Jump to content
Dogomania

Będę miała Parsonkę??!!


zorina

Recommended Posts

Mam już suczkę Beaucerona jak widać na wizytówce, w styczniu stanę sie szczęśliwą posiadaczką parsonki. Zawsze miałam duże psy więc nie mam doświadczenia w opiece nad kruszynkami. Słyszałam też że russelki nie są lękliwe i nie boją sie dużych ras.
może maci jakieś doświadczenia?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='zorina']Mam już suczkę Beaucerona jak widać na wizytówce, w styczniu stanę sie szczęśliwą posiadaczką parsonki. Zawsze miałam duże psy więc nie mam doświadczenia w opiece nad kruszynkami. Słyszałam też że russelki nie są lękliwe i nie boją sie dużych ras.
może maci jakieś doświadczenia?[/QUOTE]
Będziesz mieć Russella a tak mało wiesz o tej rasie?

Link to comment
Share on other sites

tzn wiem tyle ile wyczytałam na forach internetowych i stronach chodowli. No i znam jednego jacka ale to niedobry przykład bo niestety piesek nie ma fajnego życia. Ale chętnie dowiem sie czegoś od ciebie. Oczywiście ogólne info na temat rasy mam. Bardziej chodzi mi o wspominki i wasze doświadczenia.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='zorina']tzn wiem tyle ile wyczytałam na forach internetowych i stronach chodowli. No i znam jednego jacka ale to niedobry przykład bo niestety piesek nie ma fajnego życia. Ale chętnie dowiem sie czegoś od ciebie. Oczywiście ogólne info na temat rasy mam. Bardziej chodzi mi o wspominki i wasze doświadczenia.[/QUOTE]
Na przykładzie mojego psa nie powiem Ci wiele, bo nie jest to piesek rasowy, a w typie rasy PRT ;) Popytaj hodowców, pojedź na wystawę psów - tam zawsze o wszystko możesz zapytać. I właśnie podstawowe pytanie - to będzie piesek z rodowodem prawda? :-)

Link to comment
Share on other sites