzie line albo spi.. ozywia sie na widok czlowieka cieszy sie strasznie :) Przychodzi na zawołanie chociaz woli mnie niz mojego TZ do niego czuje jeszcze troszke dystanst. Z jedzenien nie ma problemów je ładnie suche i nie wybrzydza jak na razie ;) Ladnie bawi sie i z Figiem ktory naprawde odżył w jego towarzystwie :) Jak i z Mocca z moja suczka, mniejsza go niestety atakuje bez wzajemnosci , on poprosru wchodzi jej z drogi.

Filmik z przeciagania sie lina z Mocca :
[video=youtube;JfLjjE6Kqsw]http://www.youtube.com/watch?v=JfLjjE6Kqsw&feature=youtu.be[/video] Edited by kkasiiiar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stawiam się u Smaila jako pierwsza z ramienia SKARPETY OWCZARKOWEJ :):):)
Cieszę się, że dałaś mu schronienie [B]kkassiiar [/B]:multi:
Fajny jest :loveu: Szkoda byłoby żeby trafił do Punktu
Chyba mogę już potwierdzić, że Skarpeta pomoże Ci w zakupie dobrej karmy dla chłopaka
[B]Podaj mi numer konta na PW[/B]
Jak otrzymasz pieniążki, potwierdź proszę na wątku skarpetowym i daj nam znać jak kupisz karmę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja tu zapisuję,będę odwiedzać i założę mu wątek na owczarek.pl :)

a oto i wątek [URL="http://www.owczarek.pl/forum/forum_posts.asp?TID=21179&PID=1121900�"]http://www.owczarek.pl/forum/forum_posts.asp?TID=21179&PID=1121900�



[/URL] Edited by aganela

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='DONnka']Stawiam się u Smaila jako pierwsza z ramienia SKARPETY OWCZARKOWEJ :):):)
Cieszę się, że dałaś mu schronienie [B]kkassiiar [/B]:multi:
Fajny jest :loveu: Szkoda byłoby żeby trafił do Punktu
Chyba mogę już potwierdzić, że Skarpeta pomoże Ci w zakupie dobrej karmy dla chłopaka
[B]Podaj mi numer konta na PW[/B]
Jak otrzymasz pieniążki, potwierdź proszę na wątku skarpetowym i daj nam znać jak kupisz karmę :)[/QUOTE]

[quote name='aganela']Ja tu zapisuję,będę odwiedzać i założę mu wątek na owczarek.pl :)

a oto i wątek [URL="http://www.owczarek.pl/forum/forum_posts.asp?TID=21179&PID=1121900�"]http://www.owczarek.pl/forum/forum_posts.asp?TID=21179&PID=1121900�



[/URL][/QUOTE]

[quote name='Elwira1992']piękny na pewno znajdzie domek jak napisano wyżej SKarpeta pomoże :)[/QUOTE]

Dziękuje za obecnosc na watku i za WIELKA pomoc Skarpety Owczarkowej:loveu:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przelewik zrobiony na kwotę 150 zł z życzeniami "SMACZNEGO" dla Smaila :loveu:
[B]Kkassiiiar,[/B] potwierdź proszę na wątku skarpetowym jak pieniądze wpłyną na Twoje konto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Elwira1992']piękny na pewno znajdzie domek jak napisano wyżej SKarpeta pomoże :)[/QUOTE]


Tak jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ladny piesio
powodzenia w domu
nie mamy finansów na wsparcie, ale gdyby były porady behaw/jakieś leki potrzebne - dajcie znać

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba wykrakałas iwoniam ;)


Zaczeły sie problemy nie to ze ja oczekiwałam ze pies bedzie nadal taki grzeczny i kochany jak przez pierwsze 2 dni w nowym miejscu... ale Smil zaczoł atakowac Figa , wczoraj wieczorem w zabawie razem z Mocca pierwszy raz zaatakował Figa , Figo od razu schował sie do budy , nie był to atak jakos mocno agresywny ale pokazujacy "ja tutaj rządzę"
Póżniej poszlam ze Smilem na długi spacer po powrocie siedziałam do 1 w nocy na tarasie i obserowoałam psy nie mogłam z czystym sumieniem polozyc sie spac jak 2 były wypuszczone razem. Niestety do poki Figo byl w kojcu bylo ok w wiekszosci jego prób wyjscia na teran konczyly sie atakiem Smila, zarzało sie ze nie ragował zaeby pozniej znowu zatakowac, jego ataki nie sa jakies mocno agresywne ale bardzo dominujace i gdyby Figo byl innym psem napewno by mu oddał i mogło by sie roznie skonczyc. Figo jest ponad polowe mniejszy niz Smile. Jest to pies bardzo wycofany po przejsciach wiekszosc dnia spedza w budzie bo boi sie ludzi i wszytskich odłosów , w nocy wychodzi i potrawi sikac po 10 min bo w kojcu sie nie załatwi. Psy zostały rozdzielone Figo był w kojcu z tego wzgladu ze tam czuje sie najbezpieczniej jak jest jakis glosniejszy odgłos on od razu biegnie do kojca. Smial został na terenie , ale o 4 rano zaczeła sie burza a pies nie mial dostepu do budy zeby moc sie schornic , wiec moj TZ o 4 rano dzielil na dwie czesci kojec siatka ogrodzeniowa zeby kazdy z psów mial swoj kawałek i bude. Kojec mam 3 x 3 metry iteraz maja bardzo mala przestrzeń dla siebie.
Nie wiem co mam robic poniewaz nie jestem w stanie rozdzielac na dłuzsza mete psów.. Figo nie moze byc wiecznie zamkniety w kojcu w nocy a Smil wypuszczony . Ja tez nie jestem w stanie siedziec pare godzin w nocy zeby je kontrolowac i korykowac Smila jak ataktuje Figa. Smil dodatkowo dzis w nocy wyrwał waz z pompy do wody i moj TZ jest wsciekły.

Chciałabym pomoc wszystkim ale to starsznie ciezkie , nie wiem co mam robic strasznie nie chce oddawac Smila go Punktu ale obawiam sie ze nie bede miala wyjscia :(
nie moge pozwolic zeby Figo cofnoł sie i znowu bardziej zamknoł sie w sobie on jest rownie wazny co Smil nie chciałabym zeby jakikolwiek pies czul sie u mnie nie komfortowo dlatego nigdy nie mialam psa i psa , raz zdarzyły sie dwie suki ale byly ze soba cale zycie to cos innego. Byc moze jego zachwoanie zmieniłoby sie gdyby został wykastrowany ale z dnia na dzien nie zdobede pieniedzy na kastracje :( Strasznie sie z tym wszytskim zle czuje i ciagle mysle co by tu zrobic zeby bylo lepiej ale zawsze ktos bedzie pokrzywdzony.
Moze gdyby ruszyc pełna para z ogloszniami? ja zrobiłam juz na swoja okolice ale odzew zerowy bylo jedno zapytanie o psa , ale Pani głownie chciala wiedziec ile ma cm, jak jest duzy o nic innego nie pytała....
Nie wiem byc moze moje podejscie do sprawy jest dosc pesymistyczne ale po nieprzespanej nocy jakos brakuje mi pomysłow..

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='DONnka']Przelewik zrobiony na kwotę 150 zł z życzeniami "SMACZNEGO" dla Smaila :loveu:
[B]Kkassiiiar,[/B] potwierdź proszę na wątku skarpetowym jak pieniądze wpłyną na Twoje konto :)[/QUOTE]

Dziękuje raz jeszcze OGROMNIE kasa juz u mnie na koncie :):loveu: Jak kupie karme dam znac, narazie sie wstrzymam i w razie co pieniadze zwroce , dzis w ciagu dnia sytuacja byla o wiele lepsza Smil nie atakował Figa i jestem dobrej mysli :)
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg13/scaled.php?server=13&filename=zdjcie7617.jpg&res=landing[/IMG][IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg51/scaled.php?server=51&filename=zdjcie7619.jpg&res=landing[/IMG]
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg6/scaled.php?server=6&filename=zdjcie7627.jpg&res=landing[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trochę się zmartwiłam, ale widzę że jednak jest światełko w tunelu :)
Trzymam mocno kciuki, żeby chłopaki się dogadały :thumbs:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miedzy chłopakami wszystko sie jakos uspokoiło jesli nie ma w pobliżu mojej suczki ani jedzenia to wszytsko jest ok :) Wiec jeszcze raz dziekuje za pomoc:loveu: , jutro kupie jakas karme, dam znac jutro jaka i przedstawie paragon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='aganela']podnosimy dziś chłopaka w taki piękny słoneczny dzień:)[/QUOTE]

U Nas niestety pada cały dzien :( i kazdy ma lenia ;) Smail spi caly dzien z małymi przerwami na zabawy z Mocca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Smail DZIEKUJE BARDZO za karme ( ja gapa nie wziełam paragonu ale w poniedziałek to załatwie )
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg837/scaled.php?server=837&filename=zdjcie7662.jpg&res=landing[/IMG]


Tak sie bawiłem w nocy ;)
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg805/scaled.php?server=805&filename=zdjcie7641.jpg&res=landing[/IMG]


[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg850/scaled.php?server=850&filename=zdjcie7644.jpg&res=landing[/IMG]
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg193/scaled.php?server=193&filename=zdjcie7645.jpg&res=landing[/IMG]
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg607/scaled.php?server=607&filename=zdjcie7655.jpg&res=landing[/IMG]
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg109/scaled.php?server=109&filename=zdjcie7660.jpg&res=landing[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg228/scaled.php?server=228&filename=zdjcie7672.jpg&res=landing[/IMG]
[IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg543/scaled.php?server=543&filename=zdjcie7663.jpg&res=landing[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kasia podaj numer konta to podrzucę chociaż 20zł , on jest niesamowity, wygląda jak moja ukochana Sara, która juz poszła do swojego domku :)

a to Sara , wygląda jak siostrzyczka Smaila :D

[IMG]https://lh4.googleusercontent.com/-64WdB4Xl1sU/Tlu6tDpALRI/AAAAAAAAALE/xcerFk5kydY/s640/IMG_1831.JPG[/IMG] Edited by Czorcik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...