andromeda Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 [COLOR=#000000][FONT=MS Shell Dlg 2]Wiadomość którą otrzymałam od byłego właściciela sklepu. [/FONT][/COLOR] [FONT=MS Shell Dlg 2][COLOR=#000000]Witam. Piszę do Pani w sprawie postu na forum. Post ten dotyczy problemów ze sklepem AmberHouse. Jestem byłym właścicielem sklepu AmberHouse. Chciałbym na wstępie bardzo przeprosić Panią za wszystkie problemy z realizacją zamówienia oraz problemy z kontaktem. Problemy te były spowodowane kłopotami rodzinnymi i finansowymi. Z tego powodu zdecydowałem się sprzedać sklep. Nowy właściciel zarządza sklepem z Zawiercia, jest to osoba w ogóle nie powiązana ze mną i nie czerpie żadnych więcej korzyści z tej sprzedaży. Chciałbym bardzo prosić o usunięcie postu z forum, gdyż dla nowego właściciela wiadomość ta jest krzywdząca, gdyż obsługa sklepu robi wszystko aby zamówienia były jak najszybciej realizowane, nie ma też żadnych problemów z kontaktem (właściciel podaje 3 numery telefonu chyba do 2ch różnych osób). Jeśli jest taka możliwość aby wiadomość była usunięta, to będę Pani bardzo wdzięczny za usunięcie tej wiadomości. Jeśli nie można tej wiadomości usunąć, to proszę chociaż o dopisanie informacji, że jest ona nieaktualna z powodu zmiany właściciela sklepu. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz przepraszam, za wszystkie problemy, które Pani przeze mnie miała. Grzegorz Sawicki [/COLOR][/FONT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobert Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Ostatnio kupowałem w AmberHouse i ten nowy właściciel średnio się chyba stara... Parę razy musiałem tam dzwonić zaniepokojony przedłużającą się realizacją tego samego zamówienia... Nie o długi czas realizacji chodzi (choć to też nie było fajne) tylko o brak jakiejkolwiek informacji ze sklepu w stylu "wiemy, że mówiliśmy o dostawie za dwa dni ale ..." oraz "przepraszamy, że już raz dostawę przekładaliśmy ale ...". Trochę to wygląda jakby czas dostaw im był nieznany i do ostatniej chwili nic nie wiedzą dlatego nie informują... Teraz jest już tak dużo sklepów internetowych, w których obsługa zna czas dostawy i o nim sama informuje bez obdzwaniania, że ja sobie odpuszczam :[ Lubię zamówienia dostawać szybko, bo zawsze płace z góry. Jak coś jest nie tak to lubię wiedzieć wcześniej a nie jak minął czas dostawy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gosia9712P Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Kurczę, to widzę, że miałam szczęście, że przesyłka w ogóle przyszła :crazyeye: Zamówienie złożyłam 20 lutego, jednego produktu nie było na stanie, mieli sprowadzić w ciągu 3-5 dni. 22 lutego dostałam informację, że jeszcze tego dnia wyślą zamówione rzeczy, a tą, której nie mają aktualnie, doślą potem na własny koszt. A potem nagle 24 lutego dostaję maila, że wysyłają wszystko razem (wczoraj doszło). No niby jest w odpowiednim czasie, ale skoro piszą, że wyślą jednego dnia, to niech wysyłają wtedy, a nie 2 dni później... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobert Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 [quote name='Gosia9712P']Kurczę, to widzę, że miałam szczęście, że przesyłka w ogóle przyszła :crazyeye: [/QUOTE] mam nadzieję, że aż tak źle to z nimi nie jest ;) Jedynie standardy obsługi mają niedzisiejsze... [quote name='Gosia9712P']ale skoro piszą, że wyślą jednego dnia, to niech wysyłają wtedy, a nie 2 dni później... [/QUOTE] właśnie to miałem na myśli :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanceDJ Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Zamawaiałem ostatnio w ah i po 4 dnich przesyłka była u mnie, wcześniej też jakoś nie było problemów czasowych, ja moge polecić sklep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobert Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 [quote name='DanceDJ'](...) ja moge polecić sklep.[/QUOTE] tia... nie ma to jak porządne referencje... od osoby, która dziś założyła konto i jedyne, co do tej pory zrobiła to wpisała posta polecającego sklep ah... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ABCtresury Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Z tym jest tak jak pisałem wcześniej: co inna osoba to inna opinia na temat danego sklepu lub firmy. Jeżeli tylko przeważają te pozytywne opinie,to moim zdaniem warto zaryzykować i kupić. Wtedy sami przekonamy się czy warto również w przyszłosci robić tam zakupy. Nie widze innego wyjścia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobert Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 [quote name='ABCtresury'](...)Nie widze innego wyjścia.[/QUOTE] można kupować u tych, o których nie ma złych opinii :evil_lol: jak ktoś będzie chciał to znajdzie. Jak nie znajdzie to zawsze w odwodzie są firmy z odbiorem osobistym w mieście kupującego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radush Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Ja zamówiłem tam obrożę, smycz i miskę dla swojego psa. Dopiero później sprawdziłem opinie które nie były pochlebne więc trochę się bałem... Ale później przeczytałem coś o zmianie właściciela i okazało się że tak naprawdę jest. Wszystko zostało wysłane od razu bo akurat wszystko było na stanie. Wziąłem przesyłkę pocztą i przyszła w 6 dni ze względu że to przed świętami było. Nie powiem, miałem stracha że nie przyjdzie ale okazało się że niepotrzebnie bo wszystko było ok. To pewnie przez tą zmianę właściciela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maladuza Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Nie wiem czego wy chcecie od tego sklepu. Ja już niejednokrotnie od jakiegoś niecałego roku, no może pół zamawiałam tam rzeczy i zawsze coś przychodziło, nierzadko też dostawałam tam jakiś gratis dla mojego pupilka. Ogólnie z usług jestem zadowolona bo póki co nie miałam żadnego problemu. (Może oprócz tego że nie wiedziałam co wziąć bo tyle tego ;) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babilon Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 [quote name='ABCtresury']Z tym jest tak jak pisałem wcześniej: co inna osoba to inna opinia na temat danego sklepu lub firmy. Jeżeli tylko przeważają te pozytywne opinie,to moim zdaniem warto zaryzykować i kupić. [/QUOTE] Ja Zaryzykowałem i nie narzekam. Przesyłka po niecałym tygodniu była u mnie. Nic nie pisali że czegoś nie ma, że nie wysyłają. Musieliście jakoś pechowo trafić, albo ja trafiłem szczęśliwie, ale nie narzekam bo z zakupów tam jestem zadowolony jak na razie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banalny Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Co tu dużo mówić: zamówiłem, zaczekałem, skontaktowali się że czegoś tam nie ma, że doślą. Pierwsza paczka po czterech dniach, druga trzy dni po pierwszej czyli tydzień od zamówienia. A ha, i jeszcze bonus dostałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobert Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 LOL teraz będzie seria kilkupostowców, którzy zapisali się w ciągu ostatniego miesiąca i zupełnie przez przypadek postanowili piać na temat tego dziwnego sklepu?? obsługa AH dużo lepiej spożytkowałaby czas zajmując się rzetelnie klientami zamiast panikować z powodu tego wątku na Dogo... Zresztą co to za zasługa sklepu, że dostarczył towar? Ja płacę szybko więc towar lubię dostać szybko. Tylko AH tej zasady nie zrozumiało... Widząc jednak objawy histerii (czyt. zaśmiecanie tego wątku przez osobę prawdopodobnie związaną finansowo z AH i zakładającą konta głównie po to, żeby AH pochwalić) wierzę, że coś jednak do świadomości dotarło i życzę pomyślnych interesów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basia7 Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Pewnie napiszesz że ja też... Ja po prostu wyrażę swoją opinię na ten temat. Może i ktoś tam pisze na ich zlecenie, ale możne po prostu ty masz problem bo że ty nie masz z nimi miłych wspomnień to inni tez muszą na nich pluć. Ja złego słowa o nich nie powiem bo już parę zamówień złożyłam i zadowolona jestem. Wszystko przyszło, długo nie czekałam a i bonus dostałam ale to widzę norma u nich. Wiadomo, zdarzyło się że nie mieli czegoś na stanie, ale po co od razu robić hałas. Obsuwy czasowe to są jak się na priorytet czeka ponad tydzień a nie jak dwa dni później paczka przyjdzie, bo to nie zawsze zależy od wysyłającego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobert Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 [quote name='basia7']Pewnie napiszesz że ja też... (...)[/QUOTE] jak na razie jesteś na forum pół godziny i już chwalisz się bonusami z AH. Co mam sądzić? Czwarty post na forum i akurat w tym temacie... Teraz nic nie napiszę. Po prostu tutaj zostanę i za pół roku napiszę, czy Ty też :P [quote name='basia7'](...) Obsuwy czasowe to są jak się na priorytet czeka ponad tydzień a nie jak dwa dni później paczka przyjdzie, bo to nie zawsze zależy od wysyłającego.[/QUOTE] O niczym innym nie piszę oprócz tego, że na towar czekałem ponad dwa tygodnie, żadnego info od sklepu nie miałem a jak dwa razy tam dzwoniłem to tylko kręcili. To BYŁA obsuwa czasowa i to BYŁA olewka klienta, który zapłacił MINUTĘ po tym jak kliknął "zamów". Mam ignorować to, że sklep sam o sobie na forum pisze i mydli oczy sławnym "nowym właścicielem"? To ów nowy właśnie tak klientów traktuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basia7 Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Ja tam o nowym właścicielu niewiele wiem, tyle że o starym wiele złego tutaj sie wyczytało. Mimo wszystko moje obecne odczucia względem amber złe nie są. A może to ty jesteś tu na czyjeś zlecenie? ilość twoich postów oszałamiająca nie jest, a zalatuje mi tu black PR-em. Wiec nie wiem o co chodzi. Przy takiej atmosferze na tym forum to byt mój i zapewne wielu innych osób stoi pod znakiem zapytania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobert Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 [quote name='basia7'](...) A może to ty jesteś tu na czyjeś zlecenie? ilość twoich postów oszałamiająca nie jest, a zalatuje mi tu black PR-em. (...)[/QUOTE] Bingo. Jak zauważyłaś najeżdżam hurtem na wszystkie sklepy zoo, o których wzmianka pojawiła się na tym forum a biedne AH oberwało przypadkiem. Tak samo, jak przypadkiem kupując setki rzeczy w necie akurat od AH nie dostałem swojego towaru na czas i jak przypadkiem to kupując w AH martwiłem się, czy nie wtopiłem kasy płacąc z góry :/ Nadal wierzę, że moje przesłanie zostało zrozumiane przez AH i w przyszłości skupią się na obsłudze klienta a nie na forach dyskusyjnych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basia7 Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Dobra, ale to że ty czegoś nie dostałeś to twój problem, nie mój, nie wiem więc czemu zarzucasz mi takie rzeczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobert Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 [quote name='basia7']Dobra, ale to że ty czegoś nie dostałeś to twój problem, nie mój, nie wiem więc czemu zarzucasz mi takie rzeczy.[/QUOTE] nic nie zarzucam. próbuję zrobić coś, żeby "mój problem", jak to zostało nazwane, podzieliło jak najmniej osób. osoba, która po paru dniach na forum wykazuje się tak dogłębną znajomością jego atmosfery i na dodatek wypowiadająca się w imieniu "wielu innych" mogłaby takie rzeczy zauważać: [quote name='basia7']Przy takiej atmosferze na tym forum to byt mój i zapewne wielu innych osób stoi pod znakiem zapytania. [/QUOTE] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basia7 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 A może ten nowy człowiek naprawdę zrobił coś wartościowego i takich problemów jak twój już nie będzie. Jak widać są osoby które doświadczenie mają dobre z tym sklepem co świadczy o tym że jednak nie jest on tak zły jak ty to kreujesz. ot co. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adela321 Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Ja mogę potwierdzić że teraz zakupami wszystko spoko. Jak przeczytałam cały wątek to się zdziwiłam bo złożyłam ostatnio zamówienie i wszystko było ok. Przyszło w cztery dni i niczego nie brakowało, wszystko co zamawiałam i bonus do tego. Ja polecam wszystkim którzy się zrazili do sklepu. Warto się przełamać i oprócz tych negatywnych opinii posłuchać też tych pozytywnych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poszlaczolgiem Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Ja dołączę się do pań i potwierdzę że sklep (przynajmniej jak ostatnio zamawiałem) jest w porządku i wszystko wysyłają od razu. Paczka była w 5 dni kompletna o czym zresztą napisali w mailu że wszystko przyślą. Nie wiem skąd te wasze uprzedzenia, ale ja teraz mogę zaświadczyć o jakości tego sklepu bo jestem zadowolony w pełni i nie wiem po co te wywody o ich nieprofesjonalnym podejściu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Jetem bardzo zadowolona z zakupów w tym sklepie a zamawiałam towar na 1000zł, więc nie mało. Owszem, mieliśmy kłopoty, ale z firmą kurierską, którą rozwaliła mi paczkę, wylała 4 litry szamponu i dowiozła towar z 4 dniowym opóźnieniem. Z właścicielem sklepu cały czas monitorowaliśmy sprawę i Pan na własny koszt dosłał mi zniszczony szampon. Dlatego z całą pewnością mogę polecić ten sklep z nowy właścicielem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brodlej7 Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 przez przypadek zauważyłem temat bo konkurs oglądałem i tak widzę co tu piszecie i zadziwiony jestem bo ja z tym sklepem mam jak najlepsze doświadczenia. Może u was to wina poczty jak u koleżanki wyżej. Wiemy jakie są polskie realia. U mnie przychodziło normalnym czasie i wszystko, wraz z bonusem jak zapewne u każdego. Mogę śmiało polecić ten sklep. Być może robiłem zakupy już za bytności nowego właściciela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gosia9712P Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 No popatrz brodlej, ja też robiłam zakupy jak był nowy właściciel. Bardzo niedawno zamówiłam w AH 3 rzeczy (głupia byłam, że im drugą szansę dałam), bardzo szybko przyszła paczka... ale z dwoma rzeczami. Jedyne co się może polepszyło to kontakt ze sprzedawcą, odpisują na maile. Zwrócą, albo już zwrócili (nie sprawdzałam) kasę za brakującą rzecz, ale myślę, że powinnam zostać poinformowana, że nie mają czegos w magazynie i doślą później, a nie bez powiadomienia wysyłają niekompletne zamówienie (na dodatek na fakturze są wszystkie 3 rzeczy). A o bonusie przy poprzednim zamówieniu tylko pisali, że wyślą, nic nie dostałam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.