Jump to content
Dogomania
Ciapkowa.

Domowo-Bagnisty Szczur Lądowy zwany Ciapkiem :)

Recommended Posts

[CENTER]
Imię: Ciapek
Pseudo: Ciapciak, Ciaposław, [SIZE=5]Reksio[/SIZE], Głupek, Mutant, Żabcia

Data urodzenia: 01.04.2008 r. (data umowna)
Wiek: 4 lata

Charakter: energiczny, zwariowany, kochany, wredny :diabloti: pies z ADHD :)
Ulubione rzeczy: spacery, bieganie, szaleństwa, spanie z pańcią w lóżku :D

Znaki szczególne: wykastrowany ogon :lol: (stwierdzenie kolegi :)) i strzałka na czole :)

Przyjaciele: Pies w typie belga [B]Maks[/B] (pies kuzynek) i suczka w typie (?) golden retrievera - [B]Kayla[/B] ;3

[SIZE=2][COLOR=Orange][COLOR=Black][SIZE=1][SIZE=2]Nie można się smucić gdy on jest w pobliżu[/SIZE] :loveu:
[SIZE=2]Zawsze ma uśmiechnięty wyraz mordki i zawsze przy nim chce mi się smiać[/SIZE] :eviltong:[/SIZE]

[/COLOR] [/COLOR][/SIZE][COLOR=Black]Aktualnie umie :[/COLOR]
[CENTER]
[LIST]
[*]siad
[*]daj łapę
[*]leżeć
[/LIST]

(zaczynamy się szkolić od 'początku' :) )




Pierwszy długi spacerek :p
[CENTER][IMG]http://lh5.ggpht.com/_lKbYy7e16P0/S18lvwvi5AI/AAAAAAAAABw/e5xjbDwvCBE/s512/Ciapek.jpg[/IMG]
[SIZE=4]
[/SIZE]Czekamy na odwiedzinki :loveu::loveu::loveu:
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER] Edited by Ciapkowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='CaneSs']Mało zdjęć ale fajnie ze daliście obrazek naszej roboty :)
Proponuję tylko go wyśrodkować - będzie ładniej :)
No i czekamy na więcej zdjęć i jakiś opis o Ciapku[/QUOTE]

Ojj Caprisiee ! A ja nie umiem opisywać ! Ale ty wymagająca :D A zdj. będą :) Wyśrodkujemy ;) No i oczywiście nie ma za co za danie obrazka od Cb :*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za proźbą CanesS nowe fotki :diabloti: :

Auuu...jestem śpiący ! :evil_lol:
[IMG]http://img109.imageshack.us/img109/3248/p28120915211.jpg[/IMG]

Idzieemy na spacereek...siala la la :lol:
[IMG]http://img692.imageshack.us/img692/381/p2812091527.jpg[/IMG]

Na co czekasz ? Chodźmy...
[IMG]http://img341.imageshack.us/img341/8799/p28120915272.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='GaBi12']Ojj Caprisiee ! A ja nie umiem opisywać ! Ale ty wymagająca :D A zdj. będą :) Wyśrodkujemy ;) No i oczywiście nie ma za co za danie obrazka od Cb :*[/QUOTE]
Oj wystarczy krótki opis skąd masz psa, co on umie itp. co lubi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='sunshine']A własnie jak tam nauka...skutkują te metody;)?
Caprisiowa ty też próbowałaś?:)[/QUOTE]

Narazie nie próbowaliśmy <wstyd> ale dzisiaj Ciapek (niestety raz) zareagował na słowo "Siad" bez smakołyku :O Na spacerze :) Dzisiaj go nie spuszczałam... Ale jutro też idziemy, jak coś podskutkuje zaraz napiszemy ;)

Zachwilkę dzisiajsze zdjęcia (w pierwszym poście też dzisijsze!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do nauki przychodzenia proponuję zakupić linkę :)
wybrać się z kimś i z psem na jakies duże pole i tam ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.
Oczywiście ty musisz wołać psa i za każdym razem gdy przyjdzie ( nawet gdy po długim czasie ) nagrodzić.
I pamiętaj, ze nawet jak go spuścisz i po 10 razie wołania nie przyjdzie to nie goń go, a jak już w końcu przyjdzie to go nagródz i mów ze jest dobrym psem :) Po karcenie na pewno nie pomoże xD
(ależ się rozgadałam xD )

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='sunshine']Te na które się tak rozpisałam w pierwszej ciapkowej galeriii ;(

Olałaś mnie ciepłym:p

Gabi się chociaż stara udawać że nie olała tego wykładu ^^[/QUOTE]

ej ej. Ja niczym ciepłym nie olałam :)
Po prostu nie pomyślałam o czym mówisz xD a raczej piszesz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='sunshine']Te na które się tak rozpisałam w pierwszej ciapkowej galeriii ;(

Olałaś mnie ciepłym:p

Gabi się chociaż stara udawać że nie olała tego wykładu ^^[/QUOTE]

Nie olałam :D Ani nie staram się olać :P Jutro sprubujemy ;) A i CanesS dziękuje za tą radę, przyda się :P

Buziaaki :*

Share this post


Link to post
Share on other sites
[B]Jutro [/B]nowe zdjęcia ;) Ciapuś bał się :( No i jeszcze jak leciał nad naszym domem fajerwerek to warczał :D Wziełam go na chwilę na ' ganek ', ale jak musiałam już go wypuścić to warczal , gryzł (jest zmieszany z jakiś myśliwskich- tak przypuszczam) , dałam mu jakąs kromkę chleba i wyszedł :D [B]Jutro fotki ! [/B]A wy jak spędziliście Sylwestra ? xD. Ja siedziałam przeważnie przed kompem i gadałam na GG z koleżanką ; ).
Więc [B]WITAM WSZYSTKICH W NOWYM ROKU 2010 ! ; ).

[/B]Buziaki dla Was i Waszych psiaków :*:*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hejka :razz: Oto obiecane fotki ;)

[B]Stare :[/B]

Odpoczynek w trawie :evil_lol: Mały wilk :roll:
[IMG]http://img51.imageshack.us/img51/9066/dsc00391to.jpg[/IMG]

[B]Nowe :

[/B]Co to ? Auuu... fajerwerki :placz:
[IMG]http://img51.imageshack.us/img51/1486/p01011000063.jpg[/IMG]

Jak tu fajnie ! Ja stąd nie wyjde... Haha. :diabloti:
[IMG]http://img51.imageshack.us/img51/9998/p0101100005.jpg[/IMG]

A może pójdziemy tam się pobawić ? A nie na ganku siedzieć ? :evil_lol:
[IMG]http://img36.imageshack.us/img36/518/p0101100006.jpg[/IMG]

Boje się ! :-( Przytul mnie :loveu:
[IMG]http://img22.imageshack.us/img22/1219/p0101100007.jpg[/IMG]


cd. w następnym poście :eviltong:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I ostatnie zdjęcie Ciapkowych łapek :diabloti:

[IMG]http://img63.imageshack.us/img63/936/p28120915485.jpg[/IMG]

Kupiłam dzisiaj na allegro super smycz automatyczną firmy "Flexi" :multi:Przyjdzie gdzieś w następnym tygodniu :evil_lol: Jak przyjdzie pochwalę się :diabloti:

[B]Miłej Nocy[/B] :loveu:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Announcements

×
×
  • Create New...