Jump to content
Dogomania

Patmol

Members
  • Content Count

    6891
  • Joined

  • Days Won

    2

Patmol last won the day on December 17 2018

Patmol had the most liked content!

Community Reputation

469 Excellent

About Patmol

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Location
    Dolny Śląsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dlaczego sie cofa? I po co się zatrzymujesz? On cie szarpie i ty się zatrzymujesz, a on sie cofa dopiero po szarpnieciu, bo już jest z przodu? Nie jest to męczące? Po prostu się nauczył, że jak poczuje szarpniecie ma sie cofnąć, no to się stosuje do tego. Niewygodnie chyba się wam tak chodzi. . przeczytaj tutaj https://nosem.pl/szkolenie-psa/jak-nauczyc-psa-chodzenia-na-smyczy/ Bycie psem odkurzaczem może wynikać z jakiś braków w diecie. Może usiłuje sobie ją uzupełnić. Co je? ale tak konkretnie. Co zbiera z ziemi? Wypluje na polecenie? Super, że jest żywiołowy i zainte
  2. A w czym normalnie chodzi pies? I jak się wtedy zachowuje? Inaczej? No bo szelki easy walk służą jedynie do treningu poprawnego chodzenia na spacerach, a zupełnie się nie nadają do odbywania w nich spacerów. Wiec poza treningami w jakich szelkach chodzi ? Piszesz, że umie siad -najprościej po prostu kazać mu usiąść przed wyskokiem . Pewnie prościej byłoby mu założyć normalną obroże/ szelki i niech siada/ czy co tam umie wielokrotnie na Twoje polecania, np przy nodze jak się zatrzymujesz (wszystko na smyczy). Wtedy będzie mniej zainteresowany skradaniem sie i wyskakiwaniem na psy
  3. Skradanie to skradanie, ale pewnie Twoj pies robi ukłon czyli cos takiego https://piesologia.pl/uklon-zabawowy/ czy raczej sie skrada? czyli idzie tak https://lotnikowo.wordpress.com/2017/08/17/zanim-zdecydujesz-sie-na-border-collie-problemy-i-charakter/
  4. Super. to trzymam kciuki. A co pies konkretnie je? Jaką karmę? Widziałaś rodziców swojego psa? Ich zachowanie? tutaj https://nosem.pl/ bardzo ciekawa strona o psach -zachowaniu, szkoleniu do gryzienia można dawać chociażby marchew (całą, surową umyta) - wiele psów lubi gryżć(i zjadac) surową marchew. Jesli karma ma w składzie mało mięsa (lub maczkę czy inne dziwy lub samego kurczaka) warto dodać do diety psa mięso - ugotowane bez przypraw w całym kawałku na raz -najlepiej wołowinę, bo jest najtwardsza (np gulaszową, szponder bez kości -ale niepokrojoną, ze
  5. Ale miał robione badania? morfologię? miała badaną tarczycę? Jakieś inne badania? Przykładowo częsta u psów niedoczynność tarczycy powoduje niekontrolowane napady agresji - leczy się niedoczynność , co tez pomaga na agresję. Np tutaj przeczytaj https://moje-zycie-z-rottweilerem.blogspot.com/2017/01/masz-agresywnego-psa-zbadaj-tarczyce.html To taka przykładowa choroba, najczęstsza, bo może być coś innego, może cos psa boli i tak reaguje. Trzeba zacząć od badań czyli najpierw badanie krwi, jak najszersze w tym badanie na tarczycę, plus mocz. Tez warto porozmawiać z
  6. Napisz gdzie mieszkasz (miasto) -może ktoś ci doradzi dobrego szkoleniowca. Pies przebadany? Morfologia, tarczyca-wszystko ok? Nie ma niedoczynności tarczycy lub innego schorzenia? Pies od hodowcy? Po przebadanych rodzicach?
  7. Kupiłam ją dawno temu, ze 7 lat temu, może 8, na bazarku na dogomanii. Miałam skromny budżet i szukałam legowisk dla psów, które można wytrzeć na mokro, typu sofa. I na bazarku była oferta uszycia legowiska ze sztucznej skory typu sofa w dowolnym rozmiarze , i do wyboru kolory. I wtedy kupiłam 2 legowiska, ceny były bardzo przystępne, jedno mniejsze , takie na jednego psa, a drugie większe -ono jest ok 100 cm/120, może troche wiecej I moja starsza suka , wtedy pewnie mała ok 2 lat pokochała to większe legowisko. Po spacerach, czy wyjazdach zawsze najpierw biegła na swoje legowi
  8. MOje suki maja teraz jedno legowisko, takie 100/na 120 cm , typu sofa, bardzo wygodne (czasami siadam i czytam),niezniszczone, chociaż ma juz kilka lat, ze sztucznej skóry. ta starsza je uwielbia -zawsze w nocy na nim śpi, a i w dzień bardzo chętnie. To legowisko to jej wielka miłość. Druga suka rożnie -obie się mieszczą razem. I tak sobie czasem myślę, czy by nie kupić drugiego takiego ortopedycznego -tylko, żeby ktoś sie wypowiedział czy warto - bardziej myslałam o czyms takim https://e-doggy.pl/produkt/lozko-dla-psa-sofa-graphite/ z wypełnieniem visco . Pisza na stronie https://e-do
  9. a jakie kupiłaś? moja suka w lutym skończy 10 lat - może tez powinnam kupić jej takiej legowisko? ( a druga suka skończyła juz 9 lat). Obie bardzo lubią spać na legowisku. Przydałoby mi się takie 120 na 100/ i żeby mało taki kołnierze wokoło/na którym pies kładzie głowę.
  10. A co mówi hodowca od ktorego masz psa? jakie rady ci daje? tutaj doskonały artykuły o takim szczeniaku jak Twoj http://www.domipearl.pl/sheltie_domipearl/index.php?-niespotykanie-agresywny-szczeniak,15 To przecież szczeniak -on nie jest agresywny; to dzieciak. Wyobraź sobie, ze masz niemowlaka, którego trzymasz na rękach, a on cię szarpnie znienacka za włosy. Pomyśl jakbyś uczyła swoje dziecko ,że nie wolno szarpać za włosy, czy kopać -niektóre trzylatki sprawdzają czy można kopać dorosłych. Masz dzieci to pomyśl co robisz, gdy zachowują się "agresywnie". Im bardziej psu co
  11. Posypać sodą oczyszczoną/spozywczą , a potem zostawić na jakieś 20/30 minut, żeby mogła zadziałać. I dopiero wtedy wyczesać/wytrzepać psa.
  12. ten biały pies -cudny. Jakiej jest wielkości?
  13. Wbrew pozorom w niskich cenach nie ma dobrych karm dla psów. To co właściciel niby przyoszczędzi na kiepskiej karmie -wyda później na weta.
  14. Ale jak w takiej sprawie, nie widząc psów, ani sytuacji ktoś może ci rozsądnie doradzać przez neta? Napisz gdzie mieszkasz, miasto, może ktoś doradzi szkoleniowca, który pokaże Ci jak dalej postępować. Masz szczeniaka od hodowcy?
  15. no to trzymam kciuki -w Legnicy są fajne tereny do spacerów z psem
×
×
  • Create New...